וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילומים נדירים: הגולש שרוכב על הגלים לאור הזוהר הצפוני

15.12.2016 / 13:40

מזה שנתיים מתכננים שני צלמים מנורבגיה לצלם גלישת גלים לאור האורות המרהיבים, שצובעים את השמיים בירוק. הם הזמינו גולש מקצועי, חיכו מספר לילות במים קפואים ואז, ממש בחצות, זה קרה. צפו במופע השמיימי

צלמים זמניים מורשים

האורות הירוקים-צהובים-סגולים שמרקדים בשמי הקוטב הצפוני, ומוכרים יותר כזוהר הצפוני, נראים בדרך כלל בחורף ומהווים את אחת מהאטרקציות שמושכת אלפי תיירים ללפלנד.

אלוף הגלישה האוסטרלי, מיק פנינג (Mick Fanning), רגיל להרשים אנשים בביצועי גלישת הגלים שלו ברחבי העולם, אבל הפעם הוא עשה זאת בנורבגיה ושם עשה זאת ב"אור" קצת שונה.

פנינג צולם לאחרונה רוכב על הגלים, כשמעליו אורות הזוהר הצפוני הירוקים מכסים את השמיים. הגולש הוזמן למדינה הסקנדינבית על יד הצלמים אמיל סולי ומאטס גרימסת', שמזה שנתיים רוצים לצלם גולש מתחת לזוהר הצפוני.

ביולי האחרון הגולש נלחם בכריש בדרום אפריקה

האורות שמרקדים בשניות ונעלמים, נחשבים קשים לצילום, אבל צמד הצלמים שהכיר לפני כשנתיים ומאז מתכנן איך ללכוד את התופעה ביחד עם גולש שיגלוש על הגלים, לא אמר נואש והזמין את פנינג לנורבגיה.

הגולש, שעשה כותרות ביולי האחרון כמי שנלחם בכריש בתחרות גלישה בדרום אפריקה, הסכים ללבוש חליפת גלישה עבה ולהיכנס למים הקפואים של הים הנורבגי עבור המשימה המיוחדת.

עם זאת, אי אפשר להזמין את הזוהר הצפוני לבוא, ולכן נאלצו הצלמים לחכות כמה לילות למופע השמיימי. ביום השלישי, בחצות לערך, השמיים נצבעו בירוק והם החלו לצלם. התמונות צולמו בלופוטן (Lofoten), ארכיפלג בצפון נורבגיה, המוכר כאטרקציה תיירותית בעקבות הכפרים הציוריים שבו.

אל הצלמים הצטרפו גם צלם וידאו וצלם-גולש מטעם "רד בול", שתיעדו את ה"גלישה הירוקה" וייצרו סרטון, שיפורסם בסדרה של שני חלקים על "מאחורי הקלעים" של צילום האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully