וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנטים לעיצוב

אלינור בשן, לונדון

5.4.2007 / 12:00

פריטים בסטייל בחנויות מעוצבות, ע"י לונדונים מוכשרים במיוחד. תחנות חובה להשראה מיידית

בתחרות בין לונדון למילנו על התואר בירת העיצוב האירופאית, לונדון מנצחת. חברות עיצוב צצות כדרך קבע, כמה מבתי הספר הטובים בעולם ממוקמים בלונדון ושבוע העיצוב הלונדוני הוא פסטיבל שנתי שתוקף את כל העיר. אז אתם מאלה שבאו לשאוב השראות חדשות ומתעניינים בחומרים אלה תחנות החובה שלכם.

RD Franks

החנות שנוסדה בשנת 1877 היא אולי מאחד הסודות הגאוניים של עולם האופנה. בנוסף לאלפי ספרי העיצוב והצילום, ישנו מבחר מגזינים מרחבי העולם שכמותו עוד לא ראיתם, ספרי טרנדים ובובות דיגום (לתופרים).

Kent House, Market Place
Tube – Oxford Circus

Thorsten Van Elten

למעצבי המוצר שביננו ולאנשים שפשוט רוצים דברים ממש יפים ומיוחדים לבית, מומלץ לעצור אצל ואן אלטן. חנות יפיפיה במרכז העיר מחזיקה אוסף מרשים של רהיטים ואביזירם לבית שמעלים חיוך על הפנים. רוב הפריטים עוצבו ע"י מעצבים צעירים ומוכשרים.

22 warren Street
Tube – Warren Street

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

Loop

שם חמוד לחנות חמודה. "לולאה" הוא שם מתבקש לחנות הצמר הזאת. למרות שבישראל בטח היו קוראים לה "צמר". אפשר למצוא שם מאות סוגי צמר מכל העולם באלפי צבעים. יש גם מוצרי צמר מוכנים כמו בובות סרוגות, סוודרים ועוד כל מיני הפתעות. לא רק למעצבים, גם לחובבי הסריגה החדשים, הישנים והטובים.

41 Cross Street
Tube - Angel

Orla Kiely

למעצבים גראפים שרוצים לדעת כמה רחוק אפשר ללכת עם החזון שלהם. אורלה קיילי היא מעצבת אירית שחיה עדיין עמוק בתוך שנות השבעים. בחנות הדגל בקובנט גארדן מוכרים את התיקים, הבגדים, כלי הגשה ולפעמים גם קצת רהיטים. על הכל כמובן מתנוססים ההדפסים המפורסמים. עוד דוגמא לרשת חנויות עם חזון גראפי היא CATH KIDSTON, עם הדפסי הקיטש הפרחוניים והנוסטלגים על כל דבר מכפפות לתנור ועד לרהיטים וטפאטים.

31 Monmouth Street - ORLA KIELY
Tube – Covent Garden

London Graphic Center

חנות ענק המציעה מבחר מושלם של חומרים למעצבים ואמנים. יותר מ-20,000 מוצרים: שפופורות צבע, ניירות בגדלם משתנים, סרגלים, כלי חיתוך, משטחי עבודה, סכינים, מברשות, מחברות לסקיצות וספרי עיצוב. שמועה אומרת שזאת החנות הכי גדולה למוצרי אמנות בכל אירופה.

16-18 Shelton Street
Tube - Covent Garden

Design Museum Shop

אם אתם אכן מעצבים, אז בוודאי תקפצו למוזיאון העיצוב בכל מקרה. חובה לעצור בחנות המוזיאון. כשנכנסים לחנות לא ברור איפה נגמר המוזיאון ומתחילה החנות כי היא כמובן מכילה כמויות של קלאסיקות עיצוביות בנוסף לאוסף המוצרים החדשים והמעניינים. תחנת חובה לאוהבי העיצוב.

Shad Thames
Tube - London Bridge

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully