וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהי צארת הסקס שתעודד זוגות לעשות יותר סקס אחרי העבודה

5.3.2017 / 6:13

ממשלת ספרד הטילה על הסנטורית אדלמירה בריירה תפקיד חשוב - להגדיל את שיעור הילודה הנמוך באופן "קטסטרופלי" במדינה דרך עידוד זוגות צעירים לעשות יותר סקס. הם מודים ששעות העבודה הארוכות לא מאפשרות להם למצוא זמן לזה

צילום מסך

בניסיון להתמודד עם שיעור ילודה נמוך במיוחד בספרד, הטילה הממשלה על הסנטורית אדלמירה בריירה לטפל בבעיה ולעודד זוגות לעשות יותר סקס. צארת הסקס החדשה וראש ממשלה ספרד, מריאנו רחוי, יציגו בקרוב תכנית אסטרטגית לאיזון הדמוגרפי במדינה, כשנכון ל-2015 מספר מקרי המוות במדינה גבוה יותר ממספר הלידות.

זוגות צעירים מודים שהם עייפים מדי כדי לקיים יחסי מין אחרי שעות העבודה הארוכות, שמתארכות לעיתים קרובות עד שעות הלילה המאוחרות. זו לדעת רבים הסיבה שהובילה לשיעור הילודה "הנמוך באופן קטסטרופלי" במדינה. על פי הסטטיסטיקה, נכון ל-2015 לנשים ספרדיות בגילאי 18 עד 49 יש בממוצע 1.3 ילדים – נמוך מעט ממדינות האיחוד האירופי, שם הממוצע עומד על 1.58. בעוד מדינות רבות באירופה רואות ירידה בשיעור הילודה, מה שמדאיג את הספרדים זה שהנתונים שלה הם מהנמוכים ביותר מהמדינות המפותחות. על פי נתוני Eurostat, שיעור הילודה בספרד ירד ב-18 אחוזים מאז 2008, כשבין 1977 עד 2015 מספר הזוגות ללא ילדים שילש את עצמו מ-1.5 ל-4.4 מיליון. משרד החינוך של ספרד טען כי הירידה בשיעור הילודה תביא לחוסר איזון כלכלי ולהשפעה משמעותית על רווחת המדינה.

צארת הסקס של ספרד. צילום מסך
אדלמירה בריירה תדאג שתשכבו יותר/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

קוויקי בעבודה: חוק חדש יאפשר לעובדים לצאת להפסקות סקס בתשלום

לכתבה המלאה

רפאל פויול, מהפקולטה למנהל עסקים במדריד, מאשים את שעות העבודה המרובות בירידת שיעור הילודה, "בטח שזה לא עוזר לצעירים להקים משפחה, ואז גם הילד מגיע וזה אפילו הופך לגרוע יותר". זו לא פעם ראשונה שמדינה נוקטת בצעד קיצוני כדי לקדם ילודה. בשנת 2014 הממשלה הדנית יצאה בקמפיין "עשו את זה בשביל דנמרק" המעודד זוגות להתרבות – וזה ככל הנראה הביא להשפעה חיובית על שיעור הילודה באזור. גם בשבדיה עלתה השבוע הצעת חוק הקוראת לאפשר לעובדים לצאת להפסקות סקס בתשלום באמצע יום עבודה כדי לדאוג לרווחת העובדים ולעודד ילודה.

הקמפיי הדני - עשו את זה בשביל דנמרק

עשו זאת בשביל אמא

עשו זאת תמיד!

  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • ספרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully