וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה נשתנה הפסח הזה? 40% ייצאו לחו"ל

עירית רוזנבלום

8.3.2010 / 15:20

מסקר שנערך בקרב 506 בוגרים, עולה כי 60% מהציבור אינם מתכננים לנסוע לחו"ל בפסח הקרוב. ומה לגבי טורקיה? המשבר משפיע על סיכויי הנסיעה אך לא שולל אותם לגמרי

60% מהציבור אינם מתכננים לנסוע לחו"ל בפסח. כך עולה מסקר שערכה חברת מידע שיווקי עבור חברת כספי תעופה, בקרב 506 בוגרים במדגם מייצג באמצעות האינטרנט. מהסקר, שעסק בכוונות הנסיעה לחו"ל של הישראלים בחופשת הפסח הקרובה, עולה כי המשבר ביחסי ישראל-טורקיה משפיע על סיכויי הנסיעה של הישראלים לחופשה במדינה זו, אבל לא שולל אותם לגמרי.

מתוך 40% הישראלים השוקלים לנסוע לחו"ל במהלך הפסח, הושפעו 62% מהם מהמשבר במידה רבה, 16% במידה בינונית ו 9% כלל לא. בנוסף נמצא בסקר כי 48% מהשוקלים לצאת לחו"ל טרם החליטו על יעד הנסיעה.

לפי הסקר, יעד התיירות מספר 1 בחג הקרוב הוא מערב אירופה (8%), אחריו תאילנד (7%) ואחריהם טורקיה, יוון ארה"ב וקנדה, ומזרח אירופה - כ-2% כל אחת. עוד עולה מהסקר כי מרבית הנוסעים תכננו תקציב לקראת החופשה הקרבה בפסח 2010. כ-60% תקצבו עד 1,000 דולר לאדם וכשליש תיקצבו בין 1,000-2,000 דולר לאדם.

לדברי אבי נחום, מנכ"ל חברת כספי תעופה, לפי נתוני רשות שדות התעופה באפריל שעבר, שבו חל חג הפסח, נסעו לאנטליה כ-32 אלף איש ובאפריל 2008 כ-69 אלף. "מאחר וטורקיה היתה אחד היעדים החזקים ביותר לחופשות משפחתיות במהלך השנים האחרונות, רצינו לדעת כיצד השפיע המשבר בין המדינות על דפוסי הזמנת החופשות של הישראליים", הוא אומר. החברה מציעה חלופות לטורקיה בחבילות לקפריסין וליוון וכן טיסות ונופשים למערב אירופה דוגמת ברצלונה. "נראה, אולי בקיץ יחזרו הישראלים לפקוד את טורקיה בהמוניהם", הוסיף נחום.

  • עוד באותו נושא:
  • פסח
  • נופש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully