וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבע בעיר

בירת סקוטלנד קיבלה זריקה של צבע עם מלון חדש של בית האופנה "מיסוני", הראשון מבין 30 סניפים שייפתחו ברחבי העולם

בלב ליבה של העיר העתיקה אדינבורו שבסקוטלנד, בין טירות מלכותיות מימי הביניים וצריחים מחודדים, נפתח לפני מספר חודשים מלון צבעוני וססגוני, בעיצובו של בית האופנה האיטלקי "מיסוני". זהו המלון הראשון מתוך 30 בתי מלון המתוכננים להבנות ברחבי העולם, כחלק משיתוף פעולה ייחודי של "מיסוני" עם קבוצת המלונות Rezidor. שיתוף הפעולה הזה הוא חלק ממגמה של טשטוש הגבולות שבין אדריכלות, עיצוב פנים ואופנה, שהולכת וצוברת תאוצה בשנים האחרונות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדר השינה במלון החדש באדינבורו/מערכת וואלה!, צילום מסך

גזרות פשוטות, צבעים מפתיעים

בית האופנה "מיסוני" הוקם לפני 50 שנה על ידי בני הזוג רוזיטה ואוטאביו מיסוני ומתמחה בעיצוב בגדי נשים וגברים, אביזרי אופנה, פריטים משלימים וטקסטיל לבית. מיסוני נחשב לאחד המותגים המובילים באיטליה ובעולם כולו בזכות הגזרות הפשוטות שלו ושימוש במקצב קבוע של פסים וזיגזגים עם תוספות של פרחים גראפיים, בשלל צבעי הקשת. "במוזיקה קיימים בסך הכל 7 תווים שמהם הלחינו גדולי המוסיקאים את היצירות המוצלחות ביותר. התווים שלנו הם הצבעים", מציינים בני הזוג מיסוני. "יש מעט מאוד צבעי בסיס, שבעזרתם אנחנו מעצבים מגוון של פריטים, החוברים לסימפוניה אחרת בכל פעם מחדש." השימוש הייחודי של מיסוני בצבעים בא לביטוי גם בעיצוב המלון החדש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פוך מסופס של מיסוני - השימוש הייחודי של המותג בצבעים חוזר על עצמו במרבית הדגמים וגם במלון החדש. באדיבות רנבי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקבוק קוקה קולה שעיצבו מיסוני לרגל שבוע האופנה במילאנו - דוגמה נוספת לצבעוניות הייחודית של המותג/מערכת וואלה!, צילום מסך

ישן וחדש ביחד

המלון כולל 129 חדרים ו-7 סוויטות, המפוזרים על פני 6 קומות ומשקיפים על ארכיטקטורה בת מאות שנים. הבנייה באדינבורו מתחלקת לשני סגנונות, זה של "העיר הישנה" שנבנתה בימי הביניים וזה של "עיר חדשה", שנבנתה בתקופת ההשכלה, הותאמה לעידן החדש והוכרזה ב-95' כאזור לשימור על ידי אונסק"ו. "בכל אחד מהמלונות שאנו צפויים לעצב, יהיה אובייקט שיקשור בין המלון למקום", מציינת האישה שמובילה את המותג, רוזיטה מיסוני (70) המנצחת בגאון על עיצוב המלון הססגוני. מיסוני העניקה כבוד למורשת הסקוטית בעזרת הכיסאות המפורסמים Ladderback Chair שעיצב האדריכל צ'רלס רני מקינטוש, המאופיינים במשענת ארוכה כפסל ארכיטקטוני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדרי הרחצה אובזרו בבשמים מבית מיסוני, חלוקים צבעוניים ונעלי בית תואמות, המעניקים לאורחים חוויה מושלמת ועוטפת של מותג האופנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוויטה במלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף, שולבו במלון פריטים ורהיטים של מעצבים אהובים עליה כמו מרסל וונדרס, אירו סארינן וארנה ג'יקובס. את באי המלון מקדמים שני כדים גדולי ממדים מחופים בפסיפס, שיהפכו לסימן ההיכר של הלובי בכל 30 המלונות, המזכירים את הכדים העצומים של מרסל וונדרס במלון Kameha Grand שעיצב לאחרונה בגרמניה. הצבעוניות במלון, לרבות החדרים, מבוססת על של שילוב שחור- לבן עם "התפרצויות" יוצאות דופן של צבעים מגוונים. חדרי הרחצה מחופים באריחי פסיפס שעוצבו במיוחד לפי ה"די אן איי" של המותג, על ידי יצרנית האריחים היוקרתית Trend וחוברים באופן הרמוני למוצרי הטקסטיל והריהוט שבחדרים. בנוסף, חדרי הרחצה אובזרו בבשמים מבית מיסוני, חלוקים צבעוניים ונעלי בית תואמות, המעניקים לאורחים חוויה מושלמת ועוטפת של מותג האופנה.

גם טוני סופרנו ירגיש פה בנוח

עיצוב המלון על חלליו השונים נעשה בהשראת החמימות, הצבעוניות והתשוקה שמאפיינת את חיי המשפחה האיטלקית לדברי רוזיטה. ואם במשפחה איטלקית עסקינן, המטבח שתופס מקום חשוב בה, בולט גם הוא בעיצוב המלון וממוקם במרכזו של המבנה. הוא פעיל לאורך כל שעות היום, וכך המבלים לא חייבים להשכים קום ולרדת לחדר האוכל בעיניים עצומות רק כדי להספיק לאכול את ארוחת הבוקר. במיסוני אפשר ליהנות ממנות מסוגננות בכל שעות היממה, המוגשות על כלים של בית האופנה. הבר, שמיועד לאורחי המלון ולמבלים מבחוץ, חובר לעיצוב הכולל וצפוי להפוך בקרוב לאחד המקומות שבהם גם גברים בחצאיות ומפזזים לצלילי חמת חלילים, יבואו לראות ולהראות בו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת המלון - ממקומת במרכז המבנה ופועלת כל שעות היממה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבר שמיועד לאורחי המלון ולמבלים מבחוץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

המלון הבא ברשת המלונות של "מיסוני" צפוי להיפתח בכוויית באפריל 2010. ברשימת היעדים לפתיחת המלונות הבאים לא תיתקלו בשמות כמו לונדון או ניו יורק, אלא דווקא בערים שהאמירה האדריכלית והעיצובית בהן נמצאת בגיבוש וצמיחה. במהלך השנתיים הקרובות ייפתחו מלונות נוספים בקייפ טאון שבדרום אפריקה, באהיה בברזיל, מוסקט בעומן, וכולנו תקווה שגם תל אביב או אפילו נתניה יכנסו לרשימה הצבעונית.

טווח מחירים ללילה במלון "מיסוני" שבאדינבורו: 744-1,055 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלובי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כדים ענקיים מחופים בפסיפס בכניסה למלון - מוטיב שעתיד לחזור על עצמו בכל רשת המלונות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully