וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורים עם הילדים: פעילויות מגוונות בחופשת החג

2.3.2012 / 11:46

אף אחד לא מבטיח שהחורף, שמסרב להרפות, יניח לנו גם בחופשת פורים. ועדיין, לא תוכלו לסרב לבקשת ילד מחופש לצאת החוצה ולהשוויץ בתחפושת. כל פעילויות החג במקום אחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לאונרדו דה וינצ'י מלמד. גן המדע של מכון דוידסון, מכון ויצמן למדע, רחובות/מערכת וואלה!, צילום מסך

פורים בגן המדע: מסע בזמן בעקבות ליאונרדו דה וינצ'י

ליאונרדו דה וינצ'י היה מדען, מתמטיקאי, מהנדס, ממציא, מומחה אנטומיה, צייר, פסל, אדריכל ומוזיקאי. כעת, 500 שנה לאחר מותו, מקיימים בגן המדע של מכון דוידסון לחינוך מדעי במכון ויצמן, תערוכה חדשה המוקדשת ליצירותיו בה ניתן יהיה להסתובב בין יצירותיו ושרטוטיו המסעירים, שקמו לחיים בעזרת טכנולוגיה מתקדמת ובעזרת תלמידי מכללת שנקר.

שחקנים מחופשים לדה וינצ'י וליצירתו המפורסמת ביותר, המונה ליזה, יסתובבו ברחבי המוזיאון, ישוחחו עם המבקרים וילוו אותם בשלל פעילויות, כגון הכנת דגם תמסורת גלגלי שיניים, שהיתה מרכיב חשוב בהמצאותיו, או סדנת יצירה מציוריו הרבים. בנוסף יוצג תהליך תיעוד מרתק של עיצוב ובניית דגמי מכונות מתחום התעופה וההנדסה הימית: כנפיים מכאניות, סירת פדלים, בורג אווירי, תוף מכאני ועוד.

מלבד התערוכה, יוצגו הדגמות מדעיות מרתקות וגילויים של מדעני עבר מפורסמים נוספים כמו ארכימדס וגלילאו גליליי, באקו-ספירה, המתחם האקולוגי של גן המדע המעוצב בצורת כיפת זכוכית, יוכלו המבקרים להתוודע למגוון נושאים אקולוגיים, לצמחים שונים ומעניינים כדוגמת צמחי מים או צמחים טורפים ולבעלי חיים משונים כגון ה"מקלוניות הביישניות".

פורים, גן המדע של מכון דוידסון, מכון ויצמן, רחובות, 7-9 למרץ 2012, ד'-ה' 9:00-17:00, ו' 9:00-14:00. תחרות תחפושות נושאת פרסים תיערך בהשתתפות המבקרים ביום חמישי ה-8.3 ב-12:00.

מחירי כניסה בחג: מבוגר 35 שקל, ילד 30 שקל, כרטיס משפחתי (הורים וילדיהם עד גיל 18 הרשומים בת"ז) 120 שקל.
ילדים עד גיל 5 וחיילים בסדיר ללא תשלום. הנחות לסטודנטים וגמלאים.
פרטים נוספים: טלפון: 08-9344401 ובאתר גן המדע.
שימו לב: רוב הפעילויות מתקיימות בחוץ, המבקרים מתבקשים להיערך לביקור בהתאם למזג האוויר.

הקרקס מגיע: תהלוכת העדלאידע בנתניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מייצג "המריונטה" יובא במיוחד מהולנד. תהלוכת העדלאידע בנתניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המייצג המפורסם "המריונטה" מהולנד, שיובא במיוחד מהולנד לטובת חג הפורים בישראל, ישתתף בתהלוכת העדלאידע שתתקיים ב8 במרץ בנתניה. בתהלוכה המסורתית שמתקיימת מדי שנה בעיר ישתתפו גם תלמידי בתי הספר היסודיים, תזמורת הנוער העירונית, בתי ספר למחול, מחלקת הנוער והמתנ"סים, קבוצת "קרן קרב", חברי תיאטרון "אוהל" שיציגו מופעים היתוליים לאורך התהלוכה. בראש התהלוכה תצעד כמדי שנה ראש העיר נתניה, הגב' מרים פיירברג-איכר, בתחפושת.

התהלוכה תורכב מאלמנטים של קרקס בשחור-לבן, סוס קרקס ענק ועליו יוכל הקהל הרחב לצפות בבלרינות, נערות קרקס ומופעי ג'אגלינג, קוסמים, להטוטנים, מפריחי בלונים, גלגלי ענק, נבחרת התעמלות אמנותית, ליצנים, הולכי קביים, אקרובטים, אמני קפוארה ועוד.

תהלוכת העדלאידע בנתניה, 8.3. מסלול התהלוכה יתחיל מפינת הרחובות ברקת והרצל, יעבור לאורך רחוב הרצל ויסתיים בחניון דיזנגוף ולאורכו תוצבנה שש עמדות די.ג'יי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

פורים במוזיאון אמנות האיסלאם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדנאות יצירה, תערוכות ומופעים . מוזיאון האיסלאם, ירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוזיאון אמנות האיסלאם מזמין אתכם לפעילויות ולסדנאות יצירה
בנושאי חג פורים: רעשנים, מסכות, עיטור דרבוקות, חמסות ושאר חפצים הלקוחים מן התערוכות.

מופעי ילדים: יום רביעי 07.03.12 בשעה 12:00, תיאטרון הקרון - "הראג'ה והציפורים"; יום חמישי 08.03.12 בשעה 12:00
"המסיכה של מדיבא", תיאטרון-סיפור לפורים על מסיכות אפריקאיות עם מאיה ביאלה, בובנאית ויוצרת רב-תחומית; יום שישי 09.03.12 בשעה 12:00 "מעשה בקופים וכובעים",
תיאטרון-סיפור עם מוסיקה תפאורה ובשילוב הילדים.

תערוכות: תצוגת הקבע - אמנות האיסלאם, "תעלומת הזמן הגנוב" - אוסף השעונים המפורסם, תערוכה מתחלפת - "מסעות לתימן".

פורים ב מוזיאון האיסלאם, מוזיאון האיסלאם, רח’ הפלמ”ח 2, ירושלים, 7.3, 10:00-15:00, 8,9.3, 10:00-14:00.
מחיר: כרטיס כניסה כולל סדנת יצירה ומופע תיאטרון סיפור 25-35 שקל, תלוי בסדנה, מבוגר 40 שקל, אזרח ותיק 20 שקל.
טלפון: 02-5661291.

קרנבל פורים - שדרות ממילא, ירושלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדלאידע לילדים ומבוגרים. פורים בשדירות ממילא, ירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום חמישי 8/3/2012, חג פורים, אלרוב שדרות ממילא, השדרה המרכזית של ירושלים הבירה, תחגוג את הקרנבל הפורימי המסורתי שלה. החל מהשעה 11:00 ועד לשעה 16:00 יתקיימו אירועי קרנבל שונים ומגוונים לכל המשפחה.

לאורך השדרה יבדרו שחקנים בתלבושות בעלי חיים ודמויות צבעוניות מרהיבות וססגוניות את באי הקרנבל. בשדרה תתקיים תהלוכת דמויות בתלבושות הומוריסטיות על קביים באווירה פורימית עליזה וצבעונית. יתקיים קרקס אקרובטיקה, להטוטנות אש וג'גלינג באמפיתיאטרון במרכז השדרה בשעה 12:00-12:45; במשחקיית הלגו הורים וילדים מוזמנים לבלות זמן איכות וליצור זיכרונות משותפים עם אלפי קוביות לגו בשלל צבעים וגדלים בקומה 2 של הקניון המקורה במרכז השדרה (מעל גאפ), 17:00-11:00 ובשישי 9.3, 10:30-13:30; בתערוכת "מוזה" שנפתחה לפני כמה שבועות ניתן לצפות ולהתפעל מפסלי כלי נגינה עתיקים שמקורם בתנ"ך ובתרבויות עתיקות.

קרנבל פורים - שדרות ממילא, ירושלים, חמישי, 8 במרץ 11:00-16:00, הכניסה וההשתתפות בכל האירועים והפעילויות חינם.
שעת חניה ראשונה חינם בחניון אלרוב שדרות ממילא.

מסיבת פורים חייתית - צער בעלי חיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בואו לאמץ במסיבת פורים בצער בעלי חיים תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

חג פורים הוא חג של שמחה גדולה, שלה זקוקים כל כך גם הכלבים והחתולים הנטושים הממתינים באגודת צער בעלי חיים בישראל לבתים חמים ומאמצים. אגודת צער בעלי חיים בישראל מזמינה את הקהל הרחב לחגוג את חג הפורים במסיבת תחפושות צבעונית חייתית ומיוחדת לכל המשפחה.

את הילדים יקדמו קוסמים, פעלולי בלונים, פינות הפעלה ויצירה ברוח החג, תחרות תחפושות נושאת פרסים והמון אוזני המן.

מסיבת פורים חייתית, יום שישי, 09.03, במתחם אגודת צער בעלי חיים ברחוב הרצל 159, תל אביב. טלפון: 1599-50-2005.

סיורי פורים: ירושלים

פורים. בית שמואל, ספק 500
פורים שפיל בשכונות העיר העתיקה. סיורים מודרכים של בית שמואל/ספק 500, בית שמואל

בית שמואל מציע למשפחות במהלך פורים מבצע מיוחד: סיורים מודרכים ולינה במלון ובבית הארחה בית שמואל הטובלים בנוף ירושלמי, משקיפים לעיר העתיקה, וצמודים לרובע הקניות ממילא. בפורים מציעה מחלקת הסיורים של בית שמואל סיורי משפחות בעיר העתיקה:

כמה עתיקה העיר העתיקה? סיור למשפחות. חמישי, 8.3.12, 10:00
כמה עתיקה היא העיר העתיקה? על שאלה זו אפילו לא כל המבוגרים יודעים לענות. מה עתיק יותר, הכיפה של בית הכנסת, הכיפה השחורה של הכנסייה או כיפת הזהב? מסע ריגול של הקטנים כדי לחשוף סודות גדולים בעיר העתיקה של ירושלים. מדריך: ישי שביט מחיר: 60 שקל.

סיור, סיפור ופור - מפגש עם המגילה בסמטאות העיר העתיקה. שישי, 9.3.12, 10:30.
תוכנית מיוחדת למשפחות, להכרת סיפור המגילה בסיור קסום, שעת סיפור והרבה הרבה הפתעות וצחוקים. יוצאים לתהלוכת פורים ססגונית, שתיקח למסע בזמן ובמגילה, בסמטאות המסתוריות של הרובע היהודי יחכו דמויות פורימיות שמחות ומבדחות, שיארבו בפינות נחבאות וישתפו בתככים, במזימות ובהווי החיים בשושן הפרועה.
מדריך: מיטב מורי הדרך של בית שמואל בשילוב שחקן. יש לבוא מחופשים. מחיר: 60 שקל.

לפרטים ולהרשמה: 6203461/3-02.

שבוע שמירת טבע ומורשת הראשון: פורים 2012

פורים, אפולוניה. רשות הטבע והגנים
פורים באפולוניה. 22 אתרים בחינם/רשות הטבע והגנים

כשהפריחה בעיצומה ומרבדי פרחים מכסים את הארץ, רשות הטבע והגנים מזמינה את הציבור הרחב לצאת לטבע וליהנות משבוע פעילויות וסיורים בסימן צמחים בסכנת הכחדה. יתקיימו סיורים מודרכים, פעילויות לילדים, הרצאות מומחים, הפנינג ססגוני, יום החיפושית ועוד - ללא תשלום.

בחופשת פורים, 9 במרץ, ייפתחו לקהל הרחב 22 גנים לאומיים ללא תשלום ליום של פעילויות וסיורים בדגש על שמירת טבע ומורשת בגנים לאומיים ושמורות טבע.

שבוע שמירת טבע ומורשת הראשון, 9-17 במרץ 2012, בסימן צמחים בסכנת הכחדה.
פרטים מלאים על כל הפעילויות המתקיימות במהלך שבוע זה באתר האינטרנט של רשות הטבע והגנים, ובמוקד המידע וההזמנות "כוכבית בטבע" *3639

עמותת "משקפת – פרויקט היכרות לאומי" מזמינה את הציבור הרחב להגיע לפסטיבל פורים בנחל קנה, ביום ו' 09.03. הטיול מותאם במיוחד למשפחות, כאשר שחקני רחוב המחופשים לדמויות ממגילת אסתר ימחיזו את סיפור המגילה בנקודות שונות במהלך הטיול בנחל.

הילדים ייהנו ממשחק פיינטבול בטבע, ישתעשעו בסדנת איפור חגיגית, יצרו מאפים אורגניים מקמח מיוחד, יתרשמו מנופי הפריחה ומהחורש הירוק ויקבלו משלוח מנות אישי.

פסטיבל פורים בנחל קנה, ביום ו' 09.03.
מחיר:
מבוגר 45 שקל, ילד 30 שקל.
לנקודות היציאה של ההסעה המאורגנת יש להגיע עד השעה 08:00: ת"א – רכבת מרכז, מודיעין – ליד העירייה.
יש להירשם מראש בטלפון 08-9712348, או במייל info@mishkefet.co.il

צעדת יבניאל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החברה למתנ"סים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום שבת ה-10 במרץ תתקיים צעדת יבניאל. מדובר בצעדה שהמתנ"ס ותושבי הישוב מארגנים והיא נועדה לאפשר למשפחות מהסביבה הקרובה והרחוקה לגלות את הישוב הגלילי המקסים הזה, העומד לפני הרחבה. התושבים רוצים למשוך ליישוב משפחות צעירות, חילוניות, רגע לפני שהמחירים יעלו .

צעדת יבניאל (כ-5 קילומטרים), שבת 10 במרץ, 09:30. הצעדה תתחיל בחניית בית הספר נפתלי, תתקיים בתוך בקעת יבניאל על ציר המושבה דרך נחל חרצית ונחל יבניאל ותסתיים בתל ינעם. הצעדה כוללת פעילויות לילדים, דוכני אוכל ואומנות ויריד התיישבות .

  • עוד באותו נושא:
  • פורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully