מלון קרח סוריסניבה איגלו הוטל. מלון קרח סוריסניבה איגלו הוטל, אתר רשמי
מלון קרח סוריסניבה איגלו הוטל/אתר רשמי, מלון קרח סוריסניבה איגלו הוטל

מהר לפני שייגמר: 8 מלונות הקרח הטובים בעולם

20.12.2018 / 12:39

הם נעלמים אמנם בקיץ, אבל החוויה בלישון במלון שבנוי כולו מקרח נשארת למשך כל החיים. למי שרוצה להחליף השנה את הערסל על החוף במיטת עורות איילים בתוך איגלו - הנה שמונת מלונות הקרח הכי שווים שיש והמחיר הקר שתשלמו על הלילה בהם

מלונות הקרח הלבנים-כחלחלים שמוקמים מדי שנה בכמה מהמקומות החורפיים ביותר בעולם, נעלמים אמנם בקיץ, אבל החוויה יוצאת הדופן שהם מציעים נשארת עם המבקרים בהם למשך כל החיים. מי שמסוגל לשרוד לילה שלם בטמפרטורות שלא עולות אל מעל האפס, יצליח בוודאי ליהנות מחוויה ארקטית ייחודית של מלונות בארכיטקטורה מפוסלת בעבודת יד ומעשי אמן, כזו שרק מעטים זוכים לה ושאיננה דומה לשום דבר אחר בעולם התיירות.

מרבית מלונות הקרח מציעים מגוון של פעילות שלג צפוניות ייחודיות, וסיור במזחלות כלבי האסקי או צפייה לילית באורות הקוטב מתחת למעטה פתיתי שלג נופלים הן רק שתי דוגמאות. למי שרוצה להחליף השנה את הערסל של החופשה הטרופית על החוף במיטת עורות איילים בתוך איגלו אומנותי - הנה שמונת מלונות הקרח הטובים בעולם. החדרים שעדיין פנויים, אגב, נעלמים מהר יותר מהשלג בחרמון.

צפו במה שמציע מלון הקרח "קקסלוטאנן ארקטיק ריזורט" בפינלנד

Kakslauttanen Arctic Resort יוטיוב רשמי

סוריסניבה איגלו הוטל (Sorrisniva Igloo Hotel), נורבגיה

לא פחות מ-200 טונות של קרח ו-7,000 מטרים מעוקבים של שלג נדרשים כדי להקים מדי שנה את החדרים והסוויטות המקוריים של מלון סוריסניבה, שבכל שנה מעוצבים עד לפרטי פרטים בסגנון ארקטי מסורתי אחר. המלון המרוחק שוכן אי שם בצפון נורבגיה, מה שהופך אותו למלון הקרח הצפוני ביותר באירופה כולה. המלון מציע למבקרים בו בר משקאות קפואים, אולם תפילה מרשים, סאונה מפנקת במיוחד והרבה יצירות אמנות ארעיות.

מחיר זוגי ללילה: 389 יורו.

מלון קרח סוריסניבה איגלו הוטל. מלון קרח סוריסניבה איגלו הוטל, אתר רשמי
מלון הקרח הצפוני ביותר באירופה. סוריסניבה איגלו הוטל/אתר רשמי, מלון קרח סוריסניבה איגלו הוטל

הוטל דה גלייס (Hotel de Glace), קנדה

כעשרה קילומטרים ממזרח לקוויבק שוכן מלון הקרח הראשון שהוקם אי פעם ביבשת אמריקה, ואחד המפורסמים ביותר מחוץ לסקנדינביה. החדרים שלו מעוצבים בסגנון מערות דרמטיות מושלגות, והמיטות עשויות כולן גושי קרח שעליהם נפרשו עורות איילים מקומיים, והטמפרטורה בחדרים נשמרת במינוס 3 מעלות. המקלחות, יש לציין, מחוממות. גולת הכותרת של הוטל דה גלייס היא דווקא גלריית האומנות שלו, ובה מייצג יפיפה של פסלי קרח ענקיים ויחודיים.

מחיר זוגי ללילה: 395 יורו.

מלון קרח הוטל דה גלייס Hotel de Glace קנדה. אתר רשמי, אתר רשמי
חדרים מעוצבים בסגנון מערות מושלגות. מלון קרח הוטל דה גלייס, קנדה/אתר רשמי, אתר רשמי

אייסהוטל (ICEHOTEL), שבדיה

מלון הקרח הראשון בעולם שמוקם מדי שנה בג'וקאסג'ארבי (Jukkasjärvi) שבצפון שבדיה, הוא גם אחד המפוארים שבהם. כל חדר בו מעוצב בסגנון אחר ומגולף ביד על ידי אמן אחר, ולטובת בנייתו נעשה שימוש במים וקרח שנלקחים ישירות מנהר הטורנה שעובר בסמוך לו. למלון 60 חדרים כולל סוויטת דלוקס שבה אפילו סאונה פרטית. מרבית המבקרים משלבים את הלינה באייסהוטל עם תצפית על אורות הצפון או טיול במזחלות כלבים ביער המושלג לחוויה יוצאת דופן אמתית.

מחיר זוגי ללילה: 244 יורו.

מלון הקרח בשבדיה. פייסבוק המלון, אתר רשמי
כל חדר מעוצב בסגנון אחר ומגולף ביד. אייסהוטל, שבדיה/אתר רשמי, פייסבוק המלון

קקסלוטאנן ארקטיק ריזורט (Kakslauttanen Arctic Resort), פינלנד

המלון הפיני קקסלוטאנן (Kakslauttanen) אמנם לא עשוי מקרח או שלג, אבל הוא מפורסם במיוחד בזכות חדרי האיגלו מחופי הזכוכית שלו שטובלים בלבן ומציעים ללנים בו תצוגה מרהיבה של זוהר הקוטב הצפוני (או "אורורה בוראליס") היישר מהמיטה. החדרים קסומים גם בזכות עצמם, עם שקי שינה מחממים במיוחד ועיצוב פיני מפנק. למי שעדיין יהיה קר, חדר הסאונה הקרוב נמצא במרחק כמה מטרים בלבד.

מחיר זוגי ללילה: 626 יורו.

מלון קרח קקסלוטאנן ארקטיק ריזורט בפינלנד. Kakslauttanen Arctic Resort פייסבוק, אתר רשמי
מפורסם במיוחד בזכות חדרי האיגלו מחופי הזכוכית שלו. המלון הפיני קקסלוטאנן/אתר רשמי, Kakslauttanen Arctic Resort פייסבוק

הוטל אוף אייס (Hotel of Ice), רומניה

לא רחוק מכאן, במזרח אירופה, מוקם מדי חורף הוטל אוף אייס ממש על פסגת הרי הקרפטים ברומניה. עם גובה של יותר מ-2,000 מטרים מעל פני הים, אין פלא שאפשר להגיע אליו רק עם רכבל, ושהאוויר שתנשמו כאן יהיה הצלול ביותר שתוכלו למצוא. חדר הקרח שלו הם ממש איגלו שלג ענק שאפשר להתחמם בהם עם מיטב התבשילים הרומנים המקומיים ועם הרבה, הרבה אלכוהול. מחיר זוגי ללילה: 95 יורו.

מלון קרח הוטל אוף אייס ברומניה. אתר רשמי, אתר רשמי
אפשר להגיע אליו רק עם רכבל. הוטל אוף אייס ברומניה/אתר רשמי, אתר רשמי

מלון השלג של קמי, פינלנד

מה יותר מגניב מלישון בטירה? לישון בטירת שלג כמובן. בטירת השלג של העיירה הפינית קמי (Kemi) שנמצאת בלפלנד שבחלקה הצפוני של פינלנד, לא תוכלו למצוא רק המוני פסלי קרח בכל מקום, אלא תוכלו גם להשתתף בשיעורי גילוף בקרח וליצור אחד כזה משלכם. הטירה נבנית משלג דחוס בכל ינואר ונסגרת בתחילת אפריל, והיא מארחת כחמישים איש בכל יום.

מחיר זוגי ללילה: 350 יורו.

מלון השלג של קמי בפינלנד. אתר רשמי, אתר רשמי
הטירה נבנית משלג דחוס בכל ינואר. מלון השלג של קמי בפינלנד/אתר רשמי, אתר רשמי

לפלנד הוטלס סנואו ויליג' (Lapland Hotels Snow Village), פינלנד

כמעט 200 ק"מ מעל החוג הארקטי, כל כך צפון שזה נדיר, שוכן אתר תיירות החורף קיטילה (Kittilä) שם מוקם מדי שנה מלון השלג הרשמי של הריזורט. כמות עצומה של 20 מיליון ק"ג שלג ו-350 אלף ק"ג של קרח משמשים את הפינים המקומיים לבניית כפר ארעי שלם משלג, שחדרי השינה שלו מציגים בכל שנה אומנות וסגנון אחרים. הנושא של החורף הקרוב הוא משחקי הכס. מי אמר ג'ון סנואו?

מחיר זוגי ללילה: 490 יורו

לפלנד הוטלס סנואו ויליג' בפינלנד. אתר רשמי, אתר רשמי
חדרי השינה מציגים בכל שנה אומנות וסגנון אחרים. לפלנד הוטלס סנואו ויליג' בפינלנד/אתר רשמי, אתר רשמי

קירקנס סנואוהוטל (Kirkenes Snowhotel), נורבגיה

כבר למעלה מעשור שקירקינס סנואוהטול, ששוכן על גבול נורבגיה עם רוסיה, מארח שורה ארוכה של פסלי קרח מפורסמים מכל רחבי העולם, על מנת להקים אותו ולעצב את החדרים שלו, שכל אחד מהם הוא יצירת אומנות של ממש. המלון מתמחה בפעילויות השלג שהוא מציע לאורחים: טיול ביער איילים וצפייה מקרוב בחיות המרשימות הללו, טיולים מאורגנים בהרי רוסיה הסמוכים, סיורי דיג רגועים באגמים קפואים, טיולים ליליים לצפייה באורות הצפון, וביקור בחוות כלבי האסקי מסורתית.

מחיר זוגי ללילה: 576 יורו.

קירקנס סנואוהוטל בנורבגיה. אתר רשמי, אתר רשמי
תמצאו בו פסלי קרח מפורסמים מרחבי העולם. קירקנס סנואוהוטל, נורבגיה צילום: אתר רשמי)/אתר רשמי, אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully