וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורגיה הסתיימה באסון כשאחת המשתתפות ירתה בטעות בחבר שלה

24.10.2017 / 11:48

הרוצחת הסתירה את רובה הצייד בשיחים אחרי ששיחקה בו וירתה בשוגג בחברה הטוב. השניים לקחו חלק באורגיה כשהיו תחת השפעת סמים ואלכוהול. מילותיו האחרונות היו: "ברור שזה טעון, זונה טיפשה".

טיפאני ג'ייד סוטקליף בת ה-23 הורשעה בשבוע שעבר ברצח חברה הטוב, רייס גורדון ויליאמסון, אחרי שירתה בו בשוגג במהלך אורגיה שנערכה בביתה בהמילטון, ניו זילנד.

האסון אירע ב-31 במאי השנה, כשסטוקליף וזוגתה נפגשו וצרכו יחד סמים ואלכוהול. כשויליאמסון הגיע לבית הוא מצא את שתי הבנות שיכורות והצטרף אליהן. לקראת ערב הגיע למקום חבר רביעי, אנטוני קלג בן ה-39, ועמו רובה ציד שהונח על שולחן המטבח. כשקלג, סוטקליף וזוגתה נכנסו לקיים יחסי מין בחדר השינה, הצטרף לחדר ויליאמסון כשבידו הרובה, השתעשע עמו וכיוון אותו לעבר סוטקליף. זו בתגובה לקחה ממנו את הנשק, כיוונה חזרה אליו ולחצה על ההדק. היא שאלה אותו האם הנשק טעון אך לחצה על ההדק לפני שזה הספיק לענות לה וירתה הישר בחזה של וילאמסון, שהתמוטט רגע אחרי שהספיק להשיב לה: "ברור שזה טעון, זונה טיפשה".

טיפאני ג'ייד סוטקליף ירתה בטעות בבן הזוג שלה במהלך אורגיה. פייסבוק, צילום מסך
טיפאני ג'ייד סוטקליף ירתה בטעות בחבר שלה במהלך אורגיה/צילום מסך, פייסבוק

עוד בנושא:

בתקשורת בניו זילנד דווח שזוגתה של סוטקליף נבהלה ורצה לחדר האמבטיה. קלג מיהר לבקש ממנה שתיקח אותו משם בזמן שסוטקליף החביאה את הנשק שהביא. היא עטפה את הנשק במגבת והסתירה אותו מתחת לשיח ליד שביל הגישה לבית. היא גררה את גופתו למדרגות ביתה והתקשרה למשטרה. בשיחה עם המשטרה בבוקר שלאחר הירי, סוטקליף סירבה לשתף פעולה, הפנתה אצבע משולשת למצלמה וסיפרה שהוא נורה מנשק שאולתר מצינור ופטיש.

רק בחקירה השלישית שנערכה כמה ימים לאחר מכן, הבינה המשטרה שמלבד סוטקליף, בת זוגה והנרצח נכח בזירה גם קלג שהביא למקום את רובה הציד שנמצא מאוחר יותר ע"י השוטרים מחוץ לביתה. בחקירה השלישית סיפרה סוטקליף את האמת, ובשלישי בשבוע שעבר היא הורשעה בבית המשפט העליון בהמילטון באשמת הריגה. היא צפויה להישאר במעצר עד שיינתן גזר דינה ב-23 בנובמבר.

עוד באותו נושא

רצח את אשתו ב-123 דקירות סכין וטען שזה בגלל סירופ נגד שיעול

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנטוני קלג סיפק את כלי הנשק/מערכת וואלה!, צילום מסך

קלג, שסיפק את הנשק, נעצר ונידון לשנתיים מאסר באשמת אחזקה בלתי חוקית של נשק. הוריו של ויליאמסון האשימה גם את קלג ברצח בנם שכן סיפק את הנשק על אף שרק שוחרר מהכלא חמישה שבועות קודם לכן. השופט אמר: "אם קלג לא היה מביא את הרובה הביתה, בנם עדיין היה בחיים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רובה הציד בו ירתה טיפאני ג'ייד סוטקליף בחברה הטוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully