וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל על הלינה מאות נוסעים במלונות בשל תקלות

זוהר בלומנקרנץ

22.1.2012 / 9:08

שתי תקלות נפרדות בתוך כשבוע גרמו לחברת התעופה נזק של כחצי מיליון שקל לאחר שנאלצה להלין מאות נוסעים בבתי מלון בלונדון

נזק כספי מצטבר הנאמד בכחצי מיליון שקל נגרם בתוך שבוע לחברת התעופה אל על , עקב שתי תקלות טכניות נפרדות שהתגלו במטוסי החברה, שעמדו להמריא מנמל התעופה היתרו שבלונדון. בשני המקרים נדרשה החברה להלין מאות נוסעים בבתי מלון בלונדון.

ביום חמישי בצהריים היה אמור להמריא מטוס נוסעים מדגם בואינג 400-747 בטיסה מספר 316 של אל על מהיתרו לנתב"ג. הנוסעים סיפרו כי היו כבר על המטוס כשהתגלתה התקלה הטכנית באחד מהמנועים.

ככל הנראה, בתחילה חשבו באל על כי ניתן יהיה להתגבר על התקלה בתוך זמן קצר, ולכן הושארו הנוסעים על סיפון המטוס. ואולם, לאחר מכן התברר כי התיקון יימשך זמן רב - ולכן הורדו הנוסעים מהמטוס והועברו ללון בבתי מלון בלונדון. לאחר שהתקלה תוקנה, המטוס שב והמריא רק למחרת, ביום שישי בבוקר, ונחת סמוך לכניסת השבת בישראל.

שבוע קודם לכן התרחש אירוע דומה, גם כן במטוס מדגם בואינג 400-747 של החברה, שלא יכול היה להמריא בשל תקלה טכנית מנמל התעופה היתרו. גם אז הצריכה התקלה הטכנית את הלנתם של כ-200 נוסעים בבתי מלון בלונדון.

באותה תקרית, בגלל תקלה טכנית שהתגלתה באחד מארבעת מנועיו, איחר המטוס להגיע מישראל. לפני שעמד להמריא בחזרה מלונדון, שוב התגלתה תקלה טכנית, הפעם במנוע אחר של המטוס. תיקון התקלה התארך, ואז התברר כי המטוס לא יצליח להמריא באותו לילה, מאחר ששדה התעופה נסגר. מספר נוסעים מועט הועבר לטיסת ערב אחרת של החברה, אך רובם הועברו לבתי מלון בלונדון והוטסו רק למחרת לנתב"ג.

מחברת אל על נמסר בתגובה: "בשל תקלה טכנית הטיסה מהיתרו יצאה רק ביום שישי בבוקר. לא מדובר באותו מטוס שהיה מעורב באירוע שהתרחש לפני שבוע בלונדון, ואין קשר ביניהם. אל על רואה בבטיחות הטיסה ערך עליון ואינה מתפשרת בנושא בכל צורה שהיא".

  • עוד באותו נושא:
  • אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully