וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה רשמי: נשים אורזות פחות טוב מגברים

27.5.2014 / 8:21

סקר בריטי מגלה, שנשים לוקחות עמן 36 פריטי לבוש ובין 6 ל-8 זוגות נעליים לחופשת סופ"ש, אבל משתמשות בפחות מחצי מהדברים שהן מביאות עמן. גברים, לעומת זאת, משתמשים ב-90 אחוזים מפריטי הלבוש שהם אורזים

לארוז מזוודה כבודה. ShutterStock
91% מהנשים לא לובשות את כל הבגדים שהן מביאות לחופשה/ShutterStock

העקרונות הבסיסיים לאריזת מזוודות לחופשות הם די ידועים (מינימום חפצים, סידור יעיל, קיפול נכון וכדומה), אבל נשאלת השאלה: מי מקפיד עליהם יותר, גברים או נשים?


עוד על החופשה שלכם בוואלה! תיירות:
מחקר מגלה: למה כולם שותים מיץ עגבניות בטיסה
לידיעת התיירים: מהי האטרקציה הפופולרית בעולם?
מהו הדבר שהכי מפריע לנוסעים בטיסה?


ובכן, על פי סקר שנעשה בבריטניה, התשובה ברורה: 91 מהנשים לעולם לא לובשות את כל הבגדים שהן מביאות עמן לחופשה.

הנתונים מראים שלחופשת סוף שבוע סטנדרטית, נשים לוקחות עמן 36 פריטי לבוש ובין 6 ל-8 זוגות נעליים. בסופו של דבר, הן לובשות פחות מחצי מהדברים שהן מביאות עמן, בעוד גברים משתמשים ב-90 אחוז מפריטי הלבוש במזוודה שלהם.

על פי המחקר, שכלל 2,000 נבדקים, נמצא שהנתון הכי מעניין הוא שגברים, על אף שהם הרבה יותר יעילים, נוטים לתת לנשים שלהם לארוז עבורם. 42 אחוז מהגברים הודו שהם נותנים לבת הזוג שלהם לארוז בשבילם את המזוודה, בעוד יותר משני שלישים מהנשאלים הודו שיש מריבות בנוגע לאריזה לפני חופשה, בדרך כלל על לקיחה של פריטים לא נחוצים.

אישה אוחזת במזוודה. ShutterStock
רוב הסיכויים שלא תשתמשי בכל מה שארזת לחופשה/ShutterStock

אז איך תחסכו מקום במזוודה?

לפני שבאים לארוז את הבגדים ושאר חפצים שאתם לוקחים לחופשה, כדי לפעול לפי כמה הנחיות.

1. מזוודה+הרחבה: ראשית הצטיידו במזוודה שנפתחת ומגדילה את חלל המזוודה. על-ידי רוכסן שנפתח לאורך המזוודה, נפח המזוודה יכול לגדול באופן שיאפשר לכם לארוז את הקניות שתעשו בחו"ל.

2. גלגול בגדים: ישנם בגדים שכדאי לגלגל אותם לטובת חיסכון במקום, כמו ג'ינס, תחתונים ומגבות, וכשתרצו להשתמש בהם הם לא יהיו מקומטים.

3. נצלו חלל מיותר: בין החפצים שאתם לוקחים איתכם, יש חלל שניתן למלא בבגדים או פיצ'פקעס אחרים. למשל, בנעליים תוכלו לשים גרביים, או מטען למחשב, סלולר. במעיל תוכלו לשים בשרוולים תחתונים או תיק איפור קטן וכדומה.

4. אל תארזו יותר מדי נעליים: לא צריך לקחת נעליים לכל אירוע. כשאתם אורזים, נסו לחשוב באילו אירועים או טיולים תשתתפו, והתאימו את הנעליים שלכם כך שיוכלו להתאים לטיול בעיר ומאידך גם לארוחת ערב או אירוע אחר.

5. לכו על קטן: לא צריך לקחת את בקבוק השמפו הגדול מהמקלחת שלכם, את משחת השיניים הארוכה, בושם (או חס וחלילה שניים) של 100 מ"ל ושאר מוצרי טיפוח גדולים וכבדים. קחו איתכם דוגמיות או בקבוקונים קטנים שיכנסו בתיק רחצה קטן.

6. בדקו את מזג האוויר: אולי השבוע שבו תהיו ברומא הולך להיות שמשי במיוחד? ולכן תוכלו לוותר על מעיל או סוודר אחד ושאר ציוד לבוש חם, ולפנות יותר מקום לשופינג.

7. נצלו את התיק הקטן שלוקחים למטוס: בתיק גב שאתם מעלים לטיסה, תוכלו לשים כל משקל שתרצו, היות ואף אחד לא שוקל את תכולתו. שימו שם מצלמות, לפ-טופים, ספרים ושאר חפצים שיחכסו מקום בכבודה שאתם שולחים.

ומי לדעתכם אורז טוב יותר: גברים או נשים? טקבקו לנו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully