וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניחוח חדש וייחודי: הטרנד הריחני שצובר תאוצה

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

6.7.2022 / 12:30

אחד הטרנדים הגדולים של אלו שמבינים הוא ערבוב בין שני ניחוחות שונים על מנת ליצור ניחוח חדש וייחודי, שלא יהיה אצל אף אחד אחר ולא ניתן יהיה להסביר אותו. כך תעשי זאת בצורה מושלמת

עולם הבשמים משתנה ומתחדש ללא הפסקה. אנחנו מקבלים ניחוחות חדשים, שילובים מפתיעים ואינסוף מותגים ומפורסמים שמשיקים בשמים עם טוויסט משלהם. אבל כבר כמה שנים שאחד הטרנדים הגדולים של אלו שמבינים הוא השילוב - ערבוב בין שני ניחוחות שונים על מנת ליצור ניחוח חדש וייחודי, כזה שלא יהיה אצל אף אחד אחר ולא ניתן יהיה להסביר אותו.

בושם ורסצ'ה. יח"צ,
בושם ורסצ'ה/יח"צ
בושם ג'ורג'יו ארמני. יח"צ,
בושם ג'ורג'יו ארמני/יח"צ

החדשות הטובות הן שלרובינו יש כבר על מדף הבשמים ניחוחות שניתן לערבב אחד בשני, וזה גם נותן לנו הזדמנות להתחדש בבשמים חדשים, בעיקר עכשיו, כשרובינו מתכננים לטוס לחו"ל ונוכל לעבור בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, שם מחכה לנו מבחר עצום של בשמים - בין היתר כאלו שלא ניתן למצוא באף מקום אחר, כמו גם הטבות ומבצעים שעושים חשק לרכוש הרבה יותר מבושם אחד.

המבצעים הפעם כוללים כמה אפשרויות - החל משני בשמים ב - 100$ או ב - 120$, ומבצע נוסף של בושם שני ב- 50% הנחה.וכמובן ממש כמו בכל קניה בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון - ניתן להזמין את המוצרים באתר, ולחסוך זמן יקר בשדה. כל מה שצריך הוא לבצע את ההזמנה ולאסוף את המוצרים בנינוחות ובלי לעמוד בתור, לפני העליה למטוס.

כשמדובר בשילוב של ניחוחות, המפתח הוא ניסוי וטעיה - להתחיל לשלב ולהתנסות, ליהנות מהתהליך עד שמגיעים לאותו ניחוח ייחודי שמרגש אותנו. אבל ממש כמו באופנה, בעיצוב או בכל תחום אחר שבו המיקס אנד מאץ' הופך את הכל לטוב יותר, גם בשילובי בשמים יש חוקים מסוימים שכדאי לעקוב אחריהם על מנת ליצור את הניחוח המושלם.

בושם דולצ'ה וגבאנה. יח"צ,
בושם דולצ'ה וגבאנה/יח"צ
אליזבת ארדן. יח"צ,
אליזבת ארדן/יח"צ

1. להתחיל בבסיס הנכון: תווי בסיס כמו וניל, מאסק והדר יהוו ניחוח בסיס טוב שיעבוד ברוב השילובים. באופן כללי כדאי לחפש בשמים "לא מתוחכמים", כאלו עם תו בסיס יחיד או עם שני תווי בסיס. בסיס של וניל יוסיף מתיקות קרמית לניחוח, מאסק נותן נגיעה סקסית והדר יאפשר ליצור ניחוח עם נגיעה קלילה ומרעננת. כדי למצוא בסיס טוב כדאי לחפש בשמים שכוללים מילים כמו "רוז" או "וניל" בשם, הם בדרך כלל יהיו פחות מתוחכמים ויהוו נקודת התחלה טובה.

2. לחפש תווים דומים: ממש כמו שיש לנו בארון כמה זוגות של ג'ינסים דומים, מגוון של טי שרטים בצבע לבן או נעלי ספורט באותו הסגנון, כך אנחנו נוטים להימשך לבשמים בעלי תווים דומים יחסית, וזה יעבוד לטובתנו בשלב הערבוב. הדרך הנכנה לערבב היא להתמקד בבשמים עם תוים דומים, כך למשל שני בשמים עם תווי יסמין בליבם ישתלבו טוב יותר לכדי ניחוח חדש ומעניין. אגב - רובנו לא יודעים לזהות תווים בבשמים והדרך הפשוטה ביותר לגלות אותם היא פשוט לעשות גוגל, ולבחון באתר הבושם מה התווים שלו.

3. לבנות קטגוריות: הדרך הפשוטה ביותר לערבב בלי להסתבך היא לחלק את הבשמים שלנו לקטגוריות. בקטגוריה הראשונה נכלול את כל הניחוחות הפרחוניים וההדריים, ובשניה ניחוחות רענניים או מתוקים יותר כמו פודרה. כשמשלבים, רצוי להימנע מניחוחות "כבדים" מדי שישתלטו על השילוב. ברגע שיצרנו קטגוריות, נוכל לערבב בתוך הקטגוריה לניחוחות בעלי תוים זהים, או להתחיל בניחוח מהקבוצה הראשונה כבסיס, ומעליו לשלב ניחוח מהקבוצה השניה.

4. לקנות מתוך רצון לערבוב: רובנו לא נקנה בדרך כלל יותר מבושם אחד, והמקום היחיד שבו נחליט לקנות שניים או שלושה בשמים הוא גם המקום שבו הקניה משתלמות (וגם מרגשת) במיוחד - דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. כולנו אוהבים את אותו מסע קניות רגע לפני העליה למטוס, וזה בדיוק הזמן לבחור לעצמנו שניים או שלושה בשמים חדשים שיתאימו לשילוב. המבצעים הפעם כוללים כמה אפשרויות - החל משני בשמים ב - 100$ או ב - 120$, ומבצע נוסף של בושם שני ב- 50% הנחה. זה בדיוק המקום למצוא את התוספות החדשות למדף הבשמים, ולהתחיל לשלב כמו מקצוענים.

היכנסו עכשיו לאתר ג'יימס ריצ'רדסון, הזמינו ותאספו את המוצרים לפני הטיסה>>

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully