וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין שביתה: פקחי הטיסה מוכנים להיבחן באנגלית

זוהר בלומנקרנץ

25.1.2011 / 15:12

איום השביתה של פקחי הטיסה בנתב"ג הוסר לאחר שאלו הסכימו לקבל את דרישת רשות התעופה האזרחית ולהיבחן באנגלית. המהלך מחליש את הטייסים אשר מתנגדים לבחינות

הוסר איום השביתה בנתב"ג: פקחי הטיסה החליטו להענות לפניית יו"ר מועצת המנהלים של רש"ת (רש"ת) עובדיה עלי וההנהלה לקיים את הבחינות באנגלית, כפי שנדרש על ידי רשות התעופה האזרחית (רת"א). עמדתם החדשה של הפקחים עשויה להחליש את מאבקם של הטייסים אשר מתנגדים לבחינה משום שהתעבורה האווירית לישראל וממנה לא תושבת.

מרש"ת נמסר היום כי "היענותם של הפקחים באה בהמשך לשיחות שהתקיימו בין יו"ר מועצת רש"ת וההנהלה עם הפקחים - שיחות שבמהלכן עמדו כל הגורמים על חשיבותן של הבחינות ותרומתן לנושא הבטיחות". בשיחות אלה הובהר גם כי "רש"ת תעמיד לרשות הפקחים את כל הסיוע שיידרש להצלחתם המלאה בבחינות". עוד מרש"ת, כי בימים אלה עברה בהצלחה קבוצה ראשונה מקרב הפקחים את הבחינות.

מנכ"ל רש"ת, קובי מור, הביע שביעות רצון מהחלטת פקחי הטיסה, כחלק מיעדי רש"ת בתחום הבטיחות ואמר, כי "אין בליבי ספק כי גם קבוצות הפקחים הבאות יעברו את המבחנים בהצלחה". הוא ציין את "מקצועיותם ומסירותם של פקחי הטיסה ברש"ת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully