וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון – מסביב לשעון

אלינור בשן, לונדון

26.3.2007 / 14:39

קצת ירוק, קצת אמנות, אוכל משובח ושופינג סלקטיבי. קבלו את התחנות שלנו ליממה בלונדון . חובה בכל מצב

09:00 – Hampstead Heath

3.2 של קילומטרים רבועים ירוק, ירוק ועוד קצת ירוק. חוץ מלראות את כלבי השכונה המזדמנים אפשר לטפס לגבעת הפרלמנט (אין שם שום פרלמנט!) ולראות נוף עוצר נשימה של העיר. לפסוע בין האגמים הרבים, לראות ציפורים נודדות ולבקר בספריה שבבית קנווד, שם גם מתקיימים בימי הקיץ קונצרטים של מוזיקה קלאסית. לא הבחירה הצפויה ביותר של פארק בלונדון, אבל בהחלט המגניבה שבהם.

הפארק שוכן באזור Kenwood

11:00 – White Cube

אם יש לכם זמן רק לגלריה אחת, מומלץ בחום לבקר באחד משני הסניפים של הגלריה המעצבת והמעוצבת הזו (אחד בהוקסטון והשני במייפר). בתחילת הדרך ה'וויט קיוב', היה חדרון אחד ולבן בקומה שניה ברחוב דיוק.

הרעיון מאחורי הגלריה היה להציג עבודה אחת של אמן אחד בחלל אחד. כל אמן הוזמן להציג רק פעם אחת והגלריה הפכה להצלחה מסחררת בעולם האמנות, לא רק בזכות הקונספט המהפכני אלא גם בזכות הכישרון לגלות אמנים מוצלחים.

כיום מייצגת הגלריה אמנים מובילים כמו דמיאן הרסט, טרייסי אמין וגילברט אנד ג'ורג'. את האמנות ניתן לרכוש במחירים שערוריתיים. אם הגעתם לכאן במסגרת "לונדון – 24 שעות ביוקר" - רכשו בכיף. אם לא, אפשר פשוט לבהות בתערוכה ולרכוש ספר למזכרת.

48# Hoxton Square London N1 6PB

25-26 Mason’s Yard (Off Duke Street) St. James’s London SW1Y 6BU

12:00 - The Wolseley

קשה להאמין שהמסעדה הזו נוסדה רק בשנת 2003. היא אמנם נראית כאילו היא שם כבר לפחות מאה שנה, אבל בתחילת המאה שעברה שימש החלל שלה כחנות מכוניות ואח"כ בנק. רצפת השיש בשחור-לבן והתקרה הגבוהה עדיין שם, תוסיפו לזה מנורות שולחן ישנות, מפות לבנות, דלפק מאפים מפתה, מטבח מרכז אירופאי באווירה האבסבורגית, ארוחות בוקר עשירות וקהל נוצץ במיוחד וקיבלתם סיפור הצלחה. קשה להשיג שם שולחן בלי הזמנה של שבועות מראש. אבל שווה לעמוד בתור לבראנץ' או לתה של אחר הצהרים.

ארוחת בוקר אנגלית, הכוללת ביצים עשויה לפי בחירה, בתוספת בייקון, נקניקיות, שעועית, עגבניות, פטריות ו -Black Pudding, תעלה לכם 12.75פאונד.


THE WOLSELEY', 160 Pccadilly st., London'

14:00 – Dover Street Market

יציר דמיונה המופלא של ריי קאוואקובו, מעצבת הבית של מותג האופנה היפני קום דה גארסון. ה'דובר סטריט מארקט' הוא ממש לא שוק - שש קומות של חנות קונספט יחודית במינה. בכל קומה מפגינים נוכחות מעצבים וחברות שונות כמו LANVIN, UNDERCOVER, Martin Margiela ועוד רבים וטובים. בכל הקומות ניתן למצוא קולקציות של קום דה גרסון, תצוגות מתחלפות של חללים שעוצבו ע"י מעצבי הבגדים בעצמם וגם מהדורות מיוחדות של בגדים שיוצרו במיוחד בשביל החנות. חוץ מאופנה אפשר למצוא שם גם קוסמטיקה, ספרים ומגזינים. חובה!

Dover St. 17-18 , London

16:00 – Tate Modern

המוזיאון לאמנות מודרנית/עכשווית בינלאומית, הכי חשוב בעולם אחרי המומה הניו יורקי. החלל העצום שנפתח בשנת 2000 ממוקם במה שהיה פעם תחנת כוח. בחמש קומות הענק מוצגות עבודות של פיקאסו, מירו, דאלי, ווארהל, ג'קומטי, פולוק ועוד רבים וטובים. כמו כל המוזיאונים בעיר, גם הוא חינם, מלבד תערוכה אחת מתחלפת. שווה לעצור בחנות המוזיאון הגדולה בקומת המרתף, לדפדף במבחר העצום של ספרי האמנות ולהתרשם משלל פיצ'יפקעס המצויים בדרך כלל בחנויות מוזיאונים.

19:00 – Scott's

לשמחתם של סלבריטאי העיר, נפתחה SCOTT'S (אחת המסעדות הנחשבות ביותר בלונדון) מחדש, אחרי שיפוץ נרחב שעברה לאחרונה. בעבר נהגו לפקוד אותה צ'רצ'יל, אוסקר ווילד, מרלין מונרו ואיאן פלמינג, שהיה יושב שעות על הבר, עד שהגה את אימרתSHAKEN NOT STIRRED. המסעדה מתמחה במאכלי ים וידועה בעיקר בזכות הצדפות המשובחות שלה.
מומלץ בעיקר לפני הטיסה חזרה הביתה - שבו על הבר, תאכלו ארוחה טובה ותנמנמו בכיף בכיסאות של בריטיש אירוויז.

מחיר קוויאר בלוגה, לדוגמה, הוא 100 פאונד ל-50 גר'.

SCOTT'S', 20 Mount Street, London W1K 2HE'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully