וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערי השופינג הטובות באירופה שאתם לא מכירים

16.12.2018 / 9:39

תשכחו מפריז או לונדון: מדד בריטי בחן 50 ערים באירופה, ודירג את הטובות והזולות ביותר לפי מחירי דיור, ארוחה לזוג ופריטים כמו מכנסי ג'ינס ואפילו מספר האזכורים באינסטגרם. אז הנה הן 10 הערים האירופיות שבהן תמצאו את השופינג הכי שווה בחופשה שלכם

קניון GUM Moscow מוסקבה/RonnieJ67 יוטיוב

מסתבר שבאירופה, גם לשופינג יש מדד משל עצמו, והוא קרוי European Shopper Index. לאחרונה פורסם מדד זה, המופק בידי החברה הבריטית MyVoucherCodes, המדרג את 50 ערי אירופה הטובות ביותר בתחום השופינג.

הדירוג נקבע בהתאם למספר מאפיינים בהם מחירי הדיור בערים השונות, מחירה של ארוחה לזוג, מחיר של פריטים כגון מכנסי ג'ינס ואפילו מספר האזכורים באינסטגרם. באופן לא מפתיע, ערים כגון פריז, ברצלונה, לונדון ואמסטרדם לא עמדו היטב במדד המחיר הזול. אתר "לונלי פלנט" מציג את עשרת המקומות הראשונים בדירוג השופינג האירופי, שלא לומר "מזרח אירופי".

איסטנבול, טורקיה

כעיר הממוקמת בין המזרח למערב, הפכה איסטנבול לחביבתם של סוחרים וקונים כבר לפני אלפי שנים. איסטנבול המודרנית אינה שונה בהרבה, ותמצאו בה בוטיקים ייחודיים, חנויות קונספט, קניוני מעצבים וחנויות גדולות של מותגים ידועים.

סנט פטרבורג, רוסיה

וודקה וקוויאר מככבים ברשימת המזכרות האהובות שרוכשים המבקרים בעיר, ואותם כדאי לרכוש בקניון הגדול והוותיק ביותר בסנט פטרבורג: גוסטיני דבור (Gostiny Dvor), שנבנה במאה ה-18. נוסף על כך, העיר גדושה בשווקים שמציעים שפע של מזכרות מימי השלטון הסובייטי.

עוד באותו נושא

ווינטר איז קאמינג: שוקי חג המולד היפים בעולם

לכתבה המלאה

קייב, אוקראינה

בירת אוקראינה מציעה אפשרויות רבות לחובבי השופינג, ובראש ובראשונה - מומלץ לדגום את הקניונים השוכנים בה, במיוחד אלו המצויים ברחובה הראשי, קרשצ'אטיק (Khreshcatyk). ברחוב זה תמצאו גם מבחר של חנויות בוטיק.

מוסקבה, רוסיה

בירת רוסיה עברה שינויים רבים בשנים האחרונות, וכיום הפכה למקום שבו המחירים שפויים מבעבר. זהו גם מקום משכנם של כמה מהקניונים היפים ביותר באירופה כולה. כך למשל, קניון GUM Moscow, המצוי בכיכר האדומה, בבניין מהמאה ה-19.

ורשה, פולין

בשנים האחרונה, חווה בירת פולין צמיחה של ממש, וסצנת הקניות בה הפכה להיות מרכזית במיוחד. מותגים מובילים מהעולם פתחו בה חנויות, והעיר מתהדרת ברחובות מלאי שיק, בהם הרחובות מוטוקובסקה (Mokotowska), מסייה (Mysia) ושפיטלנה (Szpitalna).

בודפשט, הונגריה

רוב החנויות הטובות בבירת הונגריה שוכנות באזור פשט (Pest), ובעיקר סביב רחוב ואצי (Váci). בעיר אף נמצא "רחוב האופנה" (רחוב Deák Ferenc), שבו נציגים של המותגים הגדולים מהעולם, כמו גם מותגים מובילים מהונגריה.

סופיה, בולגריה

תהליך מעניין התרחש בבירת בולגריה: קניונים רבים הוקמו בפאתי העיר, כך שמרכז העיר התמלא בחנויות של מעצבים ואומנים. אזור השופינג המרכזי הוא שדרות ויטושה (Vitosha Boulevard), שבו גם בתי קפה תחת כיפת השמים.

בוקרשט, רומניה

בזכות צמיחה כלכלית שנרשמת בבירת רומניה מאז שנות התשעים, צצו בעיר קניונים רבים. בין הבולטים שבהם תמצאו את אונירה שופינג סנטר (Unirea Shopping Centre), פאלאס קונטרוצ'ן (Palace Cotroceni) ועוד. רבים מהם הוקמו בתוך ארמונות מהתקופה הקומוניסטית.

מינסק, בלארוס

בבירת בלארוס אינה מתהדרת בשמות של מותגים עולמיים רבים, אך עדיין - זהו מקום מצוין למצוא בו מציאות שוות. כך למשל, בבית הכולבו GUM, הנחשב לגדול במדינה ואף מתהדר במבנה אדריכלי שהפך לציון דרך מקומי.

קרקוב, פולין

העיר, המפורסמת בזכות מוצרי העץ ותכשיטי הענבר שלה, היא גם אחד המקומות הזולים באירופה כולה. רק זכרו להתרחק ממרכזי התיירות הראשיים, שם המחירים תמיד יהיו גבוהים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully