וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות מבקרים הגיעו לחרמון המושלג: "מתנה לחנוכה"

קובי דוד

11.12.2012 / 13:25

מכיוון שעדיין לא ניתן לגלוש באתר, שבינתיים פתוח ללא תשלום, המבקרים הסתפקו במשחק בשלג שנערם לגובה שלושה סנטימטרים ברכבל התחתון: "מרגש שהכל נצבע לבן"

מזג האוויר הסוער לא מנע מעשרות המבקרים להגיע הבוקר (שלישי) מכל קצוות הארץ לאתר החרמון. למרות הערפל הכבד והרוחות העזות, המבקרים שיחקו בשלג שנערם לגובה של שלושה סנטימטרים בחלק התחתון של האתר ובנו בובות שלג. "זה מרגש לראות איך הכל נצבע בלבן", אמרה שרון ניב, שהגיעה מרחובות יחד עם שלושת ילדיה. "הילדים היו נרגשים ושמחים. זו מתנה נחמדה לחופשת החנוכה".

שלג בחרמון, דצמבר 2012. שגב דהן, ג'יליס
"הילדים מילאו קופסאות עם שלג". החרמון, היום/ג'יליס, שגב דהן

אבי דרג'י מתל אביב לקח יום חופש במיוחד כדי לנסוע עם ילדיו לחרמון. "שמחנו לשמוע שהאתר פתוח בחינם", אמר. "מרוב התרגשות הילדים שלי מילאו קופסאות בשלג כדי להראות לחבריהם במרכז". למרות שעדיין לא ניתן לגלוש באתר, משעות הבוקר המוקדמות זרמו למרכזיה באתר החרמון מאות שיחות טלפון של מתעניינים במצב ההר. "לא ניתן להשתלט על הטלפון", סיפרה אחת המזכירות. "כולם נרגשים. רוצים להכין עצמם אל העונה שצפויה להיפתח בקרוב".

שלג בחרמון, דצמבר 2012. שגב דהן, ג'יליס
לקראת עונת הסקי: מחירי הכניסה ככל הנראה ללא שינוי משמעותי/ג'יליס, שגב דהן

בשנה שעברה נפתחה עונת הסקי רק באמצע חודש ינואר, והשלג הראשון הופיע בסוף חודש דצמבר. השנה מקווים עובדי אתר החרמון לפתוח את שערי האתר כבר בימים הקרובים. "כרגע אין לנו תחזית ברורה לכמויות שלג שאמורות לרדת", סייג סמנכ"ל האתר, רפאל נווה. "אנחנו ערוכים לפתוח את האתר בכל רגע נתון".

שלג בחרמון, דצמבר 2012. שגב דהן, ג'יליס
שלושה סנטמיטרים של שלג נערמו בהר/ג'יליס, שגב דהן

הבשורה הפחות משמחת עבור ציבור המבקרים הצפוי לגדוש את האתר כאשר יופעלו המתקנים היא שמחירי הכניסה לא הוזלו משמעותית. על פי המחירון המופיע באתר, מחיר כניסה לבוגר עומד על 49 שקלים. המחיר לילד ירד בכמה שקלים ונקבע על 42 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully