וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת המחירים בתיירות: טיסות בשקל

עומר רבין

28.6.2009 / 9:10

הצורך במזומנים בחברות התיירות גורר יציאות מקוריות במיוחד: מטיסות בשקל עד הנחת 50% למי שלא היה בחו"ל מעולם

הקיץ אמנם כבר כאן וגם החופש הגדול של התיכוניסטים כבר בנמצא - אבל מי שציפה לתורים המסורתיים בנתב"ג נאלץ השבוע לגלות שאלה עברו לחופי הים של תל אביב. מנתוני רשות שדות התעופה עולה כי צפויה ירידה של כ-9-10% בתנועת הנוסעים לחו"ל בחודשי הקיץ השנה על רקע המשבר הכלכלי המתמשך - והנתון הזה מצליח להדאיג הרבה מאוד מנהלים בכירים בתחומי התעופה והתיירות שזקוקים למזומנים ובהקדם כדי להתמודד עם נזקי המשבר לחברותיהם.

אחרי שגם מבצעי הסייל החדשניים של אל על וארקיע במסגרתם נמכרו טיסות לניו-יורק ב-350 דולר וטיסות לאירופה ב-99 דולר בלבד לא הצליחו למלא לחלוטין את הטיסות - מתפנים בחברות לרעיונות מקוריים אפילו יותר:

בארקיע למשל מציעים עכשיו טיסות לאילת ובחזרה במחיר של שקל אחד בלבד - למי שמבקשים להמיר את החופשה השנתית בחו"ל בחופשה מקומית מפנקת או סתם לפקוד את העיר הדרומית. על פי תנאי המבצע, מי שירכוש דרך ארקיע 3 לילות בסופ"ש או 4 באמצע שבוע במלונות 4-5 כוכבים באילת דרך החבר'ה במחיר מחירון במהלך חודש אוגוסט - יקבל את האפשרות לרכוש את כרטיסי הטיסה במחיר הפחות-מסמלי הזה.

המבצע המעניין מצטרף ליוזמה אחרת שהשיקה ארקיע ביחד עם אתר איסתא בסוף השבוע שעבר, במסגרתו כל בן 21 ומעלה שטרם היה בחו"ל במהלך חייו יזכה להטבה של 50% בכל רכישת טיסה לחו"ל באוגוסט לכל יעד ובכל רמת מחיר, כולל מבצעים. הלקוחות יתבקשו להציג דרכון נקי מחותמות וכן לחתום על הצהרה בה הם מתחייבים כי מעולם לא ביקרו בחו"ל. לאחר וידוא הפרטים - תינתן הנחה בגובה חצי מעלות הטיסה.

המתחרים לא נשארים חייבים

המתחרים ממש לא נשארים חייבים: באל על שכבר הצליחה למלא את הקופה עם טיסות זולות במיוחד לפני מספר שבועות במסגרת מכירת 24 השעות שלה מרחיבים את השימוש במנגנון "אל על ספונטני" אשר מציע טיסות במחירים מוזלים מאוד למיטב יעדי החברה. נוסף על כך, מציעים בחברה מבצע מיוחד לטסים לניו יורק הקיץ: זוג שיבחר לטוס לארה"ב עם החברה יוכל לקבל זוג כרטיסי טיסה ליעדי החברה באירופה בהנחה של 50%. בגרסה אחרת של המבצע שהוצעה באתר איסתא, ניתן זוג כרטיסים ללא תשלום ליעדים נבחרים במזרח אירופה לטסים לניו יורק - כעת מוענק שם במסגרת מבצע אחר רכב שכור חינם לשבוע לטסים עם אל על לאירופה או לארה"ב.

גם בישראייר לא נשארים מחוץ לתמונה: שם השיקו מבצע ביחד עם רשת שופרסל במסגרתה מוגרלות חופשות בארץ ובחו"ל בין לקוחות הרשת בכל שעה. בנוסף, מציעים בישראייר טיסות במחירים מוזלים של החל מ-249 דולרים ליעדים נבחרים של החברה באירופה וחבילות נופש מוזלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully