וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם אופניים ואופנוע אל הנוף הכי יפה בעולם

רום בן-אליהו

11.9.2014 / 0:05

רום בן-אליהו ממשיך לתור את אפריקה על שני גלגלים והפעם הגיע לקייפטאון, צפה בלווייתנים ונתן לאופנוע לנוח כמה שעות ודיווש את כל הדרך לכף התקווה הטובה - הנקודה הדרומית ביותר באפריקה. צפו בנופים המרהיבים

רום בן-אליהו

אני ממשיך לתור את אפריקה על האופנוע שלי. הפעם דרומה, אל הנקודה הדרומית והדרמטית ביותר ביבשת אפריקה - הקייפ פוינט (כף התקווה הטובה). מנקודה זאת, כיוון הרכיבה מקבל זווית של 130 מעלות צפונה. מכאן, כל מטר שאתקדם ייקרב אותי אל היעד הסופי - ישראל.


הפרק הראשון:
רק אני והאופנוע: הישראלי שחורש את אפריקה לבדו


לאורך כל שהותי בדרום אפריקה, אני שומע על קייפטאון וזה עתה סוף-סוף הגעתי לעיר המדוברת. אני חושב שזוהי העיר היפה והעצמתית ביותר שראיתי בחיי. קשה להישאר אדיש, כשבהינף מבט אחד העיינים נשטפות בכל כך הרבה דברים. מהחופים הלבנים אל הר השולחן הכביר (שנבחר לאחד משבעת פלאי עולם]), לראש האריה, לעיר - כל כך הרבה לראות.

לקייפ טאון הגעתי ממש דקות ספורות לפני כניסת השבת. חבר ביוהנסבורג קישר אותי לאחד הרבנים והגעתי ישר אליו לארוחת שישי מסורתית. יום למחרת הגעתי לרונן, שגר באזור הכי יפה של העיר. רונן, רוכב אופנועים מושבע, לקח אותי לרכיבה דרך כביש פתלפל חצוב בהר מעל הים, דרך מראות עוצרי נשימה עד לכפר הדייגים הרמאנוס (Hermanus), כדי לראות להקות של לווייתנים.

דרום אפריקה. רום בן-אליהו,
"אני חושב שזוהי העיר היפה והעצמתית ביותר שראיתי בחיי". קייפטאון/רום בן-אליהו
דרום אפריקה. רום בן-אליהו,
שקיעה ורודה-סגולה על קייפטאון/רום בן-אליהו

בחורות ומסיבות

לרונן יש אופנוע גדול, הכי גדול, בעצם הכי גדול בעולם: טריומף עם 2,300 סמ"ק על מרכב ששוקל 300 קילו ומייצר 140 כ"ס. המכונה הזאת משוגרת כמו טיל בליסטי ומשאירה אבק לרוב אופנועי הכביש התחרותיים. אולי בגלל זה קראו לאופנוע הזה הרוקט 3...

עובדה נוספת על קייפטאון, היא שכמות הבחורות עולה על כמות הבחורים פי שניים ויש מסיבות בלי הפסקה. החלטתי להישאר עוד כמה ימים בעיר לבדוק את העניינים.


עוד טיולים מיוחדים בוואלה! תיירות:
100 מדינות ב-9 שנים: יומנו של נווד ישראלי
חופשה בתאילנד: המקומות שאתם פחות מכירים
המטייל המתערטל: עומד על הידיים ומצטלם בעירום בעולם


בזמן שהותי, טיפסתי על כל הר באזור. עליתי לפרנצ'וק, עיירת יין משגעת לא רחוק מקייפטאון, השארתי את האופנוע לנוח ורכבתי עם אופניים עד לקייפ פויינט, -הנקודה הדרומית ביותר בדרום אפריקה.

לאחר שבועיים וחצי של טיפוסים ומסיבות מסביב לשעון, עזבתי את העיר המופלאה הזאת וכיוונתי פעמיי צפונה, אל היעד הבא, נמיביה.

תודה למי עדן ולקולמביה על הציוד והתמיכה במסע

דרום אפריקה. רום בן-אליהו,
מבט על מפרץ באזור קייפ פוינט, דרום אפריקה/רום בן-אליהו
דרום אפריקה. רום בן-אליהו,
הכרמים של אזור היין פרנצ'וק, דרום אפריקה/רום בן-אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully