וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלה בעומס הטיסות בנתב"ג

2.11.2006 / 8:07

עובדי מנהלה ומאבטחים הוזעקו לסייע בפריקת המזוודות מהמטוסים. העובדים הזמניים שובתים במחאה על כוונה לפטר 120 מחבריהם

בנמל התעופה בן גוריון ישנה הקלה בעומס שנוצר הלילה בעקבות עיצומי העובדים הארעיים שהחלו אתמול אחר הצהריים. בקול ישראל דווח, כי עובדי מנהלה ומאבטחים בנמל הוזעקו מהבית לסייע לפרוק מזוודות מהמטוסים ולהעמיסן על המסועים. כמה מן הטיסות שנדחו יצאו לדרכן. מרבית העיכובים כעת נובעים מתנאי מזג אוויר קשים ביעדי הטיסות.

כתב "הארץ", זוהר בלומנקרץ:

העובדים מוחים על הכוונה לפטר 120 מחבריהם, סבלים ועובדות ניקיון, והם ממשיכים בשביתה למרות צו שהוציא בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב ומורה להם לשוב לעבודה. גם היום ידון בית הדין בעניינם.

ההנהלה, ההסתדרות ונציגות העובדים קיימו בשבועיים האחרונים מו"מ, בניסיון לפתור את בעיית הפיטורים. לטענת מטה המאבק של העובדים, ההנהלה החליטה לפתע, "מאחורי גבנו", להוציא את מכתבי הפיטורים. "ההנהלה ממשיכה לנהוג בחוסר תום לב, והמטרה היא עקיפת הסכם העבודה והימנעות ממתן קביעות לעובדים ותיקים", מסר ממטה המאבק.

בהנהלת רש"ת אמרו, כי מדובר במהלך שהיא נוקטת מדי שנה, של התאמת כוח האדם לירידה בהיקף הנוסעים בחורף. "הסיבה לעמדת הוועד היא שבקרב העובדים הארעיים, שעבודתם הופסקה, יש קרובי משפחה רבים שלהם", אמרה ההנהלה בתגובתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully