וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד שנחשף במערות: "הוכחות שדינוזאורים חיו לצד בני האדם"

12.7.2018 / 0:05

למרות כל מה שלמדנו בשיעורי היסטוריה, ישנם תיאורטיקנים הטוענים שבני האדם והדינוזאורים חיו להם יחד בתקופה הפרהיסטורית - וההוכחה לכך מופיעה בפסלים וציורי מערות

יח"צ - חד פעמי

למרות שאין כל עדות היסטורית לכך ולמרות שעל פי הערכות המומחים וחוקרי הדינוזאורים הם נכחדו כ-62 מיליון שנה לפני שראשוני בני האדם הגיעו לעולם, ישנם תיאורטיקנים שמאמינים שהעובדה שהדינוזאורים לקחו חלק כל כך משמעותי באמנות במגוון תרבויות היא ההוכחה שהם היו קיימים בתקופתם. כך דווח "דיילי סטאר" הבריטי.

למרות שרבים נוטים להתעלם מהם, ציורי המערות של האדם הקדמון שנחשפו ברחבי העולם עלולים להיות הרבה יותר מפרי הדמיון. למעשה, אותם תיאורטיקנים טוענים שהם חושפים סודות מהעבר: מאוסטרליה ועד פרו - תחריטים עתיקים על דפנות המערות מציגים לכאורה כיצד בני האדם חיו לצד בעלי חיים גדולים ומפלצתיים - הדומים במיוחד לדינוזאורים.

תיאורטיקנים טוענים כי ציורי המערות מוכיחים שבני אדם חיו לצד דינוזאורים. צילום מסך
תיאורטיקנים טוענים כי ציורי המערות מוכיחים שבני אדם חיו לצד דינוזאורים/צילום מסך
גילופי דינוזאור על כנסיית השילוש הקדוש בגאורגיה. NC, צילום מסך
גילופי דינוזאור על כנסיית השילוש הקדוש בגאורגיה/צילום מסך, NC

עוד ב"אסור לפספס":

אפשר למצוא אותם בכל מקום: ביער האמזונאס בברזיל ישנם תחריטים של דינוזאורים מוקפים בבני אדם, בהר אל טורו שבספרד אפשר למצוא פסלים של דינוזאורים אוכלים מן הענפים הגבוהים, בכנסיית השילוש הקדוש בגאורגיה אלה מגולפים על הקירות שמעל החלונות המוקשתים ואפילו ההיסטוריון הרודוטוס מהמאה ה-5 לפנה"ס תיעד במסמכיו מפגש מצמרר עם "נחשים מעופפים". הוא כתב: "יש מקום בחצי האי ערב, הממוקם ממש ליד העיר בוטו, שאליה הלכתי כששמעתי על כמה נחשים בעלי כנף, וכשהגעתי לשם ראיתי עצמות וקוצים של נחשים, בכמויות רבות כל כך שאי אפשר היה לתאר. צורתו דומה לזה של נחשי המים אבל יש לו כנפיים ללא נוצות, הדומים לכנפי עטלף".

הפרוטוצרטופס הוא הדינוזאור שזכה להכי הרבה אזכורים בפסלים ותחריטים עתיקים. תיאורטיקן אחד כתב: "אם אתם חושבים על זה בצורה הגיונית, העובדה שהתחריטים הללו קיימים היא ההוכחה שזה אכן קרה. אחרת איך האדם העתיק ידע איך הם נראים?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully