וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עשתה הנוסעת הזו, שהוחרמה מטיסות לכל חייה?

ברידג'יט נאייר, בת 33 מבריטניה, נקשרה למושב ונלקחה לחקירת משטרה, לאחר שנוסע התלונן עליה שהיא קמה יותר מדי בטיסת בריטיש איירווייס לדובאי. חברת התעופה גם סירבה להטיס אותה חזרה ועתה מחרימה אותה מכל הטיסות למשך כל חייה

נוסעת סולקה מטיסות לכל חייה ע"י בריטיש איירווייס/מערכת וואלה! NEWS

מה קרה לברידג'יט נאייר מבריטניה, שסולקה לכל חייה מטיסות בחברת בריטיש איירווייס? הנוסעת בת ה-33 טסה לפגוש חברים בדובאי, ונוסע שישב מאחוריה התלונן שהיא קמה שוב ושוב למתוח את רגליה.


עוד טיסות הזויות בוואלה! תיירות:
הטיסה התעכבה, הטייס הציע את הדיילת כ"פיצוי" לנוסעים
דיילות התפשטו בקוקפיט, הטייסים שיתפו פעולה
השלמת הכנסה: דיילת הרוויחה מיליון דולר מסקס במטוס
הזייה בקוקפיט: שמפניה, סיגריות וכוכבת פלייבוי על הברכיים


הוויכוח בין השניים הלך והחריף, עד שצוות הדיילים ביקש מברידג'ט לעבור לקדמת המטוס בטענה ששתתה יותר מדי. ברידג'יט אמנם שתתה רק שתי כוסות יין עם הארוחה, אבל זה לא עזר לה והיא נאזקה באזיקי פלסטיק ונקשרה למושב.

עם הנחיתה בדובאי, היא לוותה לחקירת משטרה ושוחררה אחרי חמש שעות. אבל העניין לא נגמר. בתום הביקור, כשביקשה לעלות על טיסה חזרה לאנגליה, סירבה בריטיש איירווייס להטיס אותה חזרה וברידג'יט נתקעה בשדה התעופה. אמה הצליחה למצוא לה טיסה חזרה הביתה לאחר 11 שעות.

עכשיו תובעת ברידג'יט מהחברה פיצוי על סך 350 ליש"ט. חברת התעופה לא נשארה חייבת, והחליטה להחרים את הנוסעת מכל הטיסות בחברה למשך כל חייה. "אנחנו לא נוקטים צעד כזה מבלי לחקור קודם את המקרה ולאסוף עדויות מהצוות ומהנוסעים", נאמר על-ידי החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully