וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש מונדיאל, אין חופשה משפחתית

זוהר בלומנקרנץ

30.6.2010 / 16:51

חברות התעופה: הישראלים דחו טיסות לחו"ל בעקבות משחקי המונדיאל. מנכ"ל סוויס בישראל: "האטה של עד 10% בתנועת הישראלים לחו"ל בתקופה זו"

"האם משחקי המונדיאל הביאו לדחייה של יציאות ישראלים לחופשה בחו"ל? בפירוש כן. אנו רואים זאת בבירור", אמר אתמול ל-themarker אבנר גורדון, מנכ"ל חברת התעופה השווייצרית סוויס בישראל. גורדון התייחס בדבריו לסיכום נתוני השבועיים הראשונים של תנועת הנוסעים מתחילת משחקי אליפות העולם בכדורגל, בדרום אפריקה.

לדברי גורדון, ניתן להבחין בבירור בדחייה של נסיעות לאחרי ה-11 ביולי, המועד בו יסתיימו משחקי המונדיאל. להערכתו, מדובר בהאטה של 5% עד 10% בתנועת הישראלים בתקופה זו של נסיעות לחו"ל.

מנהלת חברת התעופה רויאל ג'ורדניאן בישראל, דבורה ברוכשטיין, מצביעה אף היא על ירידה בתנועת הנוסעים מישראל ליעדים במזרח הרחוק בעקבות טורניר הכדורגל העולמי. "משחקי המונדיאל השפיעו על תנועת הנוסעים לחו"ל. יש האטה גדולה ביציאת ישראלים בתקופה זו", אמרה ברוכשטיין.

מנהלת בריטיש איירוויס בישראל, יעל קטן, היתה מסויגת יותר ואמרה כי יש אמנם האטה בתנועת הישראלים בתקופה זו לחו"ל אך לא בהכרח בגלל משחקי המונדיאל בדרום אפריקה. לדבריה, מתוך שיחות עם סוכני נסיעות עלה כי ההאטה בתנועה נובעת יותר בגלל החשש לאירועי ביטחון הקיץ.

בנוסף, לדברי קטן, יוני הוא תדיר חודש עם תנועת נוסעים פחות ערה, כיוון שרוב המשפחות ממתינות לתחילתו של החופש הגדול כדי לצאת ביולי-אוגוסט עם הילדים לחופשות בחו"ל.

מנכ"ל סאן דור, חברה בת של אל על לטיסות שכר, בצלאל קרבט, אמר אף הוא כי "משחקי המונדיאל הביאו רבים שלא לנסוע עתה לחו"ל". לדבריו, "אנו מרגישים בפירוש ירידה בתנועה בעקבות אליפות העולם בכדורגל בדרום אפריקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully