וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות קסטרו: צפי לגידול בתנועת הישראלים לקובה

עירית רוזנבלום

26.9.2010 / 14:00

התבטאויותיו של נשיא קובה לשעבר, פידל קסטרו, בזכותה של ישראל צפויות להביא לגידול משמעותי מאד בתיירות הישראלית למדינה. סמנכ"ל השיווןק באיסתא: "הפוטנציאל של קובה עצום"

"התבטאויותיו האחרונות של הנשיא האגדי לשעבר של קובה, פידל קסטרו, בזכות קיומה של מדינת ישראל, עשויות להביא לגידול משמעותי מאד בתנועת הישראלים לשם", כך מעריך רונן קרסו סמנכ"ל השיווק של איסתא.

לדבריו, "השנה ביקרו בקובה כ-5,000 ישראלים - מספר נמוך מאד יחסית לפוטנציאל המדינה המאתגרת הזו. עיקר היוצאים הם קבוצות סגורות שנוסעות לשבוע עד עשרה ימים או תרמילאים שנוסעים לתקופות ארוכות יותר".

"הפוטנציאל של קובה עצום", הוסיף קרסו. "זוהי מולדת הסלסה, גן עדן לחובבי הסיגרים ובעיקר נופים פראיים ועוצרי נשימה. זוהי מדינתו של צ'ה גאוורה שמסמל יותר מכל את הצדק, האומץ והמהפכה. גאוורה סייע רבות לקסטרו בכיבוש השלטון והוא מהווה מקור הערצה לבני נוער רבים".

קובה נחשבת לאחרונת המדינות הקומוניסטיות וארה"ב עדיין מטילה עליה אמברגו, כולל העובדה שאין טיסות ישירות בין המדינות - לכן מרבית הישראלים טסים לאי דרך ספרד עם חברת "איבריה". משך זמן הטיסה מברצלונה או מדריד לבירת קובה הוואנה הוא כ-10 שעות. מחיר טיסה כזו באיסתא מגיע ל-1,270 דולר. יש צורך בויזה שעלותה בארץ 50 דולר.

מחירי בתי המלון במדינה נמוכים. לדוגמה, מלון 3 כוכבים בעיר מחירו 63 דולר לחדר ללילה, מלונות 4 כוכבים עולים כ-88 דולר. מרבית הישראלים נוסעים להוואנה ומשם מטיילים לסנטיאגו דה קובה, העיר העתיקה קאמאגווי, סנטה קלרה-העיר המזוהה עם צ'ה גאוורה, טרינידד, פארק גואמה וכפר הדייגים קוחימר בו כתב המינגווי את ספרו המפורסם "הזקן והים". קרסו מעריך ששינוי האווירה כלפי ישראל עשוי להביא להכפלת מספר היוצאים לקובה כבר בשנת 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully