וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: אל על פותחת קו חדש לבוסטון

11.11.2014 / 9:29

חברת התעופה הישראלית תנחת החל מיוני 2015 בעוד יעד בארה"ב (מעבר לניו יורק ולוס אנג'לס), כשהפעם תהיה זו העיר בוסטון, שאליה יופעלו 3 טיסות שבועיות במטוסי בואינג 767

אל על.
בקרוב עוד יעד לארה"ב. בואינג 747 של אל על

לידיעת הנוסעים לארה"ב: חברת אל על תפתח בשנה הבאה קו תעופה חדש בין תל אביב לבוסטון, כך פירסם אתר האינטרנט של העיתון "בוסטון הארלד". אל על תפעיל שלוש טיסות שבועיות באמצעות מטוס מדגם 767 מחודש יוני 2015.

בוסטון, בירת מדינת מסצ'וסטס, נחשבת לאחת הערים הגדולות והמרכזיות בחוף המזרחי של ארה"ב. לפי נתוני רשות הנמלים והתעופה של מסצ'וסטס, היא נחשבת לשוק המקור לישראלים הרביעי בגודלו בארה"ב אחרי סן פרנסיסקו, שיקגו ומיאמי, עם 180 נוסעים בממוצע ביממה ומחזור הכנסות של 45 מיליון דולר בשנה.


עוד בוואלה! תיירות:
לואוקוסט "כחול-לבן": אל על משתלטת על ארה"ב
טיסה רגילה או לואוקוסט: מה באמת יותר עדיף?
180 אירו לכיוון בטיסת לואו-קוסט לארה"ב?


אל על, שבוסטון תהיה היעד השלישי שלה בארה"ב אחרי ניו יורק ולוס אנג'לס, תפעיל כאמור מטוס מדגם 767, שנחשב למיושן ויקר לתחזוקה, עם 218 מושבי במחלקת תיירים ועוד 22 מושבים במחלקת עסקים.

טיסת 015 תמראנה מתל אביב בשעה 00:30 בימים שלישי, חמישי וראשון ותנחת בוסטון בשעה 5:45 לפנות בוקר, שעון מקומי. טיסה בכיוון ההפוך, מספר 016, תמריא מבוסטון בשעה תשע בערב באותו יום.

בוסטון, מסצ'וסטס, ניו אינגלנד, ארצות הברית. ShutterStock
עוד יעד לכבוש. בוסטון/ShutterStock

החברה בדקה גם את היעדים מיאמי ושיקגו

מנכ"ל אל על דוד מימון צוטט בידיעה ואמר, כי חברת התעופה הישראלית מאמינה בהצלחת הקו ובטוחה שתזכה לאמונם של תושבי הקהילה היהודית המתגוררים באזור ניו אנגלנד כולו.

מלבד מימון, גם בבוסטון מצפים לנחיתה הראשונה של אל על בנמל התעופה הבינלאומי "לוגאן". באתר האינטרנט של ה"בוסטון הארלד", צוטט מושל מסצ'וסטס, פטריק דוול, כי הקו החדש יעניק הזדמנויות עסקיות חדשות לאזור כולו ויחזק את התחרות בנמל התעופה הבינלאומי.

פתיחת קו תעופה חדש של אל על בארה"ב נבחנה ביסודיות בשנים האחרונות. בין השאר, בדקה החברה גם את היעדים מיאמי ושיקגו כמועמדים, אולם בוסטון נבחרה בשל הקהילה היהודית הענפה שמונה לא פחות מרבע מיליון תושבים. כמו כן, בין בוסטון לת"א מתקיימים קשרי מסחר ותרבות מפותחים.

יצוין כי בשבוע שעבר חתמה אל על הסכם קוד-שייר חדש עם ג'ט-בלו האמריקנית במסגרתו יטיסו במשותף נוסעים מישראל ל-36 יעדים בארה"ב, כאשר העיר בוסטון נמצאת אף היא ברשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully