וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי ארקיע הפגינו: "נכנעו ללחצי המונופול"

אלון שן

7.9.2009 / 12:27

מאות מעובדי ארקיע הפגינו הבוקר מול משרד התחבורה ומשרד רה"מ בירושלים במחאה על החלטתו של שר התחבורה ישראל כץ לאפשר לאל על להפעיל טיסות לאילת

גדעון צנטנר

צילום: גדעון צנטנר. עריכה: גדי וינסטוק

מאות מעובדי ארקיע הפגינו הבוקר מול משרד התחבורה ומשרד רה"מ בירושלים במחאה על החלטתו של שר התחבורה ישראל כץ לאפשר לאל על להפעיל טיסות לאילת.

לטענת עובדי ארקיע, השר, בניגוד לקודמיו, נכנע ללחצי המונופול שהאינטרס האמיתי שלו הוא פיטורים המוניים בחברת ארקיע וחיסול החברה. עוד טענו העובדים כי "אם באמת היה מעוניין ישראל כץ בתחרות אמיתית אזי היה מאפשר לארקיע תחילה להפעיל קווים בינ"ל נוספים ורק אחר כך מאפשר לאל-על להפעיל את הקו לאילת".

לדברי יו"ר ועד עובדי ארקיע, יגאל כהן, קיים חשש אמיתי שכבר בחודשים הראשונים להפעלת הקו לאילת על ידי אל-על יפוטרו עשרות עובדי חברת ארקיע, כולם תושבי אילת. הוא הוסיף כי "בניגוד לאחרים, איננו מתכוונים להירדם בשמירה ולגלות שמאוחר מידי. אני מבטיח לעובדי ארקיע שאלחם עד הסוף למען שמירת מקומות העבודה שלהם".

משרד התחבורה מסר בתגובה לוואלה! עסקים כי "החלטת השר כץ לאפשר כניסת מוביל שלישי לאילת נועדה בראש ובראשונה להיטיב עם הציבור באמצעות שיפור השירות וביצירת תחרות שתביא להוזלה של מחירי הטיסות לאילת". המשרד הוסיף כי "מה שעמד לנגד עיני השר היא טובת הציבור בלבד". בעבר אף ציין השר כי תבחן פתיחה של קווים נוספים לתחרות.

ובמקביל בעיר הדרומית, מנכ"ל אל על הפורש חיים רומנו וראשי אל על צפויים לערוך סיור בשדה התעופה ולהיפגש עם ראשי התאחדות המלונות, עם סוכני נסיעות מהעיר ועם ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי כחלק מההיערכות לפתיחת הקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully