וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא סלולר, סיגריות או ילדים: חופשה אחרת באילת

ניר יהב

30.4.2014 / 8:50

אחרי הטירוף המשפחתי של פסח, כל מה שניר יהב ואשתו רצו זה רק קצת שקט. הם "זרקו" את הקטנים אצל סבא וסבתא וירדו דרומה למלון שבו אין כניסה לילדים, אי אפשר לגלוש בפייסבוק ומותר רק ליהנות. חופשה מהחופשה

מלון אילת מלונות באילת. ShutterStock
אפשר לנפוש גם בלי הילדים. מלונות על חוף ימה של אילת/ShutterStock

כשחופשת פסח נפתחה, שמחתי. "אוכל להשקיע סוף-סוף בילדים ולבלות איתם קצת יותר", הצהרתי חגיגית באוזני רעייתי. "אוכל לקרוא להם ספרים, לשחק איתם בגינה, ללכת איתם לפארק, לסרט, לספארי ולג'ימבורי".

עוד על החופשה שלכם בוואלה! תיירות:
למה הכי משתלם לכם לטוס אחרי פסח?
למה חופשה בארץ עולה כך כך הרבה?
10 המלונות הטובים במזה"ת: 3 מהם מישראל

בשעות הראשונות לחופשה, איפשהו בין הפארק לסרט, הראש שלי התחיל לכאוב. איפשהו בין היום הראשון והשני לחופשה התחלתי לחוש געגועים למקום העבודה שלי, ואיפשהו בין היום השני והשלישי אמרתי לרעייתי שאני עייף ושאני זז לנוח קצת. "אז תתפסי פיקוד על הילדים, אה?", זרקתי לה בדרכי לחדר השינה. היא לא הייתה צריכה לומר מילה. את המבט שלה הרגשתי למרות שהייתי עם הגב אליה. עשיתי פניית פרסה ולקחתי את הילדים לפינת ליטוף חיות במושב שקר כלשהו.

אחרי חופשה של שבוע וחצי, הגיע היום שבו הילדים חזרו לגן. בלילה לפני, לא הצלחתי להירדם מרוב התרגשות. בשש בבוקר הערתי את הילדים בצעקות שמחה."היום חוזרים לגן!". הם הביטו בי במבט עייף והתחננו שאתן להם לישון עוד קצת בטענה ההזויה, ש"יש עוד חושך בחוץ". הלבשתי אותם במהירות ויצאנו אל הגן. הקדמנו ב-45 דקות וחיכינו שהגננת תגיע. ברגע שהיא הגיעה ופתחה את הדלת, הכנסתי אותם במהירות ונפרדתי מהם בדמעות של אושר. "אויש, איזה חמוד", אמרה הגננת. "קשה להיפרד אחרי שבוע וחצי צמודים, אה?".

"ברור", עניתי, "ברור".

גננת וילד צובעים ומציירים בגן ילדים. ShutterStock
הגננת: "קשה להיפרד אחרי שבוע וחצי צמודים, אה?" אז"ש!/ShutterStock

הנקודה הכי רחוקה שאפשר לברוח אליה בארץ

ברגע שהגעתי לעבודה הבנתי שאחרי שעברנו את התופת הידועה גם בכינוי: "חופשת פסח עם ילדים", מגיעה לי ולרעייתי חופשה מהחופשה. נתנו לסבתות התראה נדיבה למדי של שלוש שעות והזמנו כרטיסי טיסה לעיר השמש הנצחית, אילת. המלון שאירח אותנו, הרודס ויטאליס, הוא המלון היחיד באילת, ואחד היחידים בארץ, שלא מארח ילדים. ואכן, ברגע שנכנסנו בשעריו התחלנו לחוש פיזית את החופשה שאחרי החופשה: השקט שהתנגן בין כורסאות הלובי לבין חדר האוכל ליווה אותנו לאורך כל ימי החופשה, והרוגע חדר אלינו ברגע שנכנסו ללובי.

גם הזוג שפגשנו על שפת הבריכה הגיע כדי לנוח מהחופשה. "אנחנו בבריחה", אמרו בחיוך דיאנה ושי, זוג צעיר לשישה (!) ילדים מתל אביב. "הגענו לכאן כדי ליהנות מהשקט, ובכוונה בחרנו לטוס לאילת כי בעיננו זו הנקודה הכי רחוקה שאפשר לברוח אליה בארץ", סיפרו בחיוך. "זו מעין בריחה פסיכולוגית מרעש היומיום. אנחנו טסים הרבה לחופשות ללא הילדים שלנו, אבל זו הפעם הראשונה שבה אנו נוסעים למלון שמוגדר כ'מלון ללא ילדים'. זו הייתה החלטה מודעת, כי תמיד אנחנו באים למלונות ואז מתחיל כל הרעש של צוותי ההווי והבידור וצעקות הילדים. הפעם הלכנו על בטוח כדי להשיג מאה אחוז שקט".

בהתחלה קשה להתרגל לשקט הזה. מכל עבר ראינו זוגות הלומי חופשת פסח, חציים עוד המומים וחציים כבר מחייכים. מלון ויטאליס עושה את מה שנדרש ממלון ללא ילדים: מעניק חוויה של שלווה ופינוק. בין אם זה בשירות הצמוד והאישי לאורך כל ימי השהייה, בין אם בחדרים המהודרים שרק באחרונה עברו שיפוץ מקיף, בין אם במסעדת המלון הקסומה והשקטה - מסעדת השף "לורנס" - שמגישה לאורחים ארוחת גורמה ברמות הגבוהות ביותר שפגשנו במלונות בארץ, ובין אם בגולת הכותרת של המלון: הספא הגדול והיפהפה שמעניק מגוון טיפולים אישיים וזוגיים. המחירים בספא אמנם אינם זולים (מחיר ממוצע לעיסוי נע בין 300 ל-400 שקלים), אך רמת הטיפולים בו גבוהה ושווה את המחיר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להתפנק בלי הוואטסאפ ושאר הסחות דעת. חדר במלון הרודס ויטאליס, אילת/מערכת וואלה!, צילום מסך

בלי ילדים מקרקרים באוזן של אבא ואימא

מלון ויטאליס, הנחשב למלון הספא היחיד באילת, מנסה למצב את עצמו כגרסה האילתית של מלון יערות הכרמל. כיצד? בכך שהוא מונע מילדים להתארח, בכך שהוא אוסר על האורחים לשוחח בטלפונים הניידים בכל האזורים מלבד החדרים ובכך שהוא אוסר על האורחים לעשן. למנהלת המלון, גאלה בנסימון, חשוב מאד "לשמור על התדמית האליטיסטית שלו. זה מה שמבדל את המלון שלנו מיתר המלונות באילת: אין פה רעש של סלולרי, אין פה ילדים מקרקרים באוזן של אבא ואימא ומרעישים, ויש פה שמירה על הפרטיות של האורחים", היא אומרת.

והאורחים, בדיוק כמו ביערות הכרמל, לא ממש צריכים לצאת מחוץ למלון, אפילו לא כדי לאכול: הם מקבלים ארוחת בוקר עשירה, ארוחת ערב במסעדת השף ואפילו בצהריים הם יכולים לנשנש גבינות, לחם וחטיפים בטרקלין.

וכמה תשלמו על לילה במלון? החל מ-1,300 שקלים באמצע שבוע, ובסוף השבוע החל מ-1,650 שקלים. עבור חדרים מפוארים יותר תיאלצו לשלם תוספת של 900 שקלים. נכון, המחירים לא זולים אבל כבר הבנתם שהמלון פונה בעיקר לשכבה המבוססת, לא?

הבעיה המרכזית שחווינו, כמי שיצאו לחופשה ללא ילדים באילת, היא הסתירה בין התשוקה הבלתי פוסקת של רעייתי לבקר כמה שיותר בקניונים בעיר, לבין התשוקה העזה שלי לישון. לתומי חשבתי שכאורח במלון ספא רגוע ומפנק אין לי שום סיבה לצאת למדרחוב האילתי ולקניונים אלא לנוע בין הבריכה, הספא, המסעדה, החדר והלובי. רעייתי, כאמור, חשבה אחרת והיא גררה אותי בין חנות לחנות.

ייתכן שזו למעשה הבעיה העיקרית בהצבת מלון ספא בסגנון "יערות הכרמל" בתוך עיר שוקקת חיים ושופינג. בעוד שלאורחי "יערות הכרמל" אין יותר מדי אופציה לצאת רגלית לסיבוב שופינג, לאורחים באילת זה כמעט הכרח. וכך, בעת נמנום חטוף במעלית בין קומה 2 ל-3 בקניון, פנטזתי על החופשה מהחופשה מהחופשה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא צריך לצאת מהמלון. חדר האמבטיה במלון הרודס ויטאליס באילת/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully