וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חו"ל באמצע או בסוף אוגוסט? הבדל של כ-40% במחיר הנופש

9.8.2015 / 0:05

תכננתם חופשה משפחתית בחו"ל עם תום הקייטנות? אולי כדאי להמתין דווקא לסוף החודש, עת מחירי החופשות צונחים בכמעט 40 אחוזים. אז מתי כדאי לטוס בסוף הקיץ ומהם היעדים הזולים באמת? השוונו מחירים באולפן וואלה!NEWS

עריכה: ניר חן

תכננתם לצאת לחופשה משפחתית כשהקייטנות נגמרות ולפני שמתחילה שנת הלימודים? אולי כדאי שתמתינו מעט היות ותוכלו לחסוך כמעט 40 אחוזים ממחיר חבילת הנופש שלכם בחו"ל.


עוד על החופשה שלכם הקיץ:
האותיות הקטנות: כך תחסכו כסף בחופשה הגדולה בקיץ
אאוץ': 10 הונאות המטיילים הנפוצות בעולם ואיך להימנע מהן
10 אפליקציות חינם שאתם חייבים לחופשה בחו"ל


בדיקה שערך אתר Travelist להשוואת מחירים עבור וואלה! תיירות, מגלה כי מחירי החופשות בסוף חודש אוגוסט הם הנמוכים ביותר וזליגה לתחילת ספטמבר יכולה אף לחסוך מאות שקלים.

על פי הבדיקה, משפחות שיכולות להמתין לסוף אוגוסט במיוחד לבורגס, קוס ואנטליה ייהנו ממחירים נמוכים יותר. ביעדים אלו נמצאו פערי המחיר הגדולים ביותר. כך, למשל, חופשה בבורגס, במלון ברמת 5 כוכבים על בסיס הכול כלול בת 5 ימים בתאריכים 17-18/8 תעלה 824 דולרים, לעומת חופשה בסוף אוגוסט בתאריכים 28/8-3/9 שתעלה 521 דולרים - פער של 37%.

מי שיבחר לנפוש באי קוס היווני, שאגב, נכנס לאחד מחמשת היעדים הבולטים של הישראלים הקיץ, יישלם על חופשה בין ה-12 ל-18 באוגוסט 709 דולרים, לעומת 477 דולרים בין ה-29.8 עד ה-3.9 - פער של 33%.

בכרתים, הפערים קטנים יותר, כיוון שמדובר על היעד המבוקש ביותר לקיץ. את אותה חופשה תוכלו להשיג באמצע אוגוסט 15-10 ב-584 דולרים, ובסוף החודש 27/8-1/9 ב 530 דולרים - פער של 9% בלבד. ברודוס הפער עומד על 14%, 481 דולרים באמצע אוגוסט אל מול 415 דולרים בסוף החודש.

האי קוס יוון. ShutterStock
אחד מחמשת היעדים הפופולריים הקיץ. קוס/ShutterStock

ומהי "חופשת הבטן-גב הזולה ביותר"?

על פי המסתמן, ביקושי השיא הן לחופשות בטן-גב באיי יוון ובאגן הים התיכון. כך זכה השנה כרתים כיעד המבוקש ביותר עם 24%. מיד אחריו נמצא רודוס עם 20%, בורגס עם 15%, קוס עם 9% ואנטליה עם 7%. אנטליה באופן כללי הצליחה, למרות היחסים העכורים בין המדינות, להתברג לחמישה הפותחת, אך דרכה כיעד המבוקש ביותר עודנה רחוקה.

עוד ניתן לראות, כי את המחיר היקר ביותר לחבילת נופש לאדם בחדר זוגי באוגוסט 2015, תמצאו באנטליה, עם מחיר ממוצע של 709 דולרים. בפער לא גדול מאוד אחריו נמצא קוס עם מחיר ממוצע 690 דולרים. מחירי החופשות בכרתים ורודוס די זהים, ונע סביב ה-620 דולרים. שוני זה נובע, מהעובדה כי באנטליה וקוס מרבית המלונות בדרגת שירות גבוהה של חמישה כוכבים ומעלה, והם מתאפיינים באירוח בסגנון הכל כלול.

את קטגוריית "חופשת הבטן-גב הזולה ביותר" קוטף היעד בורגס שבבולגריה, עם מחיר ממוצע של 509 דולרים. באופן מפתיע, חופשה עירונית במזרח אירופה תמצאו במחיר נמוך כגון בודפשט ב-411 דולרים.

*החופשה בכרתים היא על בסיס חצי פנסיון
* המחירים הם לפי $
*אורך החופשה הוא 5 ימים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully