וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלום האמריקאי התקרב: הוויזה לארה"ב זולה יותר

שגרירות ארה"ב בישראל הודיעה על כניסה לשימוש של מערכת חדשה לקביעת ראיון לקבלת ויזת מבקרים. המועמדים לקבלת ויזה יידרשו לשלם אגרה אחת בלבד במקום שלוש

מתכננים נסיעה לארצות הברית? הדרך נהייתה קצת זולה יותר. שגרירות ארצות הברית בישראל הודיעה כי החל מיום שני הבא תופעל מערכת חדשה לקביעת ראיונות לקבלת ויזת מבקרים. המועמדים לקבלת ויזה יידרשו לשלם אגרה אחת בלבד (אגרת MRV). עד כה נדרשו המבקשים לשלם שלוש אגרות – אגרת ויזה, אגרת קביעת תור ואגרת משלוח דרכון.

על פי הודעת השגרירות יוכלו המועמדים לקבלת ויזה לשלם את האגרה, בטלפון, באינטרנט או בדואר. כמו כן יוכלו המועמדים לקבוע מועד לראיון בשגרירות בטלפון או באינטרנט, כמו גם לקבל מידע כללי בנוגע לויזות. בנוסף, יופעל שירות שליחים עבור מועמדים שהתבקשו להגיש מסמכים נוספים בעת ראיונם האישי.

בשגרירות מדגישים כי תעריפי אגרת הוויזה לא ישתנו, אך הם יכללו את כל השירותים, כולל קביעת מועד הראיון ומשלוח הדרכון. מועמדים לקבלת ויזה אשר כבר רכשו מספר PIN לצורך קביעת ראיון יוכלו להשתמש בו עד יום ראשון ולא ייאלצו לקבוע תור באמצעות המערכת החדשה. מועמדים שכבר קבעו ראיון לא יושפעו מהשינויים והם מתבקשים להגיע לראיון במועד שנקבע להם.

  • עוד באותו נושא:
  • דרכון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully