וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הומו, ארזת לבד?

29.5.2007 / 8:44

קמפיין חדש של משרד התיירות מנסה לשווק את ישראל כידידותית למשתמש מהקהילה ההומו-לסבית. העתיד נראה ורוד

המגזר ההומוסקסואלי נחשב לתייר נחשק מאוד. זו קהילה אמידה, שנוהגת לבלות, לחגוג ולקנות. ולכן, משרד התיירות, האגודה לזכויות האזרח ואגודת ההומואים והלסביות חברו יחדיו לטובת קמפיין חדש שנועד לעודד תיירות "ורודה" לישראל.

הקמפיין שיביא תיירים גאים הוא הרחבה של קמפיין מאשתקד, שמציג את חיי האוכלוסיה ההומו-לסבית בארץ. באירועי הגאווה שייערכו ברחבי העולם, נציגי ישראל וחברות שיווק התיירות לישראל יחלקו למשתתפים עלונים שיעודדו אותם להגיע ארצה.

להכנת העלונים, בסוף השבוע האחרון הצטלמו הזוכים בתחרות גבר השנה של הקהילה הגאה. נתי שקד, הזוכה בתחרות העולמית לגברים הומואים הוביל את הקמפיין. הצלם איתן טל, שגויס אף הוא לפרוייקט אומר: "רצו לעודד תיירות ורודה לישראל, והתברר שיש הרבה תמונות של זוגות צעירים, בן ובת, באתרים שונים בארץ, אבל אפילו לא תמונה אחת של שני בחורים או שתי נשים".

טל צילם את הקמפיין באתרים סמליים בארץ עם טוויסט ורוד. לדוגמה, לשילוב בין הקהילות השונות, צולמו זוג חובשי כיפה מתנשקים על רקע העיר העתיקה בירושלים. בים המלח, במקום ועדי עובדים צפים על פני המים תוכלו לקבל קבוצת גברברים בבגדי ים מינימליים מורחים זה את זה בבוץ.

בעתיד יוצעו באתר אינטרנט שילווה את הקמפיין גם חבילות נופש ורודות ייחודיות לישראל. ב"ידיעות אחרונות" דווח שכבר עכשיו, תל אביב נחשבת לאחת מהערים הידידותיות ביותר לקהילה, לצד ברלין, ברצלונה וסן פרנסיסקו. ולהם אפילו אין גמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully