וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עין גדי מתחדשת: ספא וסוויטה עם נוף לים המלח

בית ההארחה הוותיק בעין גדי פתח בתוכנית שידרוג בהשקעה ראשונית של כ-30 מיליון שקלים. בתוכנית ישודרגו 24 חדרים ויהפכו ל-16 סוויטות מעוצבות וכן ייבנה ספא על מצוק ערוגות

בימים אלו החלה תוכנית הפיתוח והשדרוג של בית הארחה עין-גדי. התוכנית נפתחה בהשקעה ראשונית של כ-30 מיליון שקלים לשלב זה, הראשון מבין שלושה.

כחלק מהתוכנית ישודרגו 24 חדרים מהוותיקים של המלון, ל-16 סוויטות מעוצבות המיועדות גם למשפחות. במקביל, ייבנו עוד 20 חדרים דו קומתיים יוקרתיים במיוחד, הפונים לנחל ערוגות, בעלות מוערכת של כ-10 מיליון שקלים.

גולת הכותרת בתוכנית הנוכחית היא הקמתו של מתחם ספא על מצוק ערוגות בעיצוב המשתלב בתבנית הנוף של נווה המדבר. מדובר במרכז ספא שיציע חמאם טורקי, סאונות, ברכת מי ים וגם ברכת מים מתוקים, זאת לצד 11 חדרי טיפולים על בסיס המיטב שיש לים המלח להציע בשיתוף פעולה עתידי עם אחת מחברות הקוסמטיקה.

לצד השקעות אלו, הוסיפו ב"ספא עין גדי" כי גם מתחמי השטחים הציבוריים יהנו משדרוג בסך כולל של כ-10 מיליון שקלים. יצויין כי הקו שהנחה את אדריכל הפרויקט, "מירון לוי אדריכלים", היה שילוב של תפיסה סביבתית ונופית עם דגש על יתרונות הטבע וייחודו של המקום. המקום ישופץ ללא הריסה ותוך דגש על מיעוט פסולת בניין ושימוש נרחב במשאבים הקיימים באזור.

תוכנית הפיתוח והשדרוג על פי נירה רמון, מנכ"ל בית הארחה עין-גדי, אמורה "להכיר את בית הארחה עין-גדי ואת ייחודו לקהלים שלא הכירו אותנו עד היום. קהלים אשר מחפשים את השילוב המנצח שבין טבע ושקט לבין פינוק ונוחות והגדלת ההיצע והחוויה, ובכך להמשיך את מה שהוא מאז ומעולם חלק מתפיסת המקום".

רמון הוסיפה והדגישה כי כחלק מהתשתיות ומבניית הקונספט הושם דגש רב להכנות עבור קבלת תו תקן ירוק, והדבר בא לביטוי גם בשימת הדגש על רכישת ועיצוב ריהוט רק תוצרת הארץ, והגדלת השימוש הקיים גם ככה במים אפורים לשטחים הציבוריים.

תנופת פיתוח זו באה לאחר שנים שבהם היה הקיבוץ הוותיק נתון למכות כלכליות ואבדן קרקעות שטחים עקב בעיית הבולענים באזור. "משבר הבולענים" שהיכה בדרום הארץ, פגע אנושות ביכולת ההתפרנסות של הקיבוץ, ובכלל זה גם בחלק ממפעלי התיירות שלו, אותם מבקשים כעת בקיבוץ להשיב לימי העבר המשגשגים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully