וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן קונות החטובות

אלינור בשן, לונדון

5.4.2007 / 12:00

הנעליים השוות באמת, הבגדים המיוחדים ופריטי הלבשה התחתונה הכי מפתים. אם לבזבז אז כאן

נשות לונדון, יפהפיות או צנוניות? ויכוח חם עם ראיות לכאן ולכאן, ובכל מקרה רוב יפהפיות מתרכזות בישראל. עם זאת, רבות מהחנויות שפונות לקהל היעד הנשי החטוב, הזוהר והממגנט הזה נמצאות דווקא כאן בלונדון.

Agent Provocateur

כוסיות אמיתיות לא צריכות לבזבז את הפרח שלהן על תחתוני סנופי משעממים מ-H&M. אייג'נט פרובוקטור הוא ברנד ותיק למתי מטעם בנה של מעצבת העל ויויאן ווסטווד שהקים את המותג ביחד עם אשתו.

בביקור בחנות אפשר לצפות להרבה תחרה, פריטים שקופים, צבעים סקסים עמוקים ובדים חושניים למגע. היתרון הגדול לבנות ישראל עתירות הקימורים הסקסיים – יש מבחר מידות גדול. החיסרון – כמו תמיד בלונדון – המחיר, לא זול אבל בהחלט עושה חשק למצוא איזה סוכר של אבא (SUGAR DADDY).

6 Broadwick Street, Soho
Tube - Piccadilly Circus

Sweaty Betty

למחוטבת הספורטיבית, בין אם היא צריכה את הספורט כדי לשמור על גזרתה או סתם אוהבת את הלוק הנינוח. ב"בטי המיוזעת" מבחר מעולה של בגדי ספורט ליוגה, לריצה, לסקי, לחוף או סתם למכון הכושר.

בין המותגים שהם מחזיקים – סטלה מקרטני לאדידס, נייק, ריבוק ועד הרבה לייבלים פחות מוכרים אך לא פחות מגניבים. "המיוזעת" הוא מותג מאוד נשי, קליל ומגניב. החנויות פרוסות ברחבי העיר במבחר לוקיישנים שונים.

5 Kensington Church St
Tube - High St Kensington

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

Pout

כשנכנסים לחנות של פאוט בקובנט גארדן יש תחושה שנכנסים לחדר איפור של ברביות. האריזות של המוצרים מוקפדות בצבעי טורקיז והלוק שובב ולא מתחנף. כל מה שהברנד הזה משדר הוא קלילות וזוהר. איך להראות טוב בחמש דקות ובלי מאמץ? פשוט לקנות בפאוט. לשאפה שלא יכולה לצאת מהבית בלי מסקרה טובה, ושפורפרת של גלוס בצבע הנכון.

32 Shelton Street
Tube – Covent Garden

Urban Outfitters / All Saints

שני המותגים האלו מיועדים למעריצות קארי ברדשאו המעוניינות באורח חיים אורבני, תוסס וצעיר. מבין כל הסניפים של אול סיינטס בלונדון, מומלץ ללכת על הסניף בקובנט גארדן. החלל הגדול אפור תעשייתי הזה מציע מבחר בגדי רחוב למחוטבות, לא בגלל המידות, אלא בגלל הגזרות שנועדו לגוף מושלם. בחנות גם טי שירטים עם גרפיקות מגניבות, ז'קטים בהשראות צבאיות, חצאיות מיני, ג'ינסים משוגעים, וכן, גם שם כמו בארץ אוהבים ג'ינסים נמוכים.

באורבן, לעומת זאת, המבחר יותר גדול. מי שביקר בארה"ב בוודאי מכיר את חנות הפלאים הזאת. שלוש קומות של בגדים אורבנים בוהמיינים עם לוק קצת וינטאג'י, אקססוריז ופיצ'יפקעס שמעלים חיוך על הפנים, גם בגלל הצבעוניות וגם משום שתמיד אפשר למצוא שם שטויות לבית, ברכות יום הולדת מצחיקות, ספרים בנושאים משעשעים, משחקי חברה מוזרים ועוד כל מיני גאדג'טים מעולמם הרוחני של צעירים אמריקאים משועממים. לא יקר (שוב, יחסית ללונדון), אחלה מקום לעשות בו קניות לאלה שלא יכולים לחזור לארץ בלי להביא מתנות לחברים.

All Saints, 57 Long Acre
Tube – Covent Garden
Urban Outfitters, 200 Oxford Street
Tube – Oxford circus

Poste Mistress

חנות נעליים שווה במיוחד שמחזיקה מותגים של מיו מיו, ויויאן ווסטווד, ג'יל סנדר, אלכסנדר מקווין, דרייס ואן ניוטון ועוד כל מיני חברות צעירות ומגניבות. מה שמייחד את החנות זו הקניינות המשובחת. כל עונה הם צדים את זוגות הנעליים המיוחדים ביותר המוצעים בשוק. המחירים לא נורא גבוהים יחסית (הכל יחסי בלונדון). נכון, אפשר למצוא חיקויים ונעליים מגניבות גם במקומות כמו SHELLY'S. אבל אם את קונה נעליים במיסטרס את יכולה להיות בטוחה שלא תתקלי בעוד מישהי עם נעלי עקב בדיוק כמו שלך.

61-63 Monmouth street
Tube - Covent Garden

Paul& Joe

לבחורה המיוחדת שרוצה לקנות בגדים קצת יותר מגונדרים, שווה להתעכב בפול אנד ג'ו. פה יש גזרות מתוחכמות שרק פצצות על יכולות להראות בהן טוב, כמו שמלות שק ואוברולים מנופחים. העיצוב שופע רומנטיקה, הבחירה בבדים, מרשימה – אורגנזות, כותנות איכותיות ובדים עם הדפסים יפים של ציפורים ופרחים. מידי חודש מתחלף העיצוב של החנות שקרויה על שמם של שני בניה של המעצבת הצרפתיה.

39-41 Ledbury road
Tube - Notting Hill Gate

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully