וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפינג בפארק תמנע: לקחת את הבית למדבר

23.9.2014 / 10:35

מלון אלף כוכבים הוא לא קלישאה, כשמדובר במתחם הקמפינג של פארק תמנע: להתעורר ליד אגם מרהיב, לעשות מקלחת על הבוקר, להתפנק במסעדה ועכשיו גם לינה ב"וילה קאמפ" - יחידה ל-4 נפשות ואפילו עם חשמל. כמו בבית, רק בטבע

קמפינג בפארק תמנע/צילום: עדו שחם עריכה: רן צימט

מה אתם צריכים יותר מחוויית קמפינג? לישון בנוח, להתקלח במים חמים ואפילו להטעין את הסלולר כדי שתוכלו להעלות תמונות לפייסבוק ולהשוויץ לחבר'ה. אז עכשיו זה אפשרי במתחם הקמפינג של פארק תמנע, שבו הביאו במיוחד לפסטיבל "תמנע Live - פסטיבל קמפינג בקצב" שייערך בסוכות, את מתחם ה"ווילה קאמפ" - חווית קמפינג שונה ממה שהכרתם.

אז מה יש לנו שם? שני חדרי שינה בסטנדרטים גבוהים במיוחד ומבואה מרווחת המתאים לארבע נפשות (זוג + שני ילדים, או על סידור אחר שתרצו), הממוקמת על שפת האגם המלאכותי של תמנע. להתעורר מול היופי הזה, כשמסביב הרי הגרניט ואבן החול האדמדמים של הפארק, זו חווייה בפני עצמה.

את הווילה קאמפ מיקמו גם בסמוך למקלחות ולשירותים וליד מסעדת "חאן המלך שלמה", כך שלא תצטרכו לכתת את רגליכם יותר מדי והכל נגיש ונוח.

כל אלו מצטרפים לחוויית הקמפינג המסורתית של פאארק תמנע, שבה מתחם קמפינג למי שרוצה להביא אוהל מהבית ולישון במלון אלף כוכבים אמיתי. באתר גם אוהל טיפי בסגנון אינדיאני, כך שכל אפשרויות הלינה המדברית פרושות בפניכם. אז למה לשלם הון על לינה רגילה באילת?

כמה זה עולה? חבילות לינה משפחתיות במכירה מוקדמת כוללות: 3 ימים של קמפינג (2 לילות), השתתפות בכל המופעים, סדנאות ופעילויות הפסטיבל: 1,280 לארבע נפשות. כל בן אדם נוסף בתוספת של 200 שקלים. מחיר לינה בווילה קאמפ לשני לילות לארבע נפשות - 2,480 שקלים, כולל כניסה לפסטיבל והשתתפות בכל המופעים. בנוסף, ניתן לשכור אוהלי איגלו למשפחה + ארבעה מזרנים במחיר של 150 שקלים לשני הלילות.

מתי זה קורה? פסטיבל תמנע live יתקיים בתאריכים 15-13 באוקטובר.

איפה קונים כרטיסים? לרכישת כרטיסים ולפרטים נוספים אודות הפסטיבל, ניתן להתקשר למספר: 08-6316756, 1-800-225007, או דרך אתר הפסטיבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully