וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש מעיכובים בהמראות מנתב"ג בפסח

מאת זוהר בלומנקרנץ

27.1.2010 / 8:51

בחברות התעופה הביעו חשש כי סידורי אבטחה חדשים וקפדניים יותר, שייכנסו לתוקף ב-28 במארס, יעכבו את תהליך העלייה למטוס ויגרמו לאיחורים בזמני ההמראה - בעיקר בפסח

בחברות התעופה הביעו אתמול חשש כי סידורי אבטחה חדשים וקפדניים יותר, שייכנסו לתוקף ב-28 במארס, יעכבו את תהליך העלייה למטוס ויגרמו לאיחורים בזמני ההמראה - בעיקר בפסח. לדבריהם, ייתכן שיהיה עליהם לגייס כוח אדם נוסף כדי לקיים את הנוהלים.

בסוף השבוע העביר משרד התחבורה לחברות התעופה הנחיות ביטחון חדשות הקובעות כי הנוסעים יצטרכו להציג את דרכוניהם גם בשער העלייה למטוס. את הבדיקה יבצעו עובדי חברות התעופה. כיום מציגים הנוסעים את הדרכון לפני הבדיקה הביטחונית, בזמן הצ'ק אין ובעמדת ביקורת הגבולות.

בהוראות החדשות נקבע גם כי על חברות התעופה להכין רשימה עדכנית של נוסעי כל טיסה, שתהיה זמינה להעברה מיידית למשרד התחבורה. חברות התעופה גם יצטרכו לשמור על רשימות הנוסעים במשך שבועיים, כדי שאפשר יהיה להשתמש בהן, במקרה הצורך.

מנהל אגף בכיר להסברה ויחסים בינלאומיים במשרד התחבורה, אבנר עובדיה, אמר אתמול בתגובה: "משרד התחבורה נקט את כל הפעולות המתבקשות, במטרה לצמצם את האיומים על התעופה האזרחית. פעולות אלה תואמות את הנחיות ארגון התעופה הבינלאומי (ICAO) ונהוגות בכל נמלי התעופה בארה"ב ובאירופה. יודגש כי פעולה אלה אינן אמורות לגרום לעיכובים מיותרים לנוסעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully