וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

BMI הבריטית מפסיקה את טיסותיה לישראל

עומר רבין

25.11.2009 / 15:15

חברת התעופה הודיעה היום כי תפסיק את כל הטיסות בקו ת"א-לונדון החל ב-10 בינואר. הסיבה הרשמית: חוסר כדאיות כלכלית, המשמעות: פחות תחרות בקו הפופולרי לאנגליה

אחרי שבחודש אפריל האחרון מחקה את ישראל ממפות הלוויין בטיסותיה ועוררה סערה פוליטית, מוחקת BMI את ישראל רשמית ממפת היעדים שלה והפעם באמת: חברת התעופה הבריטית הודיעה הבוקר כי תפסיק כבר ב-10 בינואר 2010 את כל הטיסות שלה אל נתב"ג וממנו לבריטניה, זאת בשל מה שמוגדר על ידי הנהלת החברה בלונדון "חוסר כדאיות כלכלית". החברה מפעילה טיסה יומית בכל כיוון בין לונדון ותל אביב החל מחודש מרץ בשנה שעברה - והביקוש לטיסותיה נחשב לגדול יחסית לענף.

"לא מדובר בהחלטה פוליטית - על אף הדימוי של BMI כחברה פופולרית מאוד בקרב הציבור האיסלאמי באנגליה ובכלל" אמר לוואלה! עסקים גורם המקורב להנהלת החברה באנגליה. "תל אביב בחברה טובה עם יעדים פופולריים אחרים כמו אמסטרדם או בריסל כשהאמירה היא ברורה: להתמקד בקווים שבהם לבריטיש מידלנד יש יתרון יחסי על פני המתחרים ופוטנציאל צמיחה גדול".

אחד הגורמים המשמעותיים שהביאו להחלטתה של BMI היא ככל הנראה כניסתה של חברת איזיג'ט לשוק הטיסות בין ת"א ללונדון. "טיסות Low-Cost מטבען קורצות לצרכן הישראלי הרגיש למחיר אפילו יותר מהצרכן האירופאי הממוצע והחשש הוא שהמחיר הממוצע פשוט יהפוך את הטיסות ללא משתלמות עבור החברה" אמר אותו גורם בלונדון והוסיף: "BMI, כמו חברות רבות בעולם התעופה, נמצאת במצב לו קל שבו היא זקוקה לתזרים מזומנים ועושה רושם שהקו של ישראל פשוט לא מספק את זה בקצב ובזמן הרצויים".

עם יציאתה של BMI מקו ת"א-לונדון יוותרו להתחרות על ליבם וכיסם של היוצאים ללונדון אל על, בריטיש אירווייז וכן איזיג'ט.

  • עוד באותו נושא:
  • bmi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully