וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חיפה בעלת הפוטנציאל העסקי הגדול בעולם"

23.11.2010 / 15:02

מגזין "מונוקל" היוקרתי בחר בעיר חיפה כעיר בעלת הפוטנציאל העסקי הגדול ביותר העולם ב-2011. המגזין ציין פרויקטים כמו הרכבת הקלה, מנהרות הכרמל ורכבל עתידי, וגם את מרכזי ההיי-טק

חיפה נבחרה לעיר עם הפוטנציאל העסקי הגדול בעולם, לפי המגזין היוקרתי "מונוקל", במאמר המציין ארץ אחת, עיר, אזור, שכונה ורחוב שצפויים להצטיין מבחינת הפוטנציאל העסקי בשנת 2011.

"חיפה, אחת מנקודות האחיזה החזקות ביותר של האימפריה הבריטית עד לימי מלחמת העולם השנייה וכעת העיר השלישית בגודלה בישראל, היתה בירידה במהלך שני העשורים האחרונים. העיר סבלה מהגירה שלילית במהלך 15 השנים האחרונות. אבל מהלך שינוי כולל החל להשפיע על העיר – החל מבנייה מאסיבית, ועד לשיפור פני העיר והקמת מקומות מתוחכמים יותר לבילויים", לפי העיתון.

"עיריית חיפה הוציאה למעלה מ-350 מיליון דולר על תשתיות וכבישים ומספר אישורי הבנייה עלה ב-83% במהלך השנתיים האחרונות. לפי עיריית חיפה, שנת 2009 היתה הראשונה זו תקופה ארוכה לרשום הגירה חיובית", נכתב במגזין.

בין הסיבות שבגללן העיר בעלת פוטנציאל עסקי, מציין המגזין את פרוייקט מנהרות הכרמל, הרכבת הקלה ורכבל שיחבר בין אזור המפרץ ושתי האוניברסיטאות שנמצאות על הכרמל – פרויקט שיגיע לכדי סיום בשנת 2013.

בנוסף ציין המגזין הזדמנויות בתחומי הביוטכנולוגיה וההיי-טק בחיפה "שאלפי מהנדסים עובדים עבור חברות ענקיות כמו גוגל, יאהו ואינטל". המגזין ציין בנוסף גם את הקמתם של מלונות בוטיק ומסעדות מתוחכמות יותר.

"האג'נדה הכללית לחידוש העיר היא לקשור מחדש בין העיר לבין הנכס הגדול ביותר שלה – הים", כך אמר ראש עיריית חיפה יונה יהב.

מגזין ואתר האינטרנט "מונוקל" הוקמו על ידי טיילר ברולה, עיתונאי ויזם קנדי. המגזין מספק מידע בנוגע לנושאים בינלאומיים, תרבותיים ועסקיים ולפי תיאור cbs ניוז, הוא מיועד "לקוראים העשירים ברחבי העולם – או אלה השואפים להיות כאלה". המגזין הושק לראשונה ב-15 בפברואר 2007.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully