וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם תרצו אין זה א-ג-דו: איפה יפתח הקלאב מד החדש בארץ?

היידי קונקל, סמנכ"לית קלאב מד העולמית, הגיעה לסבב לוקיישנים בישראל כדי לבחון היכן יקום הסניף החדש של חברת נופשוני הכל כלול הנודעת. בראיון בלעדי לוואלה!NEWS היא אומרת: "זה יהיה כנראה באחד האזורים הפופולריים בחוף דור"

ספק 500

האם אחרי שנים שהפסיק את פעילותו בישראל, חוזר מועדון הים התיכון לארץ? כנראה שכן. היידי קונקל, סמנכ"לית קלאב מד העולמית שנכנסה לא מכבר לתפקידה החדש, הגיעה לביקור ראשון בישראל כדי לערוך סבב לוקיישנים לקראת פתיחת הסניף החדש בארץ הקודש והחופש.

לא נשארנו אדישים והבאנו אותה לראיון בלעדי באולפן וואלה!NEWS, כדי לשמוע ממנה מה בדיוק היא עושה פה והאם אפשר כבר להתחיל להתאמן על ריקודי הא-ג-דו-דו המפורסמים.

כפי שכבר פורסם בעבר, בחברת נופשוני הכל כלול שהיתה בין הראשונות שהציעה קונספט חופשות כזה, מבעבע הרצון לשוב ולפתוח סניף ישראלי חדש, לאחר ששני האתרים היחידים שהיו בארץ הקודש והחופש - אכזיב ואילת - נסגרו בשנים האחרונות. קונקל סיפרה בראיון, שהיא בודקת ארבע נקודות אפשרויות להקמת הקלאב הכחול-לבן, כשהלוקיישן המועדף הוא חוף דור (המוכר גם כטנטורה), שמשתרע על 4.5 קילומטרים ממושב הבונים ועד מושב דור.

"אנחנו בודקים אתר בימים הקרובים, כנראה באחד האזורים הפופולריים בחוף דור", אמרה קונקל בראיון. "אנחנו יודעים שישראל היא יעד אסטרטגי וחשוב עבורנו, מבחינה מסחרית אבל גם כי אנחנו רוצים שיהיה פה מועדון בעתיד שיקבל לקוחות בינלאומיים פה", הוסיפה.

חוף דור תל דור. אריאלה אפללו, צילום מסך
הלוקיישן המועדף על קלאב מד בישראל. חוף דור/צילום מסך, אריאלה אפללו
שמורת טבע חוף דור הבונים. אמיר שפיר, רשות הטבע והגנים
האוהלים יוחלפו בבקתות? חוף דור/רשות הטבע והגנים, אמיר שפיר

"ישראל היא יעד אסטרטגי וחשוב עבורנו"

לקלאב החדש שיפתח בארץ לא יהיה חוף פרטי או סגור, כמו שהיה בעבר באכזיב, אולם הקלאב יוקם כנראה לפי החוק הישראלי המאפשר לבנות אתר ציבורי, כמו מלון, במרחק של מאה מטרים מקו החוף.

לפי קונקל, יש כיום לחברה 70 סניפים בעולם, כשבשנת 2001, עם המשבר הכלכלי ואירועי 9/11 ופיצוץ מגדלי התאומים בניו יורק, חלה האטה בחופשות בעולמיות וקלאב מד נאלצה לסגור עשרות סניפים, ביניהם את אלו שבישראל. כזכור, בישראל פעל סניף פופולרי מאוד בחוף אכזיב בנשות ה-90-70, שכיום עומד שומם ושייך לרשות הטבע והגנים. בנוסף, הסניף האילתי החליף ידייים ב-2004 ונמכר לרשת מלונות פתאל, ששינתה את פניו למלון הכל כלול אחר, והמותג הצרפתי נעלם.

"קלאב מד נשלח למשימה לפני יותר מ-10 שנים להעלות רמה ולשנות את מהות החברה", מסבירה קונקל על השינוי שעברה. "אנחנו משקיעים סכום כסף גדול בשדרוג וחידוש המועדונים הנוכחיים שלנו כדי לעמוד בציפיות לקוחותינו, ועתה משימתנו היא לפתוח בין שלושה לחמישה מועדונים בשנה ביעדים חדשים, שיעמדו בקו אחד עם עמדתנו החדשה שהיא להציע חוויית הכל כלול פרימיום".

התייר הישראלי הוא לקוח נאמן של מועדון הים התיכון, שגם מספק ללקוחותיו מועדוני הכל כלול של סקי. "יש מספר גדול של ישראלים שגולשים באתרים שלנו בכל שנה", מסבירה קונקל, אבל לדבריה בקיץ אנחנו מעדיפים את האיים המלדיביים (שם קיימה בר רפאלי את מסיבת הרווקות שלה - ז.ר), בנוסף לריזורט בפונטה קאנה שברפובליקה הדומיניקנית וקנקון שבמקסיקו.

"חלק מהאתגרים החדשים והאחריות שלי, ביחד עם הצוות הישראלי, יהיה לא רק להצמיח את העסק כאן, אלא גם לנסות ולמצוא אתר בטוח לקלאב מד לעתיד הקרוב", מסכמת קונקל.

לנו רק נותר להמתין בשקט לשובו של הקלאב מד הציוני החדש. מי יודע - אולי כבר בקיץ הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully