וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לטסים מומלץ להקדים - עומס רב מהרגיל צפוי בנתב"ג

זוהר בלומנקרנץ

19.1.2012 / 12:32

חברות התעופה הפועלות באזור G בנמל התעופה בן גוריון יעתיקו את פעילותן לאולם הנוסעים הכללי וכתוצאה מכך צפוי עומס הנוסעים להיות רב מהרגיל. יום חמישי נחשב ליום עמוס

עומס נוסעים רב מהרגיל, העלול לגרום עיכובים בהמראות מטוסים, צפוי היום (ה') מהצהריים בנתב"ג. זאת בגלל העתקת פעילותן של חברות תעופה מאולם הנוסעים התחתון (אזור G) לאולם היוצאים הכללי בטרמינל 3, כתוצאה מבעיות במכונות השיקוף המשמשות לבדיקה הביטחונית באותו אזור - כך נודע ל-TheMarker.

כבר אתמול אירעה תקלה באחת ממכונות השיקוף הביטחוני, באולם הנוסעים התחתון. ועד הטכנאים המנהנדסים וההנדסאיים - הנוקט עיצומים נגד ההנהלה במחאה על הסחבת במשא ומתן על הסכם עבודה חדש - לא הזדרז בתיקונה.

על חברות התעופה אשר פועלות באזור G של האולם התחתון נמנות לופטהנזה, אוסטריין איירליינס, לוט ו-יו.אס איירווייס. נוסעיהן יאלצו לעבור מהיום בצהריים את תהליך הבדיקה הביטחונית ותהליך העלייה למטוס (הצ'ק אין) יחד עם נוסעי כל הטיסות היוצאות מאולם הנוסעים הכללי. על אף שמדובר בעונת החורף, יום חמישי נחשב לאחד העמוסים ביותר בתנועת הנוסעים בנתב"ג, ולפיכך צפוי עומס גדול יותר שעלול לשבש זמני ההמראות.

מרשות שדות התעופה (רש"ת) נמסר בתגובה: "לפני שלושה שבועות הוחלפו מכונות השיקוף המשמשות לבדיקות הביטחון באזור G באולם הנוסעים התחתון למכונות חדישות יותר, ובתקופה זו לא תיפקד האזור הזה. בתיאום עם חברות התעופה הוחלט להמשיך את הפעילות בקומת היציאה הרגילה, לאחר שהוברר שלא נגרמים לחצי תנועת נוסעים או שיבושים כלשהם. מעבר הפעילות לקומה העליונה לא קשורה לעיצומים של ועד הטכנאים, המהנדסים וההנדסאים".

  • עוד באותו נושא:
  • נתב"ג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully