וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת התיירים: מהי האטרקציה הפופולרית בעולם?

6.4.2014 / 9:01

לא חסרים יעדים מוכרים בחופשה, שכולנו נסענו אליהם לפחות פעם אחת בחיים. אתר אינטרנט סקר את 50 האטרקציות הכי פופולריות בעולם - אז מי זכה בתואר הנכסף: מגדל אייפל בפריז? פסל החירות בניו יורק? או אולי דיסנילנד? נסו שוב

אטרקציות תיירות שלט תיירים. ShutterStock
אז לאן התיירים נוסעים הכי הרבה?/ShutterStock

כשבוחרים יעד לחופשה - בוחרים אותו קודם כל בזכות האטרקציות שיש בו. אז מהו היעד או האטרקציה שרוב התיירים בעולם מבקרים בה?

אתר האינטרנט LoveHomeSwap יצר רשימה שמדרגת את 50 האטרקציות הכי מבוקרות בעולם על-ידי תיירים, ואם חשבתם שמגדל אייפל בפריז גרף את המקום הראשון - תחשבו שוב. אמנם מספר לא מבוטל של 7 מיליון תיירים בשנה מגיע לחזות במגדל שהכי מזוהה עם בירת צרפת, אך זוהי לא האטרקציה הכי פופולרית בעולם.

ומה עם אתרים בניו יורק? "התפוח הגדול" שלח מספר מכובד של אטרקציות לרשימה, מתוכן שתיים למקום השני והשלישי - טיימס סקוור (עם 39.2 מיליון תיירים בשנה) וסנטרל פארק (עם 37.5 מיליון תיירים בשנה) בהתאמה, אבל אף אחת מהן, כאמור, לא הוכתרה כאתר שבאים אליו הכי הרבה.

עוד הצעות לאטרקציות בעולם בוואלה! תיירות:
ניו יורק: מדריך לעיר הגדולה עם קטנטנים
ברצלונה, ספרד: 10 אתרי החובה בביקור בעיר
בקנדה יש הכל: עשרת המקומות המומלצים

אז מי בכל זאת זכה? את התואר הנכסף "האתר שהכי מבקרים בו בעולם", לוקח ה"סטריפ" של לאס וגאס (או רחוב המלונות ובתי ההקזינו המפורסם), שזוכה לכמעט 40 מיליון (!) מבקרים בשנה, שבאים לשתות, לאכול וכמובן להמר בעיר הזימה האמריקנית.

באופן מפתיע, אטרקציות תיירותיות מוכרות בעולם, כמו מגדל אייפל (רק מקום 38) והחומה הסינית בבייג'ינג (מקום 28) דורגו די נמוך ברשימה הנוצצת.

לאס וגאס. ShutterStock
התיירים באים קודם כל לכאן. הסטריפ של וגאס/ShutterStock

אז מי עוד ברשימה?

ובכן, למקום הרביעי בעשירייה הראשונה של האטרקציות הכי מבוקרות בעולם התברגה תחנת הרכבת יוניון סטיישן שבוושינגטון די.סי, עם 32.85 מיליון מבקרים בשנה ואחריה מפלי הניאגרה המפורסמים בקנדה, עם 22.5 מיליון מבקרים בשנה.

למקום השישי נכנס טרמינל הרכבות גרנד סנטרל בניו יורק, עם 21.6 מיליון מבקרים ואחריו שוק פאניול הול (Faneuil Hall Marketplace) בבוסטון, שאליו הגיעו בשנה האחרונה 18 מיליון תיירים. במקום השמיני והתשיעי בהתאמה ממוקמים פארק השעשועים המפורסם דיסנילנד שבאורלנדו, עם 17.536 מיליון מבקרים ופארק דיסנילנד באנהיים, קליפורניה, שאליו מגיעים 15.963 מיליון מבקרים בשנה. את העשירייה הראשונה סוגרת העיר האסורה בבייג'ינג עם 15.3 מיליון מבקרים.

עוד אטרקציות פופולריות שנכנסו ל-50 היעדים הכי פופולריים בעולם: קתדרלת נוטרדאם בפריז עם 13.65 מיליון תיירים (מקום 13), שער הזהב בסן פרנסיסקו עם 13 מיליון מבקרים (מקום 14), מוזיאון הלובר הפריזאי עם 9.2 מיליון תיירים (מקום 27) ובית האופרה - הסמל של סידני - עם 8.2 מיליון מבקרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מגדל אייפל. CSLD, ShutterStock
התברג רק למקום ה -38. מגדל אייפל בפריז/ShutterStock, CSLD

את העשיירייה האחרונה ברשימת האתרים הכי מבוקרים בעולם פותח המוזיאון הבריטי בלונדון שזוכה ל-6.7 מיליון תיירים בשנה (מקום 40), ועוד מוזיאון התמקם בעשירייה זו (מקום 46): המטרופוליטן בניו יורק ,ואילו יוניברסל סטודיוס רק שני מקומות לפני הסוף (48), עם 5.92 מיליון מבקרים.

במקום לפני האחרון נכנס עוד אתר צרפתי, הפעם זה ארמון ורסאי עם 5.9 מיליון ביקורים. את הרשימה סוגר מתחם ספא לנד בנגשימה, יפן, שאותו ביקרו 5.84 מיליון איש בשנה.

ומה האתר הכי פופלרי שלכם? טקבקו לנו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully