וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד גאה - פסטיבלים לקהילה באפריל

תמי ביברינג

25.3.2011 / 8:27

מאז שהאביב חדר לחיינו, עונת הפסטיבלים הגאים בעיצומה. ספרד, חובבת הומואים ידועה, מרימה באפריל שני פסטיבלים מטורפים לקהילה. אריבה אריבה!

מצעד הגאווה בברצלונה, 2010. MANU FERNANDEZ, AP
מצעד הגאווה בברצלונה/AP, MANU FERNANDEZ

עוד לא הספקנו להתאושש מחגיגות הקיץ שעבר, והנה חלף לו החורף, וניחוחות אביב מגיעים מאירופה. אנחנו מזמינים אתכם להוציא את הראש מהחלון, להריח את הסנגרייה והטאפאס, ולהתכונן לשני פסטיבלים גאים שיתקיימו באפריל ברחבי ספרד.

Delice Dream - ברצלונה, 16-21 באפריל, 2011

מצעד הגאווה בברצלונה, 2009. MANU FERNANDEZ, AP
עוד שנייה חוזרים למלון ומגשימים שניים-שלושה חלומות. מצעד הגאווה בברצלונה/AP, MANU FERNANDEZ

באפריל, בתאום מושלם עם חופשת פסח, הטמפרטורות מתחילות לעלות, והספרדים מפנקים עם פסטיבל הומואים ענק. אל ה-Delice Dream בברצלונה צפויים להגיע מאות קלאברים אירופאים לחמישה ימים לילות של מסיבות, ים, שמש.

הפסטיבל, שנחשב לאירוע הסירקיט הראשון של העונה, מתקיים בריזורט הנמצא כ-40 דקות נסיעה מברצלונה. כל המסיבות והאירועים המתוכננים מרוכזים בו, כך שאין צורך לדאוג להסעות או התמצאויות. המלון בו מתאכסנים באי הפסטיבל הוא מלון 4 כוכבים על בסיס "הכל כלול", כולל שתייה ושתייה חריפה.

Sleazy Madrid - מדריד, ה-28 באפריל עד ה-2 במאי, 2011

זוג גאה מתנשק, מצעד הגאווה במדריד, 2006. DANIEL OCHOA DE OLZA, AP
סליזיות הארד קור. מצעד הגאווה במדריד/AP, DANIEL OCHOA DE OLZA

פסטיבל Sleazy Madrid מתקיים במדריד מה-28 באפריל עד ה-2 במאי. זהו פסטיבל הפטיש המרכזי של הקהילה הגאה בספרד ואחד מאירועי הפטיש המרכזיים של קהילת הפטיש האירופאית. העיר תיצבע כולה בצבע שחור ותכוסה בגומי, כיאה למעמד, ובערבים מתוכננות מסיבות נושא מגוונות. מדובר בארבעה ימים קשוחים במיוחד, בהם תוכלו לממש את הפנטזיות הכי פרועות.

דגל הגאווה. ShutterStock
להרים את הדגל במסיבה. דגל הגאווה/ShutterStock

כל מה שנותר זה לעצום עיניים לדקה ולדמיין איפה אתם רואים את עצמכם בחודש הבא - משתזפים על שפת בריכה ומקשיבים לצלילי האוס וצ'יל אאוט או דווקא במסיבה מחתרתית לבושים במדים? בזוג או עם חברים? מה שתחליטו בסופו של דבר, ספרד ממתינה במרחק ארבע שעות טיסה מכאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully