וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון – 24 שעות בשמש

אלינור בשן, לונדון

26.3.2007 / 14:01

יממה של שמש לונדונית היא חוויה זוהרת שאסור להחמיץ. אם אתם כאן יחד עם האור, אל תישארו בפנים. תחנות של קיץ

יש שמש בלונדון! וכשיש אז חייבים לדעת מה לעשות איתה. לונדון יודעת להעריך את הימים הבהירים והזוהרים שלה, ויממה של שמש לונדונית היא חוויה זוהרת שאסור להחמיץ. אם אתם כאן יחד עם האור, אל תישארו בפנים, המוזיאון הבריטי יכול בהחלט לחכות להזדמנות אחרת.

10:00 - Columbia Road Market

שוק פרחים של בוקר יום ראשון. ממוקם במזרח העיר, כמה דקות משני שווקי פשפשים נחשבים (ספיטלפילד ובריק ליין). הפך להיות השוק המשמח ביותר בעיר, במיוחד לימי שמש. על הרחוב עומדים עשרות תאים של מוכרי פרחים. והכול מתמלא צבעים וריחות של אביב. גם אם לא התכוונתם לקנות פרחים – קשה לעמוד בפיתוי. מדובר בחוויה בוטנית אורבנית.

Columbia Road Market, Columbia Rd, E2. Liverpool St tube/rail, then 26, 48, 55, 78, 242 or 243 bus. Open Sun 8.30am-2pm.

12:00 - Serpentine

ממוקמת בלב הייד פארק, סרפנטיין גאלרי היא אחת הגלריות הנחשבות בעיר. באמצע הפארק, נטוע לו בית זכוכית ולבנים, שמאכלס בתוכו גם אנדרטה קבועה ואמנותית לנסיכה דיאנה וגם תערוכות והרצאות משתנות. מדי שנה קוראים מנהלי הגלריה לארכיטקטים מובילים להקים ביתן בו הם יכולים להשתגע בעיצוב. בין הארכיטקטים שהשתתפו במיזם עד כה: רם קולהס, זאהה חדיד ודניאל ליבסקינד.

Serpentine Gallery, Kensington Gardens, London W2 3XA

14:00 – Inn The Park

בית קפה/מסעדה בעיצובו של אחד מגדולי המעצבים הבריטים של זמננו, טום דיקסון, ממוקם בלב פארק סיינט ג'יימס. עם תפריט אנגלי מודרני, נוף לבריכת הברווזים וקירבה פיזית לארמון בקינגהם, ההדר הבריטי מתפרץ מכל כיוון. יתחבר לכם יופי עם טיסה חזרה הביתה בניחוח בריטי, עם בריטיש אירוויז.

INN THE PARK, St. James's Park, London

16:00 – Hampstead Heath

3.2 של קילומטרים רבועים של ירוק, ירוק ועוד קצת ירוק. חוץ מלראות את כלבי השכונה המזדמנים אפשר לטפס לגבעת הפרלמנט (אין שם שום פרלמנט!) ולראות נוף עוצר נשימה של העיר. לפסוע בין האגמים הרבים, לראות ציפורים נודדות ולבקר בספריה שבבית קנווד, שם גם מתקיימים בימי הקיץ קונצרטים של מוזיקה קלאסית. לא הבחירה הצפויה ביותר של פארק בלונדון, אבל בהחלט המגניבה שבהם.

הפארק שוכן באזור Kenwood

18:00 - Shakespeare's Globe

תאטרון תחת כיפת השמיים, שמנסה לחקות את אותו תאטרון שבו שייקספיר היה מעלה את מחזותיו. המבנה כולו, כולל היציעים, עשויים מעץ, ואם רוצים ללכת ממש על התחושה של לראות שייקספיר בתקופה האליזבתנית, ניתן לרכוש כרטיסים מוזלים, בעמידה בחצר שבקידמת הבמה, תוך שתיית שיכר, פיצוח גרעינים ואכילת תפוזים. פעם גם היו זורקים את הקליפות על שחקנים שלא עמדו בצפיות הקהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully