וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורפו עם הילדים: חופשה כחול-יוון

בשיתוף אשת טורס

5.6.2014 / 9:33

החופש הגדול כבר בפתח, אז לאן לוקחים את הילדים?! עוד פעם אילת? היינו. גליל? כבר חרשנו. מה דעתכם על חופשה קרובה לבית, שכוללת אי עם מי טורקיז, טבע ירוק והמון פעילויות למשפחה? ידענו שתסכימו - חופשה בקורפו

האי קורפו ביוון. דורון סרי, אשת טורס,
האי הכי כחול-טורקיז בים. קורפו/דורון סרי, אשת טורס

שעת השין מתדפקת על הדלת והילדודס יוצאים למה שאנחנו, ההורים, אוהבים לכנות "העונש הגדול". עונש לנו - חופש להם, ואיך שלא נבחר לקרוא לזה "צוות הווי ובידור המשפחתי" נכנס לכוננות. אז מה יהיה לנו? קייטנה (במקרה הטוב), 5-3 ימים מחנה של הצופים ביער כלשהו, בייבי סיטר ארוך אצל סבא-סבתא, מסיבת פיג'מות, הרבה לילות לבנים, מרתון קניונים, מקרר שעובד 24/7 ומנטרה אחת בלתי נגמרת - "אמאאאא משעממם לי". איפשהו בין כל הימים הקצרים והלילות הארוכים של "לא רוצים לישון רוצים להשתגע", נשלב גם את החופשה המשפחתית.

אילת? כבר היינו. גליל? חרשנו מהעליון עד התחתון כולל גם את המערבי. חיפה? נחמד ליום-יומיים. קולטורה? פקדנו את כל הגנים והמוזיאונים בעיר הילדים החולונית, ומה הלאה? קצת ירושלים, הרבה תל אביב ועדיין נותר 'לשרוף' עוד חודש שלם. חו"ל? ממש מתבקש, אבל איזה חו"ל? דילוגי פארקים בהולנד, לונה פארקים בצרפת, שיט תעלות באנגליה, אגמים בצפון איטליה, יער שחור בגרמניה, איים אקזוטיים בתאילנד, חריש מחוף אל חוף אצל הדוד סם, הכל כלול בטורקיה והרבה ים ביוון.


עוד על קורפו בוואלה! תיירות:
מתארגנים על חופשה: טיול מאורגן לקורפו
קורפו, בשביל הרומנטיקה


ואם ביון עסקינן, הרי שיש לנו המלצה חמה בשבילכם - קורפו, האי הכי ירוק ביבשה, הכי כחול-טורקיז בים ומהכי יפים בגזרה הים תיכונית. קורפו שונה מאחיו המפורסמים, רודוס וכריתים, גם בשל נופיו ובעיקר בזכות האווירה האירופאית האיכותית המבדילה אותו מהם - השפעות שהגיעו אליו מאיטליה השכנה.

האי קורפו ביוון. דורון סרי, אשת טורס,
מרפסת שמאפיינת את הבנייה האיטלקית בקורפו/דורון סרי, אשת טורס

להעסיק את הילדים

קורפו הוא אי הנופש הכי מדובר הקיץ, גם בשל היותו יעד אידיאלי לחופשת משפחתית. הטיסה קצרה (החל מהחודש היא נוחתת ישירות באי) ובמחיר נוח, חבילות הנופש אטרקטיביות ואפשרויות הבילוי והטיול רבות ומגוונות. נכון, לא תמצאו בו קלאבים המוניים כמו בטורקיה אבל בהחלט מלונות משפחתיים טובים כמו גם מלונות גדולים שיש בהם הפעלות ומועדוני ילדים.

התחבורה הציבורית באי נוחה ונגישה, ועם זאת רכב צמוד יאפשר להגיע גם למקומות וכפרים נדחים. גם אם תבחרו לקפוץ ולתור אי אחר, תוכלו לעשות את זה עם הרכב ש'יבלע' בבטן המעבורת (מה שבטוח יגניב את הילדים) ואחרי זמן קצר תגיעו למחוז חפצכם ותמשיכו הלאה. מאוד נוח עם ילדים וחוסך סחיבת פקלאות על הגב.

משפחות חובבי הטבע מוזמנות לכבוש את שבילי יערות האורנים וכרמי הזיתים, הגולשים על מדרונות ההרים, לטפס על מצוקים ולהשקיף על המרחבים. חובבי הצלילה יגיעו על סיפוקם בשנרקול וצלילה במפרצונים, הטומנים אוצרות מתחת למים הצלולים, כשבחלק מהחופים, כדוגמת אגיוס קאסיופי ואיפסוס, פועלים מועדוני צלילה.

ילדים, כמו ילדים, צריך לרגש ולהסעיר ואת זה תוכלו לעשות בעיר העתיקה, בביקור באחד משני המבצרים הגדולים שהגנו עליה. העיר, עם רחובותיה וסמטאותיה הציוריים, שוקקת וכוללת גלריות, חנויות בוטיק, שווקים ומסעדות יווניות לצד מסעדות איטלקיות, וכמובן שבשביל הילדים יש גם פיצות ופסטות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
האי קורפו ביוון. דורון סרי, אשת טורס,
טבע בשילוב של ים. תעלה ימית בקורפו/דורון סרי, אשת טורס

עוד אטרקציה שתסעיר את דמניונם היא ארכליון - ארמונה של המלכה סיסי בעיירה גסטורי, שם יהלכו בעולם אגדות של נסיכות ואבירים באולמות ענק מפוארים.

עוד שני מקומות מעניינים לבקר בהם: paleokastritsa מרכז תצוגה של אקווריומים בהם שוחים דגים ויצורי ים שונים ואקווריומים של זוחלי יבשה בהם לטאות ענק, איגואנות ונחשים שאפר ללטף ולהצטלם איתם. פארק vneuo spianada square (הסמוך לעיר העתיקה) ובו תוכלו לשכור לילדים ג'יפון קטן ולנוע בין הפסלים, למתקני השעשועים ולמגרש הקריקט ולנוח על המדשאות המוצלות.

אקווה לנד
גולת הכותרת לילדים היא פארק המים הגדול, שבו אפשר לבלות גם יום שלם. הפארק ממוקם במרכז האי והנגישות אליו היא קלה.

בשטח שלל מתקנים בהם בריכת גלים גדולה שהכניסה אליה עם אבובים בלבד, 36 מגלשות מכל סוג, אורך וגודל כולל מגלשות אקסטרים מאתגרות, מסלול גלישה עם מזרנים, מתקן שעשועים בצורת ספינת פירטים, מזרקות ומפלונים ועוד מתקנים המותאמים לכל הגילאים. אפשר לנוע בפארק ברכבת ילדים צבעונית ובשטח מסתובבות דמויות מחופשות שמפעילות את הזאטוטים. בעוד הילדים מתרוצצים בין המגלשות, אתם מוזמנים לעשות 'בטן גב' על המדשאות המוצלות ולהתרווח עם קפה קר באחד ממזנוני הפארק.
.aqualand-corfu.com

האי קורפו ביוון. דורון סרי, אשת טורס,
ולפעמים גם לא צריך לצאת מהמלון. בריכה בריזורט בקורפו/דורון סרי, אשת טורס

חופים

החופים הם מרכז האטרקציה של האי והם פרוסים מדרום ועד צפון ופולשים גם קצת מערבה. חופי המערב, בהם סידארי, ליאפידאס, אגיוס, קרסיה וגליפאדה, נחשבים לאטרקטיביים יותר ועם השנים הפכו לאתרי נופש הנושקים למים. בחלק מהחופים מתקיימת פעילות ספורט ימית כדוגמת סירות מרוץ, אופנועי ים, סקי מים, מצנחי רחיפה, בננות, אבובים ומזרנים שנגררים על יד סירות, סירות פדלים, שייט בסירת זכוכית שקרקעיתה שקופה, שייט עצמי בין מצוקים למערות ימיות נסתרות, הפלגות לאיים שכנים, כדורעף חופים ומסיבות חוף ביום ובלילה.

אחד מהטיולים המומלצים הוא דילוגים בין החופים לבין כפרי הדייגים, שאחד מהיפים שבהם הוא kassiopi –
כפר מקסים עם חופים ומפרצונים עוצרי נשימה, נמל ציורי, רחוב ראשי תיירותי וטיילת עם בתי קפה, מסעדות וטברנות אוטנטיות. גם חוף ארמונס המבודד אהוב על משפחות. החוף, הידידותי לילדים, הוא חולי, המים רדודים , יש שמשיות צל, סירות קטנות לשייט במפרץ וטברנות להפסקת הצהרים.

מלונות
בקורפו יש מגוון אפשרויות לינה, ממלונות למשפחות ועד מלונות יוקרה בחלקו הצפוני של האי, באזור הכפרים קונטוקלי, דאסיה ושאר עיירות החוף לאורך הים. ריכוז גדול של מלונות טובים (4 - 5 כוכבים), נמצא גם באזור פרמה שם מארחים על בסיס הכול כלול. חדרים ומלונות פשוטים (3-4 כוכבים) בסמוך לים תמצאו בצד הדרומי, באזור פלאו קסטריצה שלו מפרצים, לגונות ומצוקים עוצרי נשימה.

בין המלונות המומלצים למשפחות תמצאו את:
מרבלה ביץ' - המלון ממוקם בתוך שמורת טבע בצידו הצפוני של האי, הסמוך לחוף אגיוס, ומרוחק כחצי שעת נסיעה מקורפו העיר. המלון נהדר למשפחות בשל האזור הייעודי הגדול המיועד לילדים בו פועלים מיני קלאב לאורך כל היום וכן בשל האירוח על בסיס הכל כלול, קונספט מאוד נוח עם ילדים, ובכלל. בשטח המלון מספר בריכות, מגלשות מים, גן שעשועים, חדר כושר, ספא, מסעדות, ברים חוף פרטי ומועדון ספורט ימי.

מלון אאולוס ביץ' ריזורט - מלון משופץ בסגנון מודרני שממוקם על מדרון הצופה אל הנופים המרהיבים של האי והים. האירוח על בסיס הכל כלול.

מלון דסיאה חנדריס - במלון מיני קלאב, מגרש משחקים, בריכות, אולם קולנוע פתוח, פעילויות ספורט, מסעדות, ברים ובתי קפה.

מלון לואיס ביץ'- מלון ריזורט משופץ שלו מרחבים נהדרים, מיני קלאב, גן שעשועים קטן, שתי בריכות, וגישה לחוף.

מלון אלכס נדרוס - מלון ברמת 3 כוכובים הממוקם מול נוף יפהפה, בסמוך לארמון אכיליון. במלון בריכה, מגרש משחקים, מתקני ספורט ועוד.

אהבתם את מה שקראתם? הכינו את הדרכון!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully