וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיום א': שיתוק מוחלט של התיירות לאנטליה

עירית רוזנבלום

1.6.2010 / 21:47

כל הטיסות והעסקאות עם מועדוני הנופש באזור בוטלו. "הישראלים מחזירים במטבע שהם יכולים ובצדק - אין סיבה שהישראלי לא ירגיש נוח במקום הנופש שלו"

סיטונאי השכר (הצ'רטר) מבטלים החל מיום ראשון את הטיסות וחבילות הנופשונים לאנטליה לשלושה שבועות, בגלל ביטולי הזמנות והיעדר מוחלט של הזמנות חדשות. "אין טעם להפעיל טיסות כרגע. הכל במצב של המתנה כדי לראות מה קורה. אם המצב יירגע לקראת סוף יוני, אפשר שחלק מהטיסות יחזור, כי אפשר להפעיל אותן מהיום למחר, אבל ברור שמבחינת שהשנה הזו טורקיה יורדת ממפת התיירות", אומר אחד הסוכנים.

המשנה למנכ"ל אופיר טורס, יהודה זפרני, אומר שמדובר במצב הקיצוני ביותר. "מיעד של 560 אלף איש הוא הגיע לכמעט מחיקה תוך שנתיים. הישראלים מחזירים במטבע שהם יכולים ובצדק. אין סיבה שהישראלי לא ירגיש נוח במקום הנופש שלו".

זפרני מוסיף שנרשמים ביטולים גם של ישראלים שהיו רשומים על טיסות לבנגקוק, שנגחאי ואירופה כטיסות המשך בחברת התעופה טורקיש ולכן הוא צופה שגם מספר הטיסות של טורקיש לאיסטנבול יילך ויירד.

משרדו של רני רהב מייצג את לשכת התיירות הטורקית בישראל. עוד לפני ימים אחדים העביר את נתוני התיירות לטורקיה בחודש אפריל. עכשיו נענית בקשה לראיין מישהו מלשכת התיירות ב"אנחנו לא חלק מהדיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully