וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט סוף שנה: השעון דופק - מלונות לפי שעה לזוגות דיסקרטיים

28.12.2013 / 8:29

זוגות שיש להם ממי להסתתר מברכים על החדרים המבודדים ברחבי הארץ, שבעליהם מברכים על הזוגות המתחבאים. וואלה! תיירות מגלה מי צריך את קני האוהבים האלה ואיך הם נראים

חיפוש ברשת האינטרנט אחר צימרים, מלונות וחדרים לפי שעות המציעים את שירותיהם לזוגות אוהבים בסתר מעלה את ההשערה כי מדובר בתופעה משגשגת בארץ, כאילו על כל פיסת דשא פנויה במושב מבודד, בכל מחסן מיותם ובכל דירה פנויה שסבא הוריש קם לו מלון דיסקרטי, אך למעשה, לדברי אילנה אלוני, המנהלת עם אחיה מאיר שלוש את אתר IROOMS, המפרסם את יחידות הארוח לפי שעות, מדובר בכמה מאות בודדות בכל הארץ, כשרובן במרכז. "בשנים האחרונות גם הצפון מתפתח", היא אומרת, "בעלי צימרים שמעוניינים למלא את הצימרים שלהם גם לא בעונות החמות פונים לארוח הזה כעוד אופציה לפרנסה".

משאירים צ'ק או מזומן, והולכים

אילוסטרציה. ShutterStock
הכל קם ונופל על דיסקרטיות ועיצוב. מלונות לפי שעה/ShutterStock

אלוני נכנסה לתחום הפרסום באינטרנט של יחידות ארוח לפי שעות ב-2008, ומאז, היא טוענת, היא מזהה עלייה בביקוש. "כשהתחלתי היו רק כמה עשרות יחידות כאלה וכמה מלונות בארץ שהשכירו חדרים בדרך הזאת. כיום יש 1,000-1,500 כניסות לאתר בכל יום, כשמילות החיפוש הן בעיקר 'חדרים לפי שעה תל אביב'. אנשים יודעים מה הם מחפשים בדיוק".

הדבר החשוב באמת לקליינטורה הוא דיסקרטיות גמורה. המלונות עונים על צורך זה בצורת ביטול קשר העין בין בעל המלון לזוג המזמין. הקשר הראשון והאחרון נעשה בטלפון בזמן ההזמנה. כשהזוג מגיע, הוא מחנה את הרכב, נכנס עצמאית לחדר ובתום הביקור משאיר את התשלום ויוצא לדרכו ללא חשש זיהוי וללא מבוכה. "התשלום נעשה על בסיס אמון מלא בין בעל היחידה והלקוחות", אומרת אלוני, "לא לוקחים מספר כרטיס אשראי, וסומכים על המזמין שישאיר צ'ק או מזומן. לרוב מדובר גם בלקוחות קבועים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ישר מהמקווה

מיהו קהל המתארחים בחדרים הדיסקרטיים? אלוני טוענת שהמחשבה על בגידות שנעשות בחדרים האלה "עושה לה צמרמורת", אבל היא יודעת שהן קורות לא מעט: "בכל מקרה, אני מקווה שעושים אהבה בחדרים. הפניתי פרסום גם לקהל החרדי, שבו הנשים הולכות למקווה. הכוונה היא שהורים שיש להם הרבה ילדים ואין להם פרטיות בבית יגיעו ויזכו לכמה שעות שקטות. הבעל לוקח את האישה מהמקווה והם באים ישר לחדר". לדבריה, מגיעים גם הומואים, חיילים ואפילו קשישים, וגם אנשי עסקים המחפשים סודיות גמורה.

נראה שלכולם יש עבודה בתחום. "בגלל הביקוש העולה, יש תחרות גדולה בין החדרים, מוסיפים ג'קוזי ועוד פינוקים. גם האתר שלנו מתקדם. בחודשים האחרונים האתר מתפקד גם כאפליקציה כשנכנסים אליו בסלולר. הוא מבוסס מיקום ומאפשר לקבל מידע על החדרים לפי שעה שממוקמים סביבך".

אם מה שקופץ לכם לראש כשאתם מגלגלים את המילים "מלון לפי שעה" הוא חדרון עלוב עם מיטה חורקת, תחליפו תמונה ותתקדמו לשנות ה-2000 - לחדר מסודר, נקי ומאובזר, כזה שיחכה לכם בכל צימר המכבד את עצמו. במקרים המושקעים יותר מדובר גם בחדרים מפוארים ומפנקים בהם תרגישו כמו מלכים לכמה שעות. את החדרים לפי שעה ניתן לחלק לחמישה סגנונות, והנה הם לפניכם. אף פעם אי אפשר לדעת מתי תצטרכו:

התיאטרלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עולם אחר. "ריגושים", סמוך לנתב"ג/מערכת וואלה!, צילום מסך

האירוח בסגנון התיאטרלי מבקש לשלוח אתכם לעולם אחר, כזה שישכיח מכם את חיי היומיום השגרתיים במקרה הטוב או המעצבנים במקרה הרע. הוא עושה זאת על ידי עיצוב חדר ה"שואב" לזמן אחר, ליבשת אחרת או בכלל לחלל. העיקר לא לכאן ועכשיו. הרי זוגות שמסתתרים מהעולם לא זקוקים לשום דבר שיזכיר להם את האישה/בעל/ילדים שבבית.

לדוגמה: במלון "ריגושים" סמוך לנתב"ג תוכלו למצוא חדרים בעיצובים שונים כגון אנטרקטיקה, רומי, סהרה, יערות הגשם, לואי (ה-14), ונוס ובקרוב – צ'יינה טאון.

ישר ולעניין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'קוזי ופינוקים. love suite, יפו/מערכת וואלה!, צילום מסך

סגנון הארוח הפרקטי שם דגש על מה שחשוב באמת והמטרה לשמה התכנסנו, כלומר העזרים שיסייעו לחימום האווירה במהירות, כי שלוש שעות נגמרות מהר ואין זמן לשיחות אינטלקטואליות ארוכות. כדי להגיע לתכל'ס בצורה נעימה ומפנקת יהיו בחדר בדרך כלל ג'קוזי, נשנושים, יין, טלוויזיה עם סרטים לבחירתכם (סביר להניח שלא יהיו שם סרטי ילדים, סרטי מלחמה או דרמות קורעות לב).

לדוגמה: ב"love suite יפו" הנותן שירות 24 שעות יש מיטה זוגית רחבה, חדר רחצה או ג'קוזי, שתייה חמה וקרה, כיבוד מתוק ומלוח, טלוויזיה ופינת ישיבה זוגית.

באווירה כפרית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
place 2 love, מושב בורגתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אין ספק כי סגנון הארוח הכפרי מתאים דווקא לזוגות הבורגניים יותר, שהיו שמחים להישאר בבית, אבל באין אפשרות כזאת הם מסתפקים בבית חמים ונעים של אנשים זרים, ומשלמים להם תמורת אווירה נעימה ועצלה המושגת בעזרת מיקום כפרי שסביבו עצים, פרחים וציוץ ציפורים. בביתם הזמני הם יכולים לדמיין שהם זוג אנגלי השותה תה בגינה לאחר גזימת כמה ורדים לאגרטל, לקרוא ספר (עדיף רק עמוד אחד, כי שלוש שעות כאמור נגמרות מהר כשנהנים) ולהתעלס באהבים במיטת העץ המלא שליד ארוניות העץ שמול דלת העץ.

לדוגמה: place 2 love במושב בורגתה מצהיר על עצמו כי הוא "אי של שקט ושלווה השוכן בלב גן טרופי מרהיב". באי עצמו יש ריהוט כפרי וירוק בעיניים מכל עבר. רק חסר הקומביין.

לפעילות חוץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שובר שגרה. "לה וילה", באר שבע/מערכת וואלה!, צילום מסך

צימרים וחדרי אירוח המפנקים את האורחים בשלל אינסטרומנטים מחוץ לחדר עצמו גובים כמובן מחיר גבוה יותר, אבל נראה שזה שווה את ההשקעה בגלל האפשרויות לשעשועים שוברי שגרה הגלומות בהם. בין האינסטרומנטים ניתן למנות בריכה, ג'קוזי מתחת לכיפת השמיים, ערסל ועמדת ברביקיו.

לדוגמה: "לה וילה" בבאר שבע, מתהדרת בין השאר בבריכת שחייה תכולה אינטימית, שאין ספק שמקרבת לבבות ושאר איברים במהירות שיא.

הבומבסטי-מלכותי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להרגיש כמו בסרט. הסוויטה הלבנה ב"קליאופטרה אור יהודה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

את סגנון הארוח הבומבסטי-מלכותי אפשר בקלות לראות כמקבילה הנדל"נית לארוע בחוג העשירון העליון, ש"צניעות" היא מילה מגונה מבחינתו. אמנם יונים לא מתעופפות בחדר, זמרים ים תיכוניים מפורסמים לא מופיעים בשיאו של המפגש ואין כל חשיבות למה שלובש או לא לובש הזוג, אך יש עיצוב אקסטרווגנטי, שמשתדל להוציא את העיניים ולעשות גוד טיים והרגשה שקיבלתם תמורה לכספכם,

לדוגמה: הסוויטה הלבנה ב"קליאופטרה אור יהודה" היא ללא ספק דוגמה מייצגת לסגנון הבומבסטי-מלכותי של חדרי הארוח. לזוגות שרוצים להרגיש כמו זוג מלכים מהסרטים, ולו לכמה שעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully