וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלק מכספם של לקוחות חברות תעופה שקרסו יוחזר

רינה רוזנברג

26.2.2012 / 14:28

מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות בישראל יוסי פתאל הודיע כי כמחצית מכספם של לקוחות ספאנאייר ומאלב שקרסו יוחזר להם. פתאל העריך כי גם החצי השני של הלקוחות יזוכה

כמחצית מכספי הלקוחות שרכשו דרך סוכני הנסיעות כרטיסי טיסה לחברות התעופה ספאנאייר ומאלב, שקרסו בחודשים דצמבר (2011) וינואר (2012) יקבלו את כספם בחזרה. כך הודיע היום יוסי פתאל, מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות בישראל. לדבריו כמחצית מכספי הלקוחות יושבו להם ישירות על ידי סוכני הנסיעות שדרכם ביצעו את ההזמנה, כבר בזמן הקרוב.

פתאל מסר כי אין קריטריונים ברורים (כמו תאריך ההזמנה) לפיהם לקוח יכול לדעת האם יוכל לקבל ועל כל אחד ליצור קשר עם הסוכן ולברר עמו האם כספו הושב או לא. "סכומים נכבדים הצלחנו כלל לא להעביר לחברות וחלק אחר הצלחנו להוריד מהכספים של החודש הבא שהיינו אמורים להעביר לחברות," אומר פתאל.

להערכתו, גם המחצית השנייה של הלקוחות תזכה לראות שוב את כספה. ההתאחדות ביקשה להשיב את הכספים דרך מערכת הסליקה של יאט"א, וכספים אלה יועברו ללקוחות כשיוחזרו לסוכנים על ידי חברות התעופה. לא ברור, בשלב זה, אם השבת הכספים תתבצע בעתיד הקרוב או רק בעוד מספר חודשים. "כרגע אנחנו עדיין מחכים לתשובה ממערכת הסליקה של חברות התעופה", הוא אומר.

"סוכני הנסיעות חברי ההתאחדות לא חסכו מאמץ כדי להגן על לקוחותיהם ונאבקו להשיב כספי כרטיסי טיסה שנרכשו דרכם מאחת מחברות התעופה הקורסות ושלא נוצלו על ידי הלקוחות. המאמץ והעבודה נשאו פרי חיובי וחסר תקדים", סיכם פתאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully