וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרשמו לעצמכם: אלו 10 היעדים הכי זולים בעולם לחופשה השנה

22.2.2017 / 1:37

בקופנהגן תשתו את הקפה היקר בעולם, במנילה תלגמו את הבירה הזולה בעולם ובניו יורק תיפרדו ממחיר שערורייתי ללינה בבית מלון. והיכן ממתין לכם יעד הנופש הזול ביותר בעולם? סקר חדש ממפה את מחירי החופשות בעשרות יעדים

קתדרלה אלכסנדר נבסקי סופיה. ShutterStock
היעד המשתלם ביותר. כנסיית אלכסנדר נייבסקי, בסופיה/ShutterStock

פתחו את המפה וסמנו אותה: סופיה, בירת בולגריה. כן, דווקא אותה, בעיקר אם אתם בעניין של חופשה זולה.

לאחרונה פרסם אתר התיירות Hoppa סקר נרחב שבדק מהם היעדים הזולים (וגם היקרים) ביותר לחופשה לשנת 2017. הבדיקה המקיפה נעשתה באמצעות חישוב יומי ממוצע לאדם, הכולל שקלול של מחיר לילה בבית מלון, אוכל ושתייה, מוניות ובילויים.

סופיה זכתה בתואר "היעד המשתלם ביותר", עם מחיר יומי של 175 שקלים לאדם. בקצה השני של הסקאלה, ניצב היעד היקר מכולם: ציריך בשווייץ. שם תיפרדו מ-782 שקלים ליום לאדם. באופן זה, ניתח אתר Hoppa את התעריפים ב-84 ערים ברחבי העולם.

כלבו מנור בעיר ציריך שוויץ שופינג. ShutterStock
היעד היקר מכולם. קניון בציריך/ShutterStock

ניו יורק: הלילה הכי יקר. מנילה: הבירה הכי זולה

כאשר נכנסים לעובי הקורה של המחקר, מגלים כמה נתונים מעניינים. כך למשל, בדירוג הכללי, ניו יורק נמצאת במקום השני הכי יקר לחופשה, אך מבחינת מחירי הלינות - היא תופסת את המקום הראשון, עם ממוצע של 841 שקלים לזוג ללילה. את הלילה הזול ביותר תמצאו באתר הנופש סאני ביץ' (Sunny Beach) שלחופי הים השחור בבולגריה, עם מחיר של 170 שקלים לזוג ללילה.

אם אתם חובבי יין, סעו לבנידורם (Benidorm) שבספרד, שם המחיר הממוצע של יין הבית במסעדות עומד על 14.50 שקלים. לעומת זאת, בדובאי מחיר היין מטפס ל-138. את הבירה הזולה בעולם תמצאו במנילה שבפיליפינים, עם מחיר של קצת יותר מ-1.5 שקלים לכוס של כחצי ליטר. בהוואנה שבקובה תוכלו להשיג את הקוקטייל הזול בעולם, במחיר של 13 שקלים.

נסיעה במונית מהווה לעיתים חלק בלתי נפרד מהחופשה. במקרה זה, ציריך שוב ניצבת במקום הראשון, עם מחיר של 73 שקלים לנסיעה של 3 ק"מ. אחריה טוקיו (69 שקלים) וקופנהגן (60 שקלים). מי שרוצה לנסוע בזול, מומלץ לרדת את השכנה הדרומית שלנו: בקהיר תוכלו לנסוע 3 ק"מ במונית במחיר של 4 שקלים. במקום הבא עומדת בנגקוק (4.5 שקלים) וקראקס (6 שקלים).

ואם כבר נסיעות - כמה עולה נסיעה באוטובוס תיירים להכרות עם אתרי העיר? בקייב תיפרדו מ-34 שקלים כדי לראות את אתריה המרכזיים. בדובאי, המחיר קופץ ל-248 שקלים (אבל מצד שני, מדובר באוטובוס קומתיים מדליק). גם בניו יורק המחיר גבוה, ועומד על 207 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מנהטן ניו יורק גשר ברוקלין. ShutterStock
הכי יקרה ללינה. ניו יורק/ShutterStock

קופנהגן: 23.50 שקלים לאספרסו

באשר למזון מהיר, כגון המבורגר או פיש אנד צי'פס - ונציה היא היקרה מכל (59 שקלים למנה) ואחריה ציריך (50 שקלים) ואוסלו (43 שקלים). הזולות ביותר הן מנילה (9 שקלים למנה), קייב (9.10 שקלים) וקהיר (9.60 שקלים).

מי שיוסיף קפה לארוחה, יגלה שאת האספרסו היקר בעולם מגישים בקופנהגן (23.50 שקלים), ציריך (21.50 שקלים) ודוחה שבקטאר (20 שקלים). את הקפה הזול ביותר תמצאו בקייב (4 שקלים), ואחריה ברומא (5 שקלים) ובסנטה קרוז שבטנריף (5.50 שקלים).

סירת גונדולה בעיר ונציה, איטליה. ShutterStock
ההמבורגר הכי יקר ייחכה לכם לאחר השיט. ונציה/ShutterStock

אטרקציית התיירים היקרה בעולם: יוניברסל סטודיוס באורלנדו

לקטגוריה מיוחדת זכו השנה אטרקציות פופולריות ברחבי העולם. המחיר מתייחס לכרטיס כניסה יומי לאדם. פארק השעשועים יוניברסל סטודיוס (Universal Studios) בפלורידה, נחשב לאטרקציה הפופולרית היקרה ביותר, עם תג מחיר של 584 לאדם.

מיד אחריו בטבלה: ביקור בהר טיטליס (Titlis) בשוויץ (580 שקלים) וטיפוס מודרך על גשר סידני באוסטרליה (432 שקלים). מבין האטרקציות המפורסמות בעולם, הזולה ביותר ממתינה לכם בתאילנד: ביקור בארמון המלך יעלה לכם 52 שקלים. אחריו ברשימה: ביקור במפעל "גינס" בדבלין שבאירלנד (55 שקלים) וביקור בכנסיית סגרדה פמיליה (Sagrada Família) שבברצלונה (59 שקלים).

איי ההרפתקאות של יוניברסל באורלנד פלורידה. facebook, אתר רשמי
תשלמו הכי הרבה. יוניברסל סטודיוס/אתר רשמי, facebook

העשיריה הפותחת: הכי זולות לחופשה

1. סופיה, בולגריה
2. קהיר, מצרים
3. קרטחנה (Cartagena), קולומביה
4. בוקרשט, רומניה
5. אנטליה, טורקיה
6. סיאם ריפ (Siem Reap), קמבודיה
7. קייב, אוקראינה
8. מנילה, הפיליפינים
9. מקסיקו סיטי, מקסיקו
10. סלימה (Sliema), מלטה

העשיריה הסוגרת: הכי יקרות לחופשה

1. ציריך, שוויץ
2. ניו יורק, ארה"ב
3. קופנהגן, דנמרק
4. סולו, נורבגיה
5. שטוקהולם, שבדיה
6. ונציה, איטליה
7. אמסטרדם, הולנד
8. הונולולו, ארה"ב
9. רומא, איטליה
10. קראקס, ונצואלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully