וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייר ברלין הודיעה סופית: מפסיקה פעילות ב-28 באוקטובר

אחרי שהגישה בקשה לפשיטת רגל באוגוסט הודיעה חברת התעופה הגרמנית על סיום פעילותה וקראה לעובדיה לחפש עבודה אחרת. בשבוע שעבר הודיעה מונארך הבריטית על סיום פעילותה

עריכת וידאו:נועה לוי

לא הצליחו להתגבר על הקשיים: חברת אייר ברלין שנקלעה למשבר כלכלי בחודשים האחרונים הודיעה אתמול (שני) כי תפסיק להפעיל טיסות ב-28 באוקטובר לכל המאוחר. החברה קראה לעובדיה לפנות ולחפש מקום עבודה אחר בעוד היא פועלת למימוש נכסיה.

חברת התעופה הגרמנית הגישה בקשה לפשיטת רגל באוגוסט לאחר ששקעה בחובות עתק. הבקשה הוגשה לאחר שבעלת המניות הראשית בחברה, חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי אתיחאד איירווייס, הודיעה כי אין בכוונתה לספק לאייר ברלין תמיכה כספית נוספת. אייר ברלין הפעילה 14 טיסות לישראל מדי שבוע.

אייר ברלין צברה בעשור האחרון חובות הולכים ותפחים, והיא דיווחה על הפסד שיא של 782 מיליון אירו בשנת 2016. בחודש יולי האחרון הפסידה חברת התעופה כמעט רבע מלקוחותיה בהשוואה לשנה הקודמת. החברה גם סבלה לאחרונה מגל של עיכובים בהמראות וביטולי טיסות, שהסבו לה נזקים של מיליוני אירו בתשלומי פיצויים ללקוחות.

תחום הלואו קוסט נמצא בתקופה האחרונה במשבר. רק בשבוע שעבר הודיעה רשות התעופה האזרחית בבריטניה כי חברת התעופה הבריטית מונארך הפסיקה לפעול באופן מיידי והשאירה כ-110 אלף תושבים בריטים תקועים מחוץ למדינה. כל טיסותיה של החברה בוטלו, כולל הטיסות לתל אביב. נציגות החברה בישראל לא עודכנה טרם הקריסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully