וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעד טיולים חדש בגרמניה

ערבה מעין

26.5.2009 / 13:45

במפגש הגבולות שבין אוסטריה, שוויץ וגרמניה נמצאת העיר פרידרכיסהפן. עם ילדים או עם בן הזוג, כל אחד יהנה שם

אחרי שהישראלים התגברו על משקעי העבר, גילו מחדש את מינכן וברלין והחלו לבלות את חופשותיהם בגרמניה, הגיע העת לגלות מקומות נוספים. רבים כבר טיילו גם ביער השחור או שטו על הריין, וכעת כדאי להוסיף לרשימת היעדים גם את פרידריכסהפן (Friedrichshafen).

פרידריכספהן נמצאת בדרום גרמניה, על הגבול שבין גרמניה, אוסטריה ושוויץ, בסמוך לאגם קונסטנץ, אחד הגדולים באירופה. חובבי נופים אירופיים יזכו באזור למנת יתר של אגמים ופסגות הרים מושלגות, המנוקדות בעיירות ציוריות. אפשר להגיע ולבלות באחד מהצימרים שפזורים במרחב, ממסלולי טיול רגליים ורכיבה על אופניים וגם ליהנות ממטבח המשלב השפעות צרפתיות ובישול הגרמני. מיקומה של פרידריכספאהן מאפשר לטייל בכל אחת מהמדינות הסמוכות, ולחזור אליה לעת ערב.

אאידה על המים

חובבי תרבות ימצאו עניין רב בפסטיבל ברגנץ (Bregenzer Festspiele) המתקיים מדי שנה במהלך חודשי יולי-אוגוסט. הפסטיבל כולל שלל הופעות, אך האטרקציה המרכזית היא הבמה המרכזית שצפה על אגם קונסטנץ ועליה מוצג המופע המרכזי והמרהיב שכולל תפאורה עצומת מימדים. בשנתיים הקרובות תוצג שם האופרה אאידה של ורדי, חוויה יוצאת דופן גם עבור אנשים שראו דבר או שניים בחייהם. לא להחמיץ.

מרחק שבעה קילומטרים בלבד מקוסטנץ מצוי האי מאיינהו (Mainau) או בשמו המוכר יותר, "אי הפרחים". המקום הוא אורגיה מטורפת של פרחים , מפגן כמעט וולגרי של מרבצי צבעונים ונרקיסים בכל הצבעים ובל הגדלים. מי שלא ראה את "אי הפרחים" אינו יכול לכנות עצמו חובב פרחים אמיתי. המקום מהמם ביופיו והגנים משתרעים על כל שטחי האי. מי שרוצה לפנק עצמו יכול לפרוס שמיכה, לעיין בספר, לנגוס בכריך עשיר ולדמיין שיישאר בגן העדן הזה לנצח. חובבי גורמה יגלו שהיצע המסעדות משביע רצון וגם ילדים לא יקופחו, שעה שאימא מזכירה לאבא שהוא כבר לא מביא לה פרחים כמו פעם.

ומה יעשו הילדים?

פרידריכסהפן הוא אתר אידיאלי לחופשות משפחתיות. אפילו ילדים מאתגרי-הורים יקבלו כאן מנת נינוחות ושלל אטרקציות שיעניקו קצת שקט למבוגרים. בגינזבורג, מרחק שעה וחצי נסיעה, מצוי פארק לגולנד ובו שפע מתקנים ומבנים עשויים אלפי פיסות לגו. בין היתר יוכלו הילדים לשוט בגונדולות, לבקר בטירות או לשוטט ברחובות ברלין - כשהכל עשוי פלסטיק.

לאלה המחפשים בילוי קלאסי יותר עבור הילדים מציע פארק RAVENSBURGER SPIELELAN חוויה עם ליצנים ובובות ענק, מגלשות, רכיבה על אופני מים, מבוכים ומסלול מרוצים.

טיסות שכר לאזור צפויות להתחיל לפעול בחודש יולי, כשמחיר כרטיס לאדם יעמוד על כ- 450 דולר. חבילה הכוללת טיסה ורכב ל- 7 ימים תעלה החל מ – 545$ לאדם.



* הכותבת היתה אורחת חברת "קווי חופשה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully