וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל על מציגה: 8 דולר לכריך במטוס

זוהר בלומנקרנץ

13.9.2009 / 7:32

במסגרת השקת טיסות ה"בייסיק" המוזלות, תגבה החברה 30 דולר למזוודה בטיסות הרחוקות ו-10 דולר בידוק בדלפק. תמכור מהיום כרטיסים לאתונה ב-299 דולר, לפאריס - 379 דולרים וללונדון ב-399 דולר

8 דולרים לכריך - זה המחיר שיצטרכו לשלם נוסעי אל על שיטוסו לאירופה במושבי מחלקת Basic החדשה בחברה. שימוש באוזניות למערכת הבידור במטוס יהיה כרוך בתוספת של 3 דולרים לנוסע - כך עולה ממחירון השירותים של החברה, שהגיע לידי TheMarker.

מדובר בכרטיסי טיסה מוזלים במיוחד לנוסעים שיכולים לרכוש בתשלום נוסף את שאר מרכיבי השירות. אל על פתחה את המחלקה כדי להתמודד עם חברות התעופה הזולות, המכונות Low Cost. המחלקה ממוקמת בחלק האחורי של המטוס וזכתה למאמצי שיווק ניכרים של חברת התעופה. מהמחירון עולה כי תמורת תהליך בידוק בדלפקים ישלם כל נוסע 10 דולר. בטיסות לאירופה, מזוודה שאינה מטען יד במשקל של עד 20 ק"ג, תהיה כרוכה בתשלום של 20 דולר, ואילו בטיסות למזרח הרחוק - תוספת מזוודה של עד 20 ק"ג תהיה כרוכה בתשלום 30 דולר לנוסע.

היום פותחת החברה במבצע שיימשך שלושה ימים, ובו יימכרו כרטיסים לטיסות במחלקה המוזלת בין התאריכים 1 בנובמבר ועד 31 בדצמבר. מחיר כרטיס הטיסה הבסיסי יהיה 299 דולר ליעדים כמו אתונה, בוקרשט, פראג וסופיה; 329 דולר לבודפשט וורשה; 359 דולר לאמסטרדם, ברצלונה, ברלין, בריסל, פרנקפורט, קייב, מדריד, מילאנו, מרסיי, מינכן, אודסה, רומא ווינה; 379 דולר לפאריס; ו-399 דולר ללונדון (לוטון), מוסקווה, ציריך, ז'נווה וסנט פטרסבורג.

מוציאים את סוכני הנסיעות מהמשוואה?

אל על לא תשלם לסוכני הנסיעות עמלת בסיס בשיעור 7% על מכירת כרטיסי הטיסה הזולים של המחלקה החדשה. בכך מיישרת החברה בראשונה קו עם המגמה המסתמנת בענף התעופה, ולפיה סוכני הנסיעות אינם מקבלים עמלות מחברות התעופה, אלא גובים דמי טיפול מהלקוחות בלבד.

דובר אל על מסר בתגובה: "לפי שעה אין בהחלטה הנוכחית כוונה להודיע על ביטול עמלת הבסיס. במסגרת המודל העסקי של מחלקת ה-Basic יש באפשרותם של סוכני הנסיעות לגבות דמי טיפול לפי שיקולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully