וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טקילה אחת יותר מדי": הבחורה שפשוט לא מסוגלת לצאת מהמים

3.3.2017 / 6:19

למעלה מ-3 מיליון איש כבר צפו בקטע המשעשע הבא, בו בחורה מנסה שוב ושוב לצאת מהמים אל החוף - אך לשווא. בניסיון הרביעי, בסיוע שלושה מחבריה, היא סוף סוף הצליחה, וזכתה למחיאות כפיים

צילום מסך

אין הרבה דברים מהנים יותר מללכת לים בקיץ, על זה כמעט כולם מסכימים. חלקנו בוודאי גם חושבים שאנחנו נראים מצוין בבגד הים, שאנחנו שחיינים עילאיים ושאפילו את מלאכת השיזוף אנחנו עושים עם קלאסה רבה. אבל בסופו של דבר, לכולנו קורות פדיחות בים, וכולנו, כנראה, לא כל כך מוצלחים כפי שחשבנו.

לא נורא, לפחות נתנחם בזה שאנחנו, ככל הנראה, היינו מצליחים לצאת מהמים בצורה קצת יותר אלגנטית מהבחורה הזו, שמופיעה בסרטון שלמעלה.

לא ברור היכן הקטע צולם, אך לאחר שהועלה בפייסבוק הוא גרף למעלה מ-3 מיליון צפיות. כוכבת הסרטון היא בחורה שקצה בשכשוך במים ומנסה לצאת בחזרה אל החוף - אך פשוט לא מצליחה.

עוד בנושא

מה גורם לכל הדוגמניות הלוהטות להביט למטה? ההסבר המפתיע
הישבן של ראש ממשלת קנדה משגע את העולם
קוויקי בעבודה: חוק חדש יאפשר לעובדים לצאת להפסקות סקס בתשלום
"מלכודת דבש": המחנה הסודי שהופך נשים יפהפיות לרוצחות

אישה כמעט טובעת בים. צילום מסך
רגעי האימה בים/צילום מסך

היא לא מצליחה לבד, ולא מצליחה גם כשחבר אחד, ושניים, ושלושה וארבעה מגיעים לעזור לה, ובכל פעם קורה משהו אחר - שיווי המשקל אובד, גל גדול מגיע, מה לא בעצם?. "היא כנראה שתתה טקילה אחת יותר מדי", נשמע אחד הצופים שעל החוף אומר, "בסוף היא תטבע".

לבסוף, אחרי דקה של סרטון (וככל הנראה יותר במציאות) וארבעה ניסיונות שונים, הבחורה המסכנה סוף סוף מצליחה לצאת אל החוף באמצעות שלושה מחבריה, לקול תשואות העוברים והשבים.

  • עוד באותו נושא:
  • ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully