וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע בבורגס: האם עוד יעד תיירות פופולרי לישראלים ירד מהפרק?

19.7.2012 / 6:22

הפיגוע בבורגס, עיר נופש מקסימה לחוף הים השחור במזרח בולגריה, בו נהרגו שבעה ישראלים ועשרות נפצעו, קטע עוד אידיליה תיירותית פופולרית וזולה שהיוותה תחליף טורקיה מושלם

מאז ירדה טורקיה מעל מפת היעדים התיירותיים האהובים על הישראלים, צצו ועלו לתודעה יעדים אחרים שימלאו את מקומה. התייר הישראלי חיפש ומצא מקומות קרובים עם טיסות קצרות ורצוי בשיטת "הכל כלול". אחד מהיעדים האלה הוא העיר בורגס, עיר נופש פופולרית במזרח בולגריה השוכנת לחוף הים השחור, אהובה מאוד על תיירים בתקופת הקיץ בשל האטרקציות המגוונות שבה.

מלבד נופש סטנדרטי המבוסס על רביצה על חוף הים המקסים ועל ספורט אתגרי ימי, ביקור במועדונים, במסעדות הרבות ובחנויות, קיימות אופציות טיול בנופים המרשימים של המפרץ, על נמל הדיג החשוב שבה, האגמים היפים, הצמחייה העבותה בפארק הים Morska gradina, הכנסיות היפות והעיר העתיקה הקרובה נסבאר. אך הסיבה העיקרית לנהירת המוני התיירים, ביניהם הישראלים, אל המלונות והקלאבים שעל רצועת החוף היפה של העיר הם המחירים הזולים ומזג האוויר הנוח השורר בה בזמן שבישראל שורר חום כבד. רק כדי לסבר את האוזן, על פי נתוני חברת איסתא, בכל רגע נתון בחודשי הקיץ למשל שוהים בבורגס כ-3,500 ישראלים.

עשרות אלפי ישראלים בשנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בורגס, בולגריה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בורגס, אחת הערים הגדולות בבולגריה, היא יעד אטרקטיבי לישראלים בתקופות החגים פסח וחגי תשרי ובעיקר בתקופת חופשת הקיץ, בין יוני לספטמבר. היעד הפופולרי ביותר בבורגס היא עיירת הנופש המפורסמת סאני ביץ', רצועת חוף של חופים זהובים באורך של שמונה קילומטרים. בשנים האחרונות הפכו חבילות הנופש לבורגס למועדפות יותר ויותר על תיירים ישראלים, תיכוניסטים וצעירים לפני ואחרי צבא המחפשים חיי לילה תוססים, זוגות צעירים המחפשים חופשה רומנטית רגועה ומשפחות המבקשות לצאת לחופשה שתענה גם על צורכי הילדים במחיר הגיוני.

מדי שנה יוצאים אל עיר החוף עשרות אלפי ישראלים במסגרת דילים תיירותיים המתאימים לכל כיס בשל המבחר העצום של אפשרויות האירוח והלינה, המסעדות, הברים, בתי הקפה והמועדונים. מחירי הדילים נעים בין 300 דולר לאדם לשלושה לילות במלון ארבעה כוכבים עד 1,000 דולר לאדם לשבעה לילות במלון חמישה כוכבים. עם זאת העיר בורגס מתחדשת כל הזמן, ונבנים בה מלונות פאר וכן מלונות פשוטים וזולים המארחים אף במחירים נמוכים מאלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משלחת זק"א מתכוננת לצאת לבורגס, בולגריה/מערכת וואלה!, צילום מסך
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully