וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתונה המלכותית: הנסיך הארי מתחתן עם מייגן מרקל | המדריך המלא

היום, לעיניהם של מיליוני צופים בכל העולם, הנסיך הארי ומייגן מרקל ינשאו בטקס חגיגי בטירת ווינדזור הסמוכה ללונדון. האורחים הנכבדים יגיעו כבר בשעות הבוקר, ליום מרגש של חגיגות היסטוריות. הצטרפו לשידור בוואלה! NEWS החל משעות הבוקר ביום שבת

רויטרס

מתי זה קורה?

טקס הנישואין של מייגן מרקל והנסיך הארי יתקיים היום (שבת), 19 במאי, ערב שבועות. האורחים צפויים להגיע החל מהשעה 11:00 בבוקר, ולהתאסף בטירת ווינדזור. שיאו של האירוע, טקס הנישואין וחילופי הנדרים יתקיים בשעה 13:00 בצהריים (שעון ישראל).

מייגן מרקל הנסיך הארי. GettyImages
יום של חגיגות בטירת ווינדזור. הארי ומייגן/GettyImages

איפה זה קורה?

הזוג בחר לקיים את טקס הנישואין בכנסיית סיינט ג'ורג' שממוקמת בתוך טירת ווינדזור, כ-20 קילומטרים ממרכז הבירה לונדון. לאחר הטקס, יצעדו בני הזוג לעבר העיירה ווינדזור, בתהלוכה שאורכה שני קילומטרים. קבלת הפנים שלאחר הטקס תערך אף היא בטירת ווינדזור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מי מוזמן?

משפחת המלוכה כמובן. המלכה אליזבת, המלך פיליפ, הנסיך צ'ארלס ורעייתו קמילה, וויליאם וקייט וילדיהם ושאר בני משפחת המלוכה המורחבת. הרשימה כוללת 800 אורחים. מלבד בני משפחת המלוכה יוזמנו גם חבריו של הנסיך הארי, וחבריה של מייגן מרקל, ביניהם בכירים בתעשיית הבידור בהוליווד.

רשימת המוזמנים המלאה נשמרת בחשאיות יחסית. היא לא כוללת מנהיגים פוליטיים. בניגוד לדיווחים, בני הזוג אובמה לא הוזמנו לחתונה. גם הנשיא טראמפ ואפילו ראשת הממשלה תרזה מיי יאלצו לצפות בטקס החגיגי ברשתות הטלוויזיה.

2,640 מבקרים יורשו להכנס לתחומי טירת ווינדזור, אך לא יוכלו להכנס לטקס הפרטי בכנסייה. המבקרים, בהם מאה ילדים מבתי הספר באיזור, ו-600 מתושבי העיירה ווינדזור, יוכלו לצפות בהארי ומייגן מגיעים לטקס החתונה.

אביה של מייגן מרקל, על פי דיווחים, לא יגיע ללוות את בתו בטקס חתונתה, לטענתו בשל מצבו הבריאותי.

הכנות לחתונה המלכותית של הנסיך הארי ומייגן מרקל, ווינדזור, 18 במאי 2018. רויטרס
ההכנות בעיצומן. ווינדזור, אתמול/רויטרס
מייגן מרקל. GettyImages
חתונה בלי אבא. מייגן מרקל/GettyImages

איפה אפשר לצפות?

רשתות הטלוויזיה בבריטניה יקיימו שידורים חגיגיים לאורך כל היום המרגש. שיאו של האירוע, טקס החלפת הנדרים, ישודר בכל רחבי העולם, וגם בישראל. בחתונתו של האח הגדול, הנסיך וויליאם, צפו עשרות מיליוני בני אדם ברחבי העולם, מתוכם 36 מיליון צופים בבריטניה. חתונתו של האח הצעיר עם הכוכבת ההוליוודית צפויה להיות נצפית לא פחות.

הצטרפו לשידור בוואלה! NEWS היום החל מהשעה 11:00 בבוקר.

תמונות רשמיות מהחתונה המלכותית. GettyImages
עשרות מיליוני צופים ברחבי העולם. בפעם הקודמת/GettyImages

מה יכלול הטקס?

היום החגיגי יחל בהתכנסותם של האורחים בטירת ווינדזור, שם יוכלו לצפות בחברי משפחת המלוכה עם הגיעם לטקס החתונה. הנסיך הארי, מלווה באחיו הבכור, צפויים להגיע ביחד אל הכנסיה. מייגן מרקל תגיע כשהיא מלווה באמה, בהליכה מבית המלון אל הכנסיה. בדרכה תחלוף על פני 2,640 המוזמנים. בניגוד לחתונה המלכותית הקודמת, מרקל בחרה שלא למנות שושבינות שילוו אותה במהלך הטקס.

לאחר שיאו של האירוע, טקס הנישואין, יעזבו בני הזוג את הטירה בכרכרה רתומה לסוס, לתהלוכה חגיגית בעיירה ווינדזור. לאחר התהלוכה יתקיים טקס קבלת פנים שעורכת עבורם המלכה אליזבת', במהלכו גם תצולם תמונת הנישואין המסורתית.

בשעות הערב, הזוג יארח מסיבת חתונה ל-800 מחבריהם הקרובים. על פי דיווחים בבריטניה, הספייס גירלז ואלטון ג'ון עשויים להופיע במסיבה האקסקלוסיבית.

הכנות לחתונה המלכותית של הנסיך הארי ומייגן מרקל, ווינדזור, 18 במאי 2018. רויטרס
ווינדזור, אתמול/רויטרס
הספייס גירלז בטקס פרסי הבריט, לונדון, פברואר 1997. GettyImages
יופיעו בחתונה? הספייס גירלז/GettyImages

השמלה, המתנות והתפריט

התשובה לשאלה שמעסיקה את תעשיית האופנה נשמרת בחשאיות. למרות שמועות עיקשות בממלכה, רק מייגן ומרקל ופמלייתה הקרובה יודעים מה תבחר ללבוש ליום החשוב בחייה. האם היא בחרה במעצב בריטי? האם מדובר בשמלה בעיצוב מסורתי? נדע רק כאשר מרקל תתייצב בטקס החתונה.

בני הזוג ביקשו מהמשתתפים להימנע מלהביא מתנות עבורם, ועל פי דיווחים מעדיפים כי האורחים יתרמו את הכסף לרשימת ארגוני צדקה שהנסיך הארי ומרקל בחרו בעצמם.

האורחים יהנו מעוגת חתונה בטעמי לימון עדינים, עם קישוטי פרחים. שאר התפריט בקבלת הפנים - נשמר בחשאיות.

(עדכון ראשון 16.5, 09:13)

הכנות לחתונה המלכותית של הנסיך הארי ומייגן מרקל, ווינדזור, 18 במאי 2018. רויטרס
ווינדזור, אתמול/רויטרס
מייגן מרקל, הנסיך הארי. GettyImages
שיהיה במזל!/GettyImages
הכנות לחתונה המלכותית של הנסיך הארי ומייגן מרקל, ווינדזור, 18 במאי 2018. רויטרס
ווינדזור, אתמול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully